onsdag 26 januari 2011

Bath



Sen igen till Inspirationsfabriken kommer några bilder från vårt badrum som tisdagstemat grundade sig på. Vårt badrum är inget spännande att visa upp, hyresrätt som vi bor i - vitt kakel med blå bård (varför alla dessa fula bårder??), blå plastmatta och standardbadkar så förskonar jag er dessa bilder. Jag har försökt piffa ändock med ett vitt skåp som för handdukar, tvättmedel och diverse badrumsartiklar där också den lilla trälådan står.

Det bästa av allt är dock den egna tvättmaskinen och torktumlaren, sån lyx i hyresrätt och används flitigt redan innan vår lilla bebis kommit till världen, stort + i kanten! Annan lyx är Himlas och Lexingtons handdukar, väl värt en investering i, de allra första Himlahanddukarna jag köpte för tolv år sedan när jag flyttade ner till Göteborg har jag fortfarande kvar.



Grattis Brunkullan med mosipperötter, Johanna Börjesson, Viktoria Mårtensson och Ida Hahlin vars nomineringar (läs allas här) jag fastnade för och som alla svarat rätt på frågan i tävlingen (hur många rengöringsprodukter det fanns och några av er svarade flitigt även för männens del vilket inte behövdes eftersom länken gick till kvinnans, 5 (+2) st alltså). Maila mig era adressuppgifter så kommer det snart små paket på posten!

Tack till Buzzador/Cliniderm för möjligheten till tävlingen!

Mia

11 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Så fina bilder från ert badrum!
Kram /Anna

Jenny sa...

Hej Mia!
Vilka fina detaljer du har i badrummet! Det lönar sig att köpa kvalitetsfrotté, jag har oxå handdukar från Lexington och Himla som jag haft i evigheter:)

Sköt om dig!

Kraam Jenny

Mamma C sa...

Så mycket fint i ert badrum.
Kram Mamma C

My.Perfect.Baby sa...

Så vacker blogg du har!

linnea-maria sa...

Jag spanade in de snygga backarna med siffror på jag :) Fina bilder /Therese

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Å! Tack för fina , fina vinsten:) Ser den som en tidig födelsedagspresent, då jag fyller år på tisdag.
Ska bebben och jag få fira samma dag...;)?

Kram Susanne

the shed sa...

Hej Mia, tänker på dig då o då. Fina badrumsbilder!
Hoppas ni mår bra.
KRAM på er, Tina

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Ja, hyresrättsbadrum är inte alltid så roliga direkt. Jag tycker du har fått det väldigt fint ändå. Detaljer gör mycket.

Ha en fin helg!

Mina dagar sa...

Du får alltid till det så fint!
Men oj...nu är det ju snart dags!:)
Du KANSKE tänker på nått annat än oss här i Blogglandia när du har blivit mamma?! MEN SNÄLLA vi kan väl få se det lilla underverket...SNÄLLA!
TREVLIG HELG!
Kram Eva

Fröken Grön sa...

Trevliga detaljer har du iallafall i ditt badrum, - det ser jätteläckert ut!
Önskar dig en skön helg! (Kanske blir det dags... Håller tummarna!)
/Anna-Karin

Anonym sa...

Gillar verkligen lådorna ovanpå tvättmaskinen med "industri"-utseende. Riktigt tuffa! Var har du fått tag på dem?

Mvh / Anni från https://www.internetmobler.se/