måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag



Tusen tack för alla era fina hälsningar och gratulationer till vår lilla dotter, vi blir jätteglada alla tre!

Så värst mycket inredningstänkande blir det inte just nu av förklarliga skäl ;-) men maken överraskade med att komma hem med en ljuvlig bukett till mig idag på alla hjärtans dag. Underbar och precis vad en trött men lycklig mamma behövde :-)

Maken fick som den stora tedrickaren han är, det godaste teerna av dem alla, Kusmi förstås! (Tacka vet jag näthandel när man är höggravid eller av andra olika skäl inte orkar eller kan ta sig ut i butiker!)

♥ Mia

13 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina blommor du fick av mannen.Är så gulligt när dom handlar present till frugan.Ja ha det the är gott .smakar som?Sänder dej en stor kram på alla hjärtans dag.Ha en fin kväll med lillan.Varm kram Rita ♥

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Underbara blommor!
Ha en fortsatt mysig kväll med dina kära!

Kram Annica

Smått och gott hos Lina sa...

Vilken fin bukett!

Kram Lina

the shed sa...

Jättefin bukett, det är du värd..

Kram Tina

Beate sa...

hei mia!
gratulerer så mye med en vakker liten snuppe!!!

kos dere masse!!!!

klem beate

Annas skattkammare sa...

Stort grattis mia till den ljuvliga dottern!!
Vacker bukett du fått! Önskar er en mysig alla hjärtans dag!
Kram /Anna

Mamma C sa...

Vilken fin bukett du fick, ha en fortsatt fin kväll.
Kram Mamma C

Nattmia sa...

Tänk inte på inredning utan njut av den nya lilla familjemedlemmen.. tiden går så fort så NJUT!!!

Kram Mia

Kia sa...

Härlig bukett! Jag fick en ros av min sambo och en liten bukett av mina barn.
Har ni kommit in i föräldrarollen?

Kram Kia

Mina drömmars hus sa...

Vilken fin bukett och vilken kanna!!!!
Förstår att inredning inte är prio ett, ni har ju något mycket viktigare att fokusera på.
Även om jag njuter av att se bilder från ditt hem.
Ha det bäst
AC

Sussi sa...

Vad fina blommor Kram Sussi. ha en forsatt bra vecka:)

Jenny sa...

Hej Mia!
Vilka fina blommor du fick av maken!

Ha det så bra nu alla 3:)

Kraam Jenny

Annika- Jag Älskar VITT sa...

Vackra blommor! Ja näthandel är den nästan det enda sätt man handlar saker nuförtiden, det är ju SÅ skönt att sitta hemma o klicka... :) ha det gott och rå om varann! Kram Annika