söndag 9 januari 2011

Tävling!



Jag har sedan länge varit med i något som heter Buzzador, där man tillfrågas om man vill testa en tjänst eller produkt, buzza om dem till vänner, familj och bekanta och så i de flesta fall få behålla produkten.

Nu har turen kommit till Cliniderm - rengöringsmjölk, dagcreme och serum som jag ska bilda uppfattning om och efter att ha testat dem lite så kan jag inte påstå annat än att jag gillar dem, mjuka och lena mot huden samt praktiska flaskor eftersom de skapar undertryck i förpackningen så att ingen luft kommer i kontakt med krämen. Med andra ord det både hygieniskt och hållbart samt flaskorna ska kunna tömmas riktigt bra.

Man har forskat för nordisk livsstil för oss som bor i Norden med vår låga luftfuktighet och stora temperaturskillnader och utvecklat Cliniderm just för detta avseende. Dagcremen med antiodoxidanter (med parfym) passar till normal hud, serumet (utan parfym, normal till torr hud) används bäst dagligen under dagcremen och ska ge dig jämnare och slätare hy och rengöringsmjölken passar normal till torr hud (med parfym). Produkterna finns att köpa på Apoteket.

Med mitt paket medföljde fyra små paket (högra bilden) som jag får äran att lotta ut bland er som vill testa produkterna. Varje paket innehåller;

1 st Active Protection Day Cream (5 ml), 1 st Age Delay Serum (2 ml), 1 st Ultra Soft Cleansing Milk (5 ml), 1 st Barrier Repair (5 ml), 1 st Optimal Strenght Night Cream (5 ml) och 1 st Ideal Balance Skin Tonic (5 ml).

För att tävla vill jag att du mailar mig (maria@hemochlycka.se) och berättar hur många rengöringsprodukter det finns (du finner svaret här) och motivera här bland kommentarerna till detta inlägg varför just du ska vinna. Skriv bland kommentarerna också din mailadress så jag kan koppla samman din motivering och ditt mail till mig. Du med blogg behöver inte länka till tävlingen men det är förstås välkommet om du själv vill!

Tävlingen pågår till och med 23 januari och vinnarna meddelas här på bloggen samt per mail. Lycka till!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Mia

26 kommentarer:

Anonym sa...

jag mejlar dig svaret och tycker jag ska vinna lite sköna rengöringsflaskor nu när jag(igen)börjat ett sundare renare liv,så lite rengöring till utsidan oxå kan ju behövas;)
dojjan74@hotmail.com

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Har mailat svar till dig:)

Motivering:
Min vintertrötta hud behöver verkligen ett lyft, efter över en månad med tvätt i parasitvatten..(hela östersund har varit tvugna att koka vattnet i flera veckor pga cryptosporidum utbrott! Över 12 000 personer, troligen fler, har varit magsjuka pga detta..I flera veckor till måste vi koka vattnet, innan vattnet kommer vara parasitfritt igen...).

Klorhalten har höjts, med resultat att torrfläckarna aldrig varit fler..suck!
Så..jag vinner gärna denna flärd du bjuder på:)

http://www.ostersund.se/omkommunen/sakerhetochkrisberedskap/informationomdricksvattnet.4.7f28657312becb03a0b800014871.html

Kram Susanne

Pethra på Västkusten sa...

Hej Mia,

Jag har mejlat svaret till dig och det skulle vara toppen om jag fick vara en av de som får testa på deras produkter. Jag har svårt att hitta ett märke som är bra för min hud men har hört mycket gott om just Cliniderm, så därför håller jag tummarna extra hårt!

pethra.collby@comhem.se

Kram
Pethra

Black Doggy sa...

Hej!

Jag vill gärna vinna dessa flaskor med sitt härliga innehåll. Jag har supertorr hud, ja jag dammar nästan så torr är jag. Lite att pigga upp sig med så är års behöver vi nog alla.

Mailar dig svaret.
Edborn57@hotmail.com

Johanna Börjesson sa...

Hej! Har mejlat svaret till dig.

Min hud har det inte lätt just nu. På grund av en sjukdom som heter Endometrios, så har jag genomgått en hormonbehandling vilket har medfört att min hy inte riktigt är som den var förr. Det är nästan så att jag har blivit tonåring på nytt! :) Jag skulle vilja testa dessa produkter och se vad de kan göra för min hy.

Min mail: johanna.c.borjesson@gmail.com

Anonym sa...

Motivering:
Jag har väldigt mycket blandat hy vilket betyder att jag behöver flera produkter istället för en och det är inte lätt att köpa då jag har dåligt med ekonomin.
Jag har tidigare köpt många produkter men inte någon produkt har gett bra resultat. Istället för att slösa mina pengar på dåliga produkter så vill jag gärna testa om dessa produkter är något för mig. Eftersom jag har hört så mycket positiva saker om dessa produkter så kan de säkert förbättra min hy.


mail: hurskajagveta@live.se

Charlotte sa...

