söndag 10 oktober 2010

Tävling!



TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Besöksräknaren har tickat över 600 000 besökare på mina dryga 3 1/2 år som bloggerska och det vill jag fira med en tävling! Det är ju tack vare er det är möjligt att blogga, att ni fortfarande vill läsa min blogg vilket jag är hemskt glad och tacksam för!

Jag lottar ut ett stort fat/tallrik som första pris och ett litet fat/assiett som andra pris från egna butiken Ellis Corner. Vill du tävla vill jag att du länkar till blogginlägget på din blogg (låna gärna tävlingsbilden) och har du inte blogg vill jag att du skriver vilken din favoritprodukt eller favoritkategori är i butiken.

Tävlingen pågår till och med 31 oktober, lycka till!

Mia

168 kommentarer:

Fräulein Klein sa...

Beautiful dishes!
Best regards,
Yvonne

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohhh, jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen av de fina faten.

Jag länkar självfallet från mig i högra spalten.

Håller nu tummar och tår för tur

Kram

Pockethexan sa...

En sådan här chans vill jag inte missa!!!
Så jag vill jätte gärna vara med och tävla om de vackra faten och själklart länkar jag till dig hos mig!!!

Kramis från Póckethexan själv!
<;D

ღ MolnTuss ღ sa...

Klart jag är med och tävlar :-)

Carina og gutta sa...

Jeg vil gjerne være med i konkurransen. Noen herlige fat :)

Hilsen
Carina

Hus Nr.5 sa...

Hej Mia!!

Självklart är jag med och tävlar! =) De faten är ju superfina.

Länkar från mig!
Kramar Verra

Vitaboet sa...

Hej hej. Hoppas allt är bra med dig och bebisen i magen, förstår jag rätt är det inte långt kvar:). Självklart vill ja va med och tävla. Har länkat.

Kram Camilla

Hem och Harmoni Marie sa...

Älskar dom faten, dom är så fina. Har redan två men vill ju såklart få en fin samling...

Kram Marie
PS. Jag länkar som alltid i högerspalten

Pia sa...

Er självklart med och tävlar och länker i spalten på högre side:-)

Och du - stooort grattis med å ha nået gränsen for for tidligt födte barn - vecka 25!! :-D

Kramiser

Anneli sa...

Hejsan.

Måste få vara med i din fina utlottning!
Nu håller jag alla mina tummar för mig själv....

Länkar på min blogg!

Ha det gott,
Kram Anneli.

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, kan inte länka eftersom jag inte har en egen blogg.
Men min favoritkategori är såklart JUL!
Ha det gott!
Kramar Carina
kattarsel@live.se

ias corner sa...

Måste ju bara vara med!!
Länkar så klart från min blogg på högersidan! :)

Ha en fortsatt härlig söndagskväll och en härlig ny vecka!
Kram ia

Helene sa...

Ja tack!! Ett sådant fat skulle jag gärna vinna! Länkar från mig. Kramar, Helene

Johi sa...

Jag är med såklart och lägger en länk imorgon. Kram

Jenny sa...

Grattis! Är gärna med och tävlar. Länkar från mig oxså. Kram Jenny

Gottegrisen sa...

Vill gärna vara med och tävla. Har länkat!

//Linda

alex sa...

Har länkat till inlägget på min blogg och hoppas nu på vinst!

Liten Å Stor sa...

Vad roligt!
Din blogg är mer i ett inlägg på
Liten Å Stor!

//Ina

Åsa sa...

åhh jag vill jätte gärna vara med och tävla, har länge tittat på dessa fat o skål...jag länkar till min blogg och hoppas på tur :)
kram Åsa

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/fatassiett-3010.html

info@annakarlsson.se

Vit Poesi sa...

Är såklart med Mia!
Länkar hos mig!
Kram Malin

Maria sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla om dessa fina vinster! Länkar för extra chans och håller tummarna!
http://maria-lever.blogspot.com/2010/10/vinn-vackra-fat.html

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/fat-31-okt.html

bakformen sa...

