fredag 28 januari 2011

Nytt och påfyllning i butiken



Lite nytt och påfyllt i butiken blev det i veckan, en ny snygg trästjärna har kommit och de omåttligt populära kuddfodralen finns i lager igen (rosa kuddfodral i samma modell plus söta tvättsäckar från samma leverantör är dessutom på väg in).

Tack till alla er som som mailar och frågar och ni som frågar i kommentarfältet, nix ingen bebis ännu! En vecka över tiden imorgon lördag, rastlöst! Trodde aldrig att jag skulle längta efter att få åka in till förlossningen men där ser man.. Sista tiden på BMG på tisdag, sedan flyttas jag över till Östra för överburenhetskontroll(er). Men vid det laget hoppas jag innerligt att jag har fött! Och för er som frågat, jo, det kan nog tänkas bli någon bild sedan här på bloggen när h*n är född, jag kommer nog inte att kunna låta bli ;-)

Mia

7 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Tänker på dig varje dag om du får åka in..du ska se att snart är det dags men väntan känns lång.
Kram Lotta

LOTTAS HOME sa...

Önskar er alla LYCKA TILL med den erfterlängtade babyn. Hoppas att h*n snart får se dagens ljus!
Kram Lotta

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh inget ännu. Behagar inte komma ut:) ller tummarna för er. Skall bli såå spännande även för oss bloggare och icke bloggare.
Stor kram Anne

Cнaяloттε sa...

Jag gick 10 dagar över tiden :) Men sen tog förlossningen bara 6 timmar.. Och det var med min första!

Vita rosor och förgätmigej sa...

Din stackare! Men ut kommer den var så säker... ;0) Själv har jag fått gå över tiden med tre av mina fyra barn så jag vet hur jobbigt det är.
Tänker på dig!

Kraaam/ Anna

Annas skattkammare sa...

Ja jag börjar förstå hur det känns, även om jag inte gått över än, har 2,5 vecka kvar till BF, men nu börjar jag längta efter att få se honom/henne!
Trevlig helg!
Kram /Anna

Hemma på Landet sa...

Så mysigt det blir för er snart.:-)
Kram Stina