söndag 16 januari 2011

Solsidan



Ni missar väl inte..? Ikväll i TV4 kl. 20!

♥ Mia

10 kommentarer:

Camilla sa...

Bra att du påminde!! :D Jag hade faktiskt glömt nu att det var idag det började..

Marita sa...

nix, det missar vi inte!! Ska bli såååå kul!!! Bara älskar den serien!
kram, Marita

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Jag är bänkad! :)

Trivsamma förändringar sa...

Inte en chans!!!
Som jag längtat! Kikade på sista avsnittet av den första säsongen i fredags. Jag skrattade och fnissade hela programmet!
Ha en skön söndag, kram Maria

Maria sa...

JAA! Precis lagom tills vi kommer hem!

Nä, det är inte vi som gift oss utan min pappa. :) Det är verkligen en fin bild på er i ett av de tidigare inläggen. Nu kan det väl inte vara länge kvar tills Den lilla/lille kommer?

Ha en fin söndag!
Kram Maria

Hem och Harmoni Marie sa...

Självklart missas det inte! :)

Kram Marie

Beate sa...

så fint bilde av deg og mannen litt lenger ned her!!!

nyt dagen (og tv-kvelden!)

klem beate

Hanna sa...

Nej då det missar jag inte.
Ha en fin söndags kväll.
kram
Hanna

Mina drömmars hus sa...

Nejdå det missar jag inte.
Har lagt till din blogg till min blogglista hoppas det är ok!
Ha en mysig kväll framför TV'n
AC

linnea-maria sa...

Ja det var faktiskt första avsnittet för mig. Missade förra säsongen. Det var kul :) /Therese