Jag vill vinna eftersom jag med jämna mellanrum har riktigt dålig hy, och hittills inte hittat något som fungerar och som jag har råd med. Har dock bara hört bra om Cliniderm så har gott hopp om dem!

ChiqueroCerdos@hotmail.com

Anonym sa...

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

malin.junghard(at)gmail.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2011/january/cliniderm-231-4.html

Andrea sa...

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Min känsliga hy är ganska besvärlig, och jag har provat mig igenom tiotals produkter utan att ha lyckats att hitta rätt. Har dock hört mycket gott om Cliniderm och hade hoppats komma med i Buzzadors kampanj för att prova produkterna, men utan lycka. Därför hoppas jag att jag har turen på min sida istället och har möjligheten att ta del av kampanjen på detta lilla extra vis.

Har mailat dig :)

God fortsättning!
/Andrea
andrea.sandell@gmail.com

Viktoria M sa...

Hejsan! Jag har skickat mail till dig med svar och motivering.

Kram Viktoria M (pillooow@hotmail.com)

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, vill gärna vinna för jag är så dålig på att ta hand om min hy och sköta om den, har svårt att hitta bra produkter så det hade varit jättekul att få testa detta set. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

vintageretroprinsessa sa...

Mail är skickat och här kommer en liten motivering :)

Som hemma fru till tre barn tillbringas en hel del tid ute med barnen bor man i norrland är det kyla snö och vindar man tänker på och det är rätt.Så bra ansikts produkter är ett måste :)

så jag är med och tävlar :)

Kääärlek mamma Jessica

Anonym sa...

hej
jag mejlar svaret
vill gärna vinna lite nya rengöringsprodukter till fejset
ullah

Anonym sa...

hej
jag mejlar svaret
vill vara med och tävla om rengöringsprodukterna som verkligen jag behöver
hagglundu@yahoo.se

Ida sa...

Jag har mailat svaret :)
Motivering:

Jag skulle vilja vinna för att min hy är riktigt dålig. Jag har mycket finnar som aldrig verkar vilja försvinna. Jag har inte råd med några rengörningprodukter så jag får använda tvål och vatten som torkar ut huden. Nu på vintern är det som värst, så att vinna det här kitet skulle göra ett mirakel med min hy!
Jag har väldigt dåligt självförtroende pga av min hy. Vågar inte titta folk i ögonen för att jag skämms! :O
Jag vinner aldrig nånting och att vinna något jag verkligen behöver skulle vara toppen!
Håller alla mina tummar!
kram Ida! :D www.sweetspeak.blogg.se

Ingrid sa...

Jag är gärna med och tävlar och har precis mejlat dej!

Jag vill vinna för att jag vill ge det här fina gåvokitet till min lillasyster som fyller 20 år på Alla Hjärtans dag!

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Alex sa...

Jag har precis mailat dig svaret på tävlingsfrågan, för självklart vill jag vara med!

Jag vill vinna Cliniderm produkterna för jag vill lyxa till vardagen lite. Alla typer av hudvårds- och skönhetsprodukter tycker jag ger vardagen en liten guldkant, när man får unna sig något lite speciellt. I mörkaste januari kan jag verkligen behöva lite lyx i vardagen!

ellexsandra@live.se

Anonym sa...

Jag vill faktiskt vinna detta fina kit till min lilla mamma som snart fyller år och önskat sig hudvård, men när man inte har ekonomin till att köpa det så är det tråkigt:( .. så när jag såg denna tävlingen så blev jag hoppfull, så nu håller jag tummarna och hoppas på det bästa =) jag har mailat dig ( duegully@hotmail.com ) med svaret på frågan , mvh Petra

care69 sa...

Jga är gärna med!

Har mailat och länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/01/23-jan-vinn-skonhetsprodukter-fran.html

Jag är gärna med och hoppas ha turen att få prova en ny produkt som kan hjälpa mig få bukt på min besvärliga hy.

care69(at)live.se

Jeanette sa...

Jag vill gärna vinna för min hud är helt hopplös nu när det är vinter och jag behöver akut få lite lyster i den!

Anonym sa...

Hejsan.Svaret är mailat från terese.rhodin@comhem.se
Jag skulle vilja ge dessa till min mamma som är en av tusentals mammor som gör allt för sin familj men nästan inget för sig själv och nu är det dags att ändra på det!
Mvh Terese Rhodin

sandra sa...

sicken grej hade varit perfekt för mig då min hud är ej så fin på mej,dena gåva skulle jag då vårda fast mest den vårdar mig!hoppas denna vinst kommer hem till mej!

Mvh Sandra Olander skickar mejl med svaret kram på dig!!

evamar sa...

"Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.
Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."

Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.

Nu hoppas jag på tur!

Kram

evamar

PS; Min mailadress börjar med evamar, så känner du lätt igen den. :)

Anonym sa...

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

Mailade nyss!
Mvh Elin J
(ellebellejul@gmail.com)

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!