Hejsan, ett stort Grattis till så många besökare.
Är gärna med i tävlingen om det underbara porslinet. En av mina favoriter är "Kruka med vingar/öron" som är så söt och enkel.

Hösthälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Jenny sa...

Hej Mia!
Grattis till så många besökare!! Gillar din blogg och butik skarpt;)

Är gärna med o tävlar och länkar till inlägget hos mig!

Ha det gott!

Kraam Jenny

Jonna sa...

Självklart vill jag ha chans att vinna ett fint fat!
Det är länkat och klart till tävlingen :)

Kram Jonna

Bokcaféet i byn sa...

Hej!
Så spännande med tävling!
Jag vill gärna vara med, länkar förstås!
Trevlig söndagkväll!
önskar Anna T

Fru Sirlig sa...

Hej Mia!

Jatack , vill gärna ta chansen och vara med i utlottningen av de fina faten!

Grattis till din fina och inspirerande blogg Mia!

Kram Heléne

Anonym sa...

Jag vill förstås också vara med och tävla om dom fina faten!
Min favoritkategori, som jag alltid kollar in först, är belysning! Fönster/taklampan i fattigmanssilver har jag suktat efter sååå länge :)
Hoppas på lite tur...
Kram Katarina 42066-1@telia.com.

Rebecca sa...

http://rebeccainabox.blogg.se/tavlingar/2010/october/fiiint.html#comment

underbart :) Vill verkligen vinna denna tävlingen då den är HELT i min stil! Blev helt till mig när jag såg det :)

A House With A View sa...

Suuuperfin vinst, självklart vill jag vara med och tävla!! Jag länkar från min blogg!

Hoppas på tur!

kramiz aka

heavenandearth sa...

Halloj!!

Fantastiskt vackra priser!
Kan man ju inte missa!!
Länkar hos mig!

Ett stort Grattis till alla besökare! Jag tittar in ibland men är nog en tyst besökare,tyvärr..

Önskar dig en skön höstvecka!
Å lycka till me bebisen!
Varm Kram! Iréne

popetotrora sa...

Åh, jag vill gärna, gärna vara med och tävla och vinna det fantastiska fatet!
Har länkat till tävlingen från min blogg så nu håller jag tummarna! :-)

Maria sa...

Go' kväll! Vilken härlig tävling. Jag är gärna med. Jag har ingen egen blogg, men tittar ofta in. både på din blogg och Ellis Corner. Kan lugnt säga att Anna Wrigstad Östbergs keramik hör till mina favoriter. Har flertalet tillfällen hållit i de blå kopparna, men inte unnat mig dem - ännu...
/Maria
maria.nolemo@gmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Jag tar en lott. Vilka underbara vinster.
Det jag gillar mycket hos Ellis Corner är bla de vita handgjorda keramik "kron-krukorna", underbart fina! (tyvärr har jag ej ekonomi till att köpa dessa men hade jag då så...=)
MVH

koltrast5@gmail.com

Kari sa...

Jeg vil gjerne være med i utlodningen! Fatene er så fine.

Har ingen egen blogg, så nå har jeg sett på alle produktene i butikken. Det er vanskelig å velge kun ett produkt, men "Krona stor, enkel" har jeg sett på tidligere. Den er bare så utrolig fin.

Kari :-)

Nattmia sa...

Åh vad besökare du har haft.. Grattis!! Och det är ju inte så konstigt för du har en underbar blogg..

Självklart vill jag vara med och tävla om de fina vinsterna och en bild med länk lägger jag in på min blogg..

Kram Mia

Sofie sa...

Grattis till alla besökare - stort! Förstår att du firar med en tävling :) Jag är gärna med och tävlar om ett vackert fat och har länkat till tävlingen på min blogg.

Kram, Sofie

Annika - familjebloggen med massa tävlingar sa...

Jag vill vara med och tävla!
Har länkat; http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/hemochlycka-31-oktober.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://Nilssonpettersson.blogg.se

Lillan sa...

grattis till besöken och vilka fina vinste. klart jag hoppas på vinst. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/fat.html

mail: litenmentuff@live.com

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag är gärna med. har länkat här: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/october/hem-lycka.html

Maritta sa...

Åhhhh den här tävlingen vill jag väldigt gärna vinna! Har såklart lagt en länk med den vackra bilden på min blogg.

/Maritta

Marias Collage sa...

Grattis till alla besökare :)

Såå ljuvliga fat! Jag vill gärna ha chansen att vinna, och har länkat i min blogg.

Ha en fin dag!
Kram Maria

Handgjorda drömmar sa...

Jättegrattis till alla dina besökare! Vilka underbara saker du lottar ut - det vill jag inte missa! Länkar på min blogg!
Marie

ANNIKA sa...

Det här fatet är helt klart favorit så nu hoppas jag på en överraskande vinst...
gustafsson.57@hotmail.com

fröken kök sa...

ohhh vad vackert. klart man e med. har länkat på min blogg
http://frokenkok.blogg.se/2010/october/vin-hos-hol-31-okt.html

frokenkok@hotmail.se

Emelie - Mamma till Malte sa...

Självklart är jag med och tävla, helt underbara fat och assiett :)

Har även länkat på min blogg:http://eeeileme.blogg.se/2010/october/tavling-underbart-fat-och-assiett.html#comment

Kramar från oss!!!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Oh! Jag vill vara med:)

Grattis till 600 000! Wow! Det är inte klokt, men vi återkommer ju för att vi gillar det vi läser:)

Jag gillar det mesta i butiken, men julen och Lemonade lådorna slår nog högst just nu!

Susanne

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Å jag länkar såklart!
Susanne

monikanen sa...

Vill jättegärna vara med på utlottningen.Har ingen egen blogg,men jag gör ett försök ändå.
I webshopen är det under julen jag gör mest klick på.Älskar allt som har med julen att göra.

Kramiz Monica

Rumpflugan sa...

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om de fina faten. Länk finns på min blogg.

Maria Cronholm sa...

Å vad kul att få tävla om så vackra saker. Ett stort tack till dej för din underbara blogg som inspirera mej väldigt mycket, tom så att jag själv börjat blogga.
Givetvis har jag länkat till din blogg, jag hoppas att jag gjort rätt är ju ny i bloggandets värld.

Anonym sa...

Hej Mia!
Fullkomlig ÄLSKAR din butik.. Och din blogg:)
Har blivit en del köp och för tillfället(om jag måste välja) är barnkammaren favoritkategorin:)Annars älskar jag kök och belysning oxå..
Men vi har en liten fyra månaders tjej, och gissa om jag redan börjat inreda hennes rum.. Tyvärr blir det inte så mycket til mig själv numera så därför skulle ju de fina priserna sitta fint:)

Hoppas du njuter och myser av hösten!
Kram från Alexandra i Östersund
Alexandragr8@hotmail.com

Madame Vit sa...

Halloj!!

Vad skoj med tävling. Jag vil jättegärna vara med, länkar från mig =)
Ja, nu har jag gjort slag i saken och ska ge mig själv det jag behöver. TRÄNA. Annars är det det gamla vanliga "ta en dag i taget" =)
Hoppas du mår fint och att pyret inte kör med dig alltför mycket =)
Stor kram Fia

Vita huset 28 sa...

Hej klart jag vill vara med i din utlottning, de är ju sååå fina!
Länkar i min höger spalt så klart.

Håller tummarna nu.

Kram Camilla

Amanda sa...

Hej och grattis!
Jag är gärna med och tävlar i din fina tävling. Länkar från mig.

Kram Amanda

linda17v@hotmail.com sa...

Jag blev jätteförtjust i fatet på bilden! Surfade runt en stund i "butiken" men kanske just för att jag skulle behöva nån sorts "bullafat" och det där är just precis min stil, så hittade jag inget annat just nu som jag absolut vill ha. Fast mycket fint fanns det...

Annah sa...

