fredag 22 oktober 2010

Regnfritt stjärterum gör gott för hjärterum - TÄVLING!



OBS! TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

I höst lanseras Wettex med hjärtmönster, inte svårt kanske att räkna ut varför? 50 öre av varje såld förpackning går till forskning om hjärtinfarkt.

Man tipsar om att inte bara använda trasan i köket utan torka av cykelsitsen, förvara den under sitsen och bli torr om ändalykten. Fiffigt! Eftersom Wettextrasan suger 15 gånger sin egen vikt är den grym att nyttja!

Wettex Ltd finns i butik från början av oktober och kostar ca 16.90 i fyrapack. Den är till 100 % biologiskt nedbrytbar och bryts ned i komposten på ca 6 veckor.

Jag lottar ut 5 st förpackningar om 4 hjärtliