måndag 20 december 2010

JulpysslarErnst + Morden i Sandhamn


Foto med tillstånd från TV4. Bild: TV4.

Missa inte Ernsts två julpysslarprogram som startar ikväll kl. 20 i TV4 och utspelar sig i huset som byggdes om i sommarens program. Myspys på hög nivå kan det bara bli med Ernst!

Tipsar också om en ny svensk kriminalserie i tre delar baserad på Viveka Stens kriminalroman I de lugnaste vatten. Morden i Sandhamn börjar ikväll i TV4 kl. 21 med Jonas Malmsjö, Thomas Andreasson och duktiga Alexandra Rapaport.

Pernilla Wahlgrens program Pernillas jul från förra året är också ett tvtips, start i TV4+ kl. 21 - mycket ikväll alltså!

Mia

13 kommentarer:

Villa Humlebo sa...

Tack för tipset!!!

Tänk om jag missat underbara Ernst!! Detta hade jag inte en aning om...

Ha en mysig Jul!
Kram Mia

organic-lizzi sa...

Hei <3... Søren! Tror ganske bestemt at vi ikke har TV4!! Ellers hadde jeg benket meg til...
Tenk at du snart har bebis:-)))))) Masse lykke til & Stooooor klemmm fra Randi

Lottaspace sa...

Oj det skulle jag så gärna se.. men ser inte den kanalen här hos oss.. tyvärr..

Kram, Lotta

Mariette sa...

Riktiga höjdarprogram!

Bägge de två överst nämnda har jag sett fram emot ett bra tag...

Julmys på hög nivå!

Kram Mariette

Malmkakan sa...

Ja, nog ska jag sitta bänkad framför Ernst ikväll, hi,hi...

Kram, Cecilia

Jannicke sa...

..kjekke Ernst!!! :o)

Ella sa...

Rösta på en osjälvisk julklappsönskan. Rösta på min önskan, vaccinpaket från unicef. Ett vaccinpaket innehåller 20 mässlingvaccin och 40 poliovaccin. Ifall min önskar går igenom blir det vaccinpaket till ett värde av 10.000 kronor!
Det blir ca. 103 vaccinpaket!
Tänk så mycket det kan göra!

Rösta här : http://www.halebopjul.se/visa.php?id=5538

Hjälp mig hjälpa dem.

Sussi sa...

Ja den ska jag också se med lite varm glögg. Ha en trevlig kväll.

Lantligt i smultronbacken sa...

Det blir samma sak för mig här hemma ikväll. Sitter som en potatis i soffan och bara njuter av kvällen. Men vad, jag vill ju ha Ernst vita jacka på bilden. Snygg!

Nästa år blir det några av Ernst pyssel här hemma kan jag lova


Kram Teres

Popprinsessan sa...

Oj, vilken tur att jag gick in här just nu! Höll på att missa spela in Morden i Sandhamn :-) En tv-älskare som jag hade blivit så putt på mig själv :-D

Tråkigt att läsa att ni varit oroliga en tid och att bebisen inte rört sig så mycket som innan. Skönt att läsa att allt är under kontroll. Otroligt att det snart är dags!!!

Kram!

Marita sa...

har just avverkat Ernst, nu är det den nya svenska serien som gäller.... åh hej o hå!!
kram, Marita

Lilla Vrån sa...

Det har verkligen varit en bra tv kväll, för mig som älskar både inredning och deckare.
Han kan verkligen få till det, vår bästa Ernst:)
Kramar//Carina

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Ikväll har jag slappat i soffan till både Ernst och Morden i Sandhamn. Alltid kul med jultips och lite spänning.
Ha en fin julvecka!
Kram Susanne