Hej goaste Mia.
jag länkar din tävling i min blogg och är med och tävlar. längtar så till att bli mammaledig igen då vår nr 3, prins el prinsessa, kommer att anlända i jan. då vill jag njuta av mammatiden med ett sånt här fint fat och med en massa gosaker på.
kram annah

Anonym sa...

Hej!

Vilka underbara fat! Självklart vill jag vara med och tävla om dessa.

Min favoritkategori just nu på Ellis Corner är "Keramik & porslin" men det varierar. Ett tag har favoriten varit "Textil".

Bästa hälsningar
Jessica, jessicaebbe@yahoo.se

Spacegirl sa...

Vilken fin blogg/butik och härlig tävling.
Min favoritkategori är hantverk.
Underbara saker!
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/2010/october/tavling-hos-hem-och-lycka.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Hej!!
Klart jag vill vara med och tävla om dessa underbara fat. Var inne och kollade de övriga produkterna men måste erkänna att jag fastnade för det stora fatet i utlottningen.
Håller tummar och tår för tur
Ingela /imoolsson@hotmail.com

Loella sa...

Vill hemskt gärna vara med och tävla om så fina grejjor och länkar dig till min sida :)


Hälsar Loella från Loellas hus

Fia sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen och länkar från min blogg!

Fia sa...

Självklart vill jag vara med ovh tävla. Länkar från min blogg! Ha en fin dag

Mitt vita hem sa...

Hej hej.

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla!!!! :)
Jag länkar från min blogg som e ny!

Kram Åse

Love and be proud sa...

Hej och GRATTIS! :) Min favorit i butiken blev

Lampa, fattigmanssilver!! :)

Jag deltar gärna & länkar!

20-talshuset sa...

Hej och GRATTIS till så många besökare! Vilka fina fat du lottar ut! Är jättegärna med, och länkar från mig också. Ha det gott! Kram Anna

Ylva sa...

Vill gärna vara med och tävla om de fina faten. Länkar från min blogg.

Ylva

Nyanser av vitt sa...

Grattis till alla besökare. Jag är gärna med i din fina utlottning och länkar hos mig.
Kram Agneta

Anonym sa...

Hej! Dessa fat är fantastiskt fina, är gärna med och tävlar! Har ingen blogg... det är svårt att välja någon favoritsak, det finns så mycket fint, men jag är barnsligt förtjust i allt från Maileg!

Ha det bra! Malin

malinwennroth@hotmail.com

Carina sa...

Otroligt vackra! Jag är gärna med och tävlar!
http://inspirera.bloggsida.se/tavling/tavla-vinn-8
Hoppas på tur!
Kramen.

Anonym sa...

Hej
Jag vill jättegärna vara med och tävla, men har ingen egen blogg..Har fullt upp med att läsa alla andras!
Min absoluta favorit what so ever är House doctor!!!
Trevlig höst!
Annsofie Wreeby

Ljuva HEMligheter sa...

Jag är mer än gärna med i din fina utlottning! Hoppas du och bebben mår gott. Länkar från mig.
Kram L

TEFROSSA sa...

Självklart vill jag vara med här! Jag länkar i bloggen också!

Underbart porslin!

Kram
Lena

FräckaSyster sa...

Åh!!! Jag vill gärna vara med i utlottningen!
Jag länkar med bild hos mig! =)

Kram Jenny

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen! Jag älskar allt i Ellis Corner! Men ska jag välja en favorit får det bli de jättesöta zinkhusen från Walther & Co!

/Katrin
katrin.pettersson2@spray.se

Susanne sa...

Hej,ja jag vill gärna vara med ..Så vackert..Länkar hos mig..Susanne i Fare

Loo sa...

Hejsan.
Såklart jag vill vara med på din tävling.
Jag har länkat den till min blogg och hoppas nu på den stora turen att vinna!
Hej från Loo.

Häst & Hem sa...

Verkligen härlig tävling..länkar från mig :)
trevlig oktobermånad!
/ MALIN

Lilla gårdshuset sa...

Åhhh vilka priser i din tävling! Jag vill såklart vara med och testa lyckan. Länkar från min blogg.

Kramis/Heléne

pysseltanten sa...

Vill självklart vara med o tävla om de fina faten...=))
Länkar oxå...
Håller alla tummar o tår...:))))
Kraaamizar Git

Jackie sa...

Är gärna med i tävlingen om denna fina keramik ♥ länkat och klart.
Kram
Jackie

Titti sa...

Jag tävlar ochså gärna om dessa fina saker. Länkar ifrån min blogg.

Jansson bygger hus sa...

Jeg lenker til deg og er gjerne med i konkkurransen om disse fine fat :) Klem Elin

Cathrine sa...

Jag är gärna med i denna utlottning. Jätte fina priser. Har länkat från min blogg.

Therese sa...

Jag vill självklart vara med i utlottningen! Länkar dig också på min blogg!

Kram

Sirpa sa...

Grattis till alla besökare!
Jag vill gärna vara med, länkar från min blogg!
Har det bra!
Kram Sirpa
Ps Jag har en liten utlottninh hos mig!

Susannessaker sa...

Jag vill oxå vara med :)
Är ny i bloggvärlden och du blir den första jag länkar till!!!!
Fin blogg du har och nu ska jag gå å göra en beställning runt "hörnet"...Många fiiina saker där!
/Susanne

Joyforhome sa...

ojoj vilken blogg du har :) dig lägger jag till bums i min blogglista. Är mer än gääärna med i din utlottning. Dem här vinsterna var ju bara fantastiska. Länkar ifrån mig med bild oxå

Kramar Malin

Terese Rhodin sa...

Vilka vackra vinster, tyvärr har jag ingen blogg så jag skriver min favoritpryl istället.
Eftersom jag älskar julen måste jag svara: pepparkakshuset i tyg! Men min make blev tänd på den stora trumpeten så den kommer på tät andraplats.
Ha en underbar dag!
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se

anette sa...

Jag vill självklart vara med och tävla!! UNDERBART vackra fat!
Länkar hit från min blogg!

Susanne sa...

Hejsan!

Mina favoritgrejer i butiken är de vita kuddfodralen som det står Kärlek och Lycka på. Jättefina!

Hoppas nu på ett fat förstås!

gotland(at)speedmail.se

Jord under naglarna sa...

Den här chansen vill jag inte missa!

Jag länkar från mig och hoppas på tur!

Hobbykällaren sa...

Grattis till så många besökare. Är gärna med i utlottningen, länkar också. Ha en bra dag. Kramar från oss.

Sofia sa...

Länkat och klart!
:)
Nu håller jag tummarna!
MVH/Sofia i Uddevalla

Hem ljuva hem sa...

Vilket underbart porslin, det vill jag inte missa att tävla om. Länkar från min blogg och hoppas på tur :-)
Kram Anneli

Lily sa...

Så jättevackra!
Jag vill vara med...

Jag länkar!

Ha en fin helg
Kram Lily

Anonym sa...

Av allt som jag drömmer om är Tripodlampan den jag väljer
Jag har ingen blogg men deltar gärna i tävlingen om de underbara faten.
Hoppas på tur gör
Lena i Kalmar


lena.idbrant@telia.com

Jenny sa...

Å, de där faten är ljuvliga! Jag vill givetvis tävla :) Länkar hos mig! Kram!

Sussi's dreamzone sa...

Jag är väldigt gärna med i idn utlottning. Länkar självklart till min blogg.

Mi favorit produkt från webbutiken är alla städprodukter från Maison belle. Älskar dom!

/Sussi

Annas Lycka sa...

Underbar vinster!!!!!

Såklart jag gärna är med....;) Länkar såklart! Kram kram Anna

Anonym sa...

Hei. Jeg elsker bloggen din:)Kjempefine premier du har. Så mye fint i butikken, så vanskelig å velge en favoritt. Men synes "tallrik/uppleggningsfat, det vackraste fatet av dem alla" er utrolig nydelig. Har sett dette serviset på flere svenske blogger, har ikke sett det noe sted i Norge.
Håper jeg har vinnerlykken med meg:)
klem fra Norge, Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Anonym sa...

