måndag 1 november 2010

Tävling om presentkort på egen canvastavla!


Tävlingskollage med bilder från SUMOpix med tillstånd.

I samarbete med SUMOpix.com lanserar jag en tävling där du kan vinna ett presentkort på 300 kr för fotoprodukter från SUMOpix. Där kan du beställa canvastavlor i alla former och storlekar till ett bra pris.

Du deltar genom att besvara frågan:
Vilken är den minsta storleken på canvastavla du kan köpa?
Svaret finner du här under fliken priser.

För 1 lott:
Skriv en kommentar till tävlingsinlägget med svaret på frågan.

För 3 lotter:
Gör ett inlägg med information om tävlingen och sumopix på Facebook, låna gärna tävlingsbilden.

För 5 lotter:
Gör ett inlägg med information om tävlingen på din egen blogg med länkar till både tävlingsinlägget och SUMOpix. Låna gärna tävlingsbilden.

För att få rätt antal lotter skriver du i din kommentar vad du gjort. Glöm inte att ange din mailadress om du inte har blogg! Tävlingen pågår till och med 11 november.

Lycka till!

Mia

46 kommentarer:

Anonym sa...

jag tar gärna 1 lott. svaret är 20 X 20 cm (2cm tjock)

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin dag kram Linda!

Maritta sa...

Jag satsar hårt och vill såklart ha 5 lotter.

Minsta måttet är 20*20 2 cm tjock.

Jag länkar både på Facebook och från min blogg!

Kari sa...

Tar gjerne ett lodd!

Svaret er 20 x 20 cm. 2 cm tykk.

Kari :-)

Katarina sa...

Den minsta storleken är 20*20 med 2 cm tjocklek :)

EmmaP sa...

jag gärna en lott, rätt svar är 20x20x2 cm

bitte sa...

1 lott 20X20 cm och 2 cm tjock.

Anonym sa...

Hej.
Svaret är 20x20 2cm tjock.
lelu50@bredband.net

Mvh Eva.

Josefine sa...

1 lott: 20x20 cm o 2 cm tjock

Hwita Villan sa...

Jag tar en lott! 20*20 cm och 2 cm tjock.

Kram M

Diimans sa...

Svaret är : 20 x 20 cm
Jag har skrivit i min blogg också såklart! :D
http://diimans.blogspot.com/2010/11/sumopix.html

Jag har väl tagit alla lotterna förutom det med facebook :)

Min motivering: Om jag vann skulle jag fixa en canvastavla till min storasyster som förlovat sig, dom ska gifta sig snart så hon och hennes kille skulle antagligen få den som bröllopspresent!
Håller tummarna !Kram :)♥

Love and be proud sa...

Hej Mia, jag deltar gärna med en lott, svar 20*20! :)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/november/sumopix-1111.html

Svar: 20x20

Gör allt utom Facebook

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

1lott,Tack =) Svar: 20gånger20 och 2cm tjocklek.
Vill gärna vara med. /Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

MT sa...

är med och tävlar, har länkat här: http://courses.blogg.se/2010/november/hem-lycka.html#comment

liselotte sa...

Hej! Tar en lott, svaret är 20x20cm, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Linda & Majken sa...

Super gärna med i din tävling.
Svaret är: 20 x 20 (2 cm tjock)

Jag har länkat på min sida: http://matchukgirl.blogg.se/2010/november/sumopix-1111.html

Håller tummarna. Håller på att inreda vårt sovrum, nu när vår dotter ska få sova själv snart i sitt rum. Håller verkligen tummarna.

Sandra - mamma till Molly sa...

Hejsan, jag är gärna med och tävlar!

1. Svaret på frågan är att minsta storleken är 20x20cm, 2cm tjock.

3. Har tipsat om tävlingen på facebook genom att "dela" (Sandra Li heter jag där)

5. Här har jag tipsat på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/sumopix-1111.html

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

Erika sa...

Hej, vilken fin tävling, vill ju gärna vara med. Jag har länkat på min sida och gjort ett inlägg den 2 november om tävlingen. Länkar även på Facebook (du hittar mig på Villa Lilja).
Rätt svar är 20x20 cm och 2 cm tjock
Håller tummarna och hoppas på tur =)
Kram

Elin J sa...