Detta var vackert !

Klart man vill vara med o ta en lott,
kanske lyckan står mig bi.

Jag har ju en förmån som bor i Göteborg o kan ta en sväng inom Stina.När gode vännen vill ratta dit.

Förlåt skulle börjat med att GRATULERA till Eran fina utmärkelse.

Tyvärr har jag ingen blogg men prövar, lyckan ändock kan sända många inom ER utan genom en blogg.
gun.mona@hotmail.com

Helen sa...

Hej!
Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om den fina vinsten. Jag länkar naturligtvis till min blogg. Ha en fin söndag..
Kram/Helen

Karin - Mina Rum sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om så vackra fat. Länkar från min blogg för en extra chans.
Kram, Karin

Li sa...

Hej! Jag är gärna med i tävlingen. Jag har inget blogg, men min favorit från butiken är krukan "Krona stor, enkel".

Tack för en bra blogg!

Li

Therese sa...

Jag brukar ju alltid vara med i dina fina utlottningar, å får väl fortsätta att nöta på tills lyckan står mig bi ;-) *ler* Dessa fat är dessutom sååå ljuvliga! Här har du min länk http://lurans.blogg.se/2010/october/sa-vackert.html

Kram, ha en fin höstvecka!

Therese - Sockenvägens Söta

Anonym sa...

Vilka underbara fat! Klart att jag vill ha ett till mitt matsalsbord! :o)

Jag har ingen blogg men jag har tittat i din härliga butik och gillar verkligen plåtburkarna för pepparkakor (synd att de är slutsålda).

Hälsningar från Ann-Sofie

Ellas Hus sa...

Hej!
Vilka underbara vinster!
Jag vill gärna vara med och tävla och jag länkar på min blogg.
Ha det gott!
Kram
Ellinor

Cathrin sa...

Jag vill gärna få vara med i din utlottning. Vilka ljuvliga vinster! Länkar så klart. Och håller tummarna :)

Cathrin

Tidsmästarinnan sa...

Hej Mia!
Vill jag tävla?
Har påven konstig mössa?
Tjohoo! Länkar så klart.
Kram kram och klappa magen!

Lotta sa...

Grattis.
Är med i utlottningen av de fina faten. Länkar givetvis.
Hoppas nju på en gnutta tur.
-Lotta-

Sandra sa...

Shit vad härlig tävling. Jag är självklart med och jag länkar såklart i högra spalten på min blogg till tävlingen. Nu håller jag tummarna.
Ha en riktigt fin fortsatt vecka!
Kramar Sandra<3

Mammasblommor sa...

Vill gärna vara med och tävla om de vackra faten! Länkar såklart från min blogg!
Ha det gott!
Kram Margot

plingan sa...

Såklart man vill vara med!
Länkar i min blogg och håller tummarna :)
Kram Pernilla

Lindaskrypin sa...

Jag är med och jag länkar på min blogg!

Håller tummarna hårt!!!

Emilia sa...

Åh vad fint fat, blev alldeles kääär :)
Vill jättegärna vara med o tävla! Länkar på min blogg!
Kram Emilia

HildeM sa...

Jeg er gjerne med. Har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/konkurranse-hos-hem-och-lycka.html

og krysser fingrene!

Klem

Sanna sa...

Grattis till så många besökare. Vill gärna vara med och tävla och har länkat från min blogg.

swimzy sa...

heihei :)
For en nydelig utlodding. Her vi jeg være med:)

http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/konkurranse-hos-hem-och-lycka.html

Mvh siv anita

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Här har jag aldrig varit tidigare. Halkade in eftersom jag följde en länk till din tävling. Wow vad mycket fint du visar och jag ska kika in i butiken också=)

Jag vill absolut vara med i tävlingen och länkar från min blogg!

Hoppas, hoppas, hoppas...
Kram,
Regina

HOUSE of ADELA sa...

Jag är jättegärna med i din utlottning och länkar från mig!=)
Tack för en underbar blogg!

Kram
Adela

Lena/isis sa...

Åååå va´fint. Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

≈Sanna≈ sa...

Självklart vill man vara med och fira att du haft så många besökare redan!
Mitt inlägg hittar du här: http://champisanna.blogg.se/2010/october/tavling-om-fat.html

Nu får jag hålla tummarna för mig själv :)
Ha en fin vecka!

Fiff sa...

Jag vill vara med! Har länkat i min vänstra sidebar.

Anne B. sa...

Vackra pris du lottar ut! Tar en lott, tack. Mina favoritkategorier är Jul och Ljuslyktor och ljusstakar.

Caroline L sa...

Jag är gärna med och tävlar! En lott, saknar blogg. De vita tofflorna är en klar favorit. Så söta :)
vitabergenserik@hotmail.com

AEM sa...

Jag är med :) Min favorit är Plåtburk, stor/låg. Verkligen fin med pepparkakor i.
Mvh a.e.m-49@hotmail.com

Mamma-Mu sa...

Hej!
Jag vill jätte gärna vara med och tävla om detta fat!
Självklart länkar jag på min blogg!

Kram Mimmi

ItaPita sa...

Helt klart jag vill vara med ochkämpa om dessa fina fat!! Helt underbara är dem ju.
Här har jag länkat till dig http://itapitas.blogspot.com/2010/10/hittade-dena-fina-tavling-hos-hem-lycka.html

Hoppas på vinst ;9
Kram Ita

Erika sa...

Vill gärna var med i din fina utlottning. Går ofta in på Ellis Corner och titar på Monicas vackra hantverk så det får var min favoritkategori.

Jag länkar och håller all tummar
Kram

Sussi sa...

Hej!
Har ingen blogg, så min favoritprodukt är "Snygg klocka i plåt och plastglas med gammal feeling". Ska nog beställa den till köket :-)

Kram Sussi
susanneperjons@hotmail.com

Familjen e Livet sa...

hejsan!! jag vill mycket gärna delta i den fina tävlig. jag länkar med bild till tävlingen i min blogg: http://emmani88.blogspot.com/

håller tummarna nu. kram emma

familjen & inredning sa...

Vackra!!!!!!!!!
Självklart har jag länkat på högra spalten,det här vill man inte missa.
Hoppas på turen den här gången.

Kram från Kicki

Rosor och ruiner sa...

Åh, så fina fat du lottar ut, jag är gärna med och tävlar o länkar på min blogg!

vita zara sa...

Hej.
Jag hittade till dig från Vitt hus med svarta knutar.
Den stora tallriken vill jag verkligen vinna. Även om jag inte gör det så måste jag beundra den otroligt. Jag som bor i skogen har inte sett såna där underbara tallrikar förr, visste inte att det fanns.
Nu ska jag kolla på din blogg.
Ha en fin fredag.
Kram Zara

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/10/31-okt-vinn-ett-stort-fattallrik-eller.html

Marina sa...

Underbar blogg ;)
Återkommer ofta , deltar gärna i din utlottning
Bästa sidan är kök ;)
mvh Marina
glorfindelsnfo@hotmail.com

Angels & Roses sa...

Hej! Är på besök för första gången här inne. Så fin blogg du har. Måste kika vidare. Vill gärna delta i tävlingen om det vackra faten så jag länkar från min blogg med bilden. Ha en fin söndag Kram. PS grattis till alla dina besök.

Malin E sa...

Hej där!
ÅH jag vill så gärna så gärna vara med i utlottingen av de fina faten!! Har länkat på min blogg oxå!!
Kram MAlin

Anonym sa...

härliga fat till frukosten, eftermiddagsfikat eller kvällsteet, klart jag vill vinna:) hälsningar annapanna77@hotmail.com

evamar sa...

Jag är gärna med och har länkat hos mig:

http://evamar.blogg.se/2010/october/fat-31-okt.html

Kanonska Gården sa...