Hej Hej jag vill helt klart vara med och tävla!

Den minsta storleken är 20*20

*håller tummarna*

KRAM

Mattias sa...

Jag är självklart med! Rätt svar är 20x20 cm! Jag har tyvärr inte fb men tipsar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/sumopix-1111-1.html och hoppas på så sätt få någon extra lott!
Ha det gott så länge!
Mattias,
mr22ga@hotmail.com

En Bitter Blondins Blogg sa...

Hej! Jag vill jättegärna vinna och ge min man en fin personlig tavla i julklapp. därför kan jag inte skriva om det på bloggen (ska ju vara en överraskning) men vinner jag kommer jag självklart lägga upp tavlan på bloggen :)

Svaret är förresten 20x20, 2 cm tjock.

Kram!!

Susanne sa...

Hejsan!

Jag är också med och svarar också 20x20 cm.

gotland(at)speedmail.se

Madde sa...

http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2010/november/tavla51.html

Madelene Elisabeth Jacobsen på FB har tipsat där också!

Fullt antal lotter:)

Annelie (fox_box005 (at) hotmail.com) sa...

Svar: 20 X 20 cm och tjocklek 2cm

Kennert sa...

Jag är med och vill ha en lott. Svar på fråga: 20*20,2cm "tjock". Mail: kennertnilsson@hotmail.com Hälsning Kennert

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

SvaR: 20x20 cm

bakformen sa...

Hejsan, jag deltar med 1 lott. Chansen är liten men jag gör ändå ett försök. Svaret på frågan är 20x20 cm och 2 cm tjock.

/ Pia
bakformen@gmail.com

Carita sa...

Hej, jag tar 1 lott.


20 X 20 cm (2cm tjock)

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Inga-Lill sa...

Jag vill vara med. Den är 20 * 20 och så två cm tjock. Trevlig Höst från Inga-Lill med mail famwarnil@hotmail.com

Anonym sa...

20 x20. :) martin_holst@hotmail.com

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag är med och tävlar och önskar fullt antal lotter!

Minsta storleken är 20*20cm

Länkar i bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/utkast-nov-1-2010.html

delar på facebook, heter Annika Nilsson där.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
Svar: 20x20x2cm

Jag länkar på bloggen, blir det 3 lotter då?
http://care69.blogspot.com/2010/11/11-nov-vinn-presentkort-pa-egen.html

Linda sa...

jag är med och tävlar om en lott. Svaret är: 20*20 cm. :)

Lindali__88@hotmail.com

Fairy sa...

Jag är med och tar 5 lotter.

Svaret på frågan är att det minsta måttet är 20x20 cm (och 2cm tjock).

Länkat har jag gjort här: http://fairy.blogg.se/appletree/2010/november/presentkort-pa-canvastavla.html

Gottegrisen sa...

Jag har satsat på 5 lotter. Har länkat och svaret är 20 x 20 (2 cm tjock)

//Linda

Anders sa...

Jag är med! 20*20 och 2cm tjock. anderslukas@hotmail.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och jag snor åt mig tre lotter. Svaret är 20x20cm och 2 cm tjock

länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/november/vinn-presentkort.html

Kram Linda

maria sundkvist sa...

Jag vill gärna vara med! Den minsta är 20x20

Anonym sa...

20 x 20 cm. Jag vill vinna!

vh
Mamma Monika
6048gustafsson@telia.com

Ana sa...

Vill vara med för en lott. Svaret är på minsta 20*20. Håller tummarna. Ana! med mejlen: waring666@hotmail.com

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar om denna trevliga vinst!

Minsta måttet på en canvastavla som går att beställa är 20*20cm och 2 cm tjock.

Anonym sa...

Hejsan,
Vill gärna vara med i tävlingen med en lott !
Svaret är 20x20 2 cm.

Ha det så gott!
Helen
helenf@essba.se

Olelsi/Nettan sa...

Här kommer en som vill vara med, svaret på frågan är 20x20.
Vore toppen att ha en canvas i vår nya lgh.

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Anonym sa...

Vill tävla med en lott:)Svaret är 20x20cm.
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Maria sa...

Hej!
En lott för mej tack! Svaret är 20x20 cm.

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!