Hejsan!!

Har precis hittat till din blogg - jätte fin!!

O det är klart att man vill vara med och tävla - jag länkar från min blogg!

Ha d bra!

Kram gunilla :o)

Myspys och Pyssel sa...

Javisst! Jag är gärna med och tävlar och länkar hos mig.
Jessa

Monicas vita drömmar sa...

Hej!!

Vill jätte gärna vara med och tävla om den fina vinsten!!

Vilken fin blogg och hem du har :)

Hoppas på tur

Kram Monica

Susanne sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa ljuvliga fat.
Jag har länkat till dig från min blogg.
Nu är det bara att hålla tummarna!!!

Kramen

Anonym sa...

Åh, vill man ju absolut ha!

mari.utan.e@hotmail.se

Monkan sa...

Grattis till besökssiffrorna :) Jag vill gärna vara med i utlottningen och jag har länkat till tävlingen i det här inlägget, självklart med bilden, den är ju så fin!

Romantiska Hem sa...

Men kära jösses jag vill verkligen vara med! Tyvärr kan jag för tillfället bara lägga en lott då mina gadget på bloggarna krånglar men jag hållar mina tummar ändå! KRAM

Lissan sa...

Hej !

Jag är gärna med och tävlar om dina jättefina vinster, länkar i min blogg.
Kram
Lissan

Hanna sa...

Åh så fina, jag är gärna med i tävlingen. Jag länkar på min blogg. Kram

Zink & vita ting sa...

Vill så klart sälla mig till den stora skara som vill pröva lyckan!
Länkar så klart och hoppas på tur!
Kram Mimmi

En helt vanlig Isaebell sa...

Jag är med och tävlar :-)

Har länkat tävlingen på min blogg: http://belllybus.blogg.se/2010/october/tavling-vackert-fat.html


Min hotmail: bellybus@hotmail.com

Håller tummar och tår nu! :-)

Lovisas Loppis sa...

Hej eftersom jag är svag för hjärtan så väljer jag serien bultande hjärtan, vill vara med o med en lott.

farfars stuga sa...

Å så många besökare! Å vilken fin utlottning, klart jag håller tummar och tår för att turen är på min sida.
Länkar så klart.
Cia

Huset På Figgen sa...

Jeg er med på denne nydelige utlottningen og lenker selvklart fra min blogg!

Tirsdagsklem

Sofie sa...

Oj, det var många besök det! Grattis! Jag deltar gärna i tävlingen, och länkar från mig!

Karin sa...

Underbart vackra fat!
Länk finns i min blogg:
www.bagerskan.se

Kram Karin

therese sa...

klart jag vill vara med och tävla! tyvärr(eller inte) har jag ingen blogg men jag älskade pistolsetet i tyg. Lever just nu i en värld där sonen kommer hem från dagis och det är bakugans och ben10 och allt vad det heter, då var pistolsetet en schysst skön variant av aggressionslekar:-)

Anonym sa...

Hej! klart jag vill vara med i utlottningen:)Gillar kaninerna speciellt den stora tjejen i blått.
johanna_bellio@hotmail.com

Anonym sa...

Vill oxå vara med. Älskar julen så det får bli julkategorin!

Anette
kotte_ski@hotmail.com

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack! Deltar gärna i din tävling.
Kram
Sanne

Tiger sa...

Vilka fina fat! Jag vill gärna vara med i din tävling, även om vinstchansen inte är stor med så många tävlande... Jag länkar från min blogg, och hoppas på tur i dragningen.

Hösthälsningar
Elisabet

Mia sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar! Länkar i högra spalten på min blogg =)och hoppas på god tur!
Mia

Elina sa...

Fantastiska fat! Jag hoppas verkligen på vinst och har länkat här: http://dansbandsanka.blogspot.com/

Pernilla sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och vinna. Länkar till tävlingen på min blogg.
Kramisar Pernilla
www.pernillassmycken.blogspot.com

Katarina sa...

Medicinlåda, stor var bar för söt :=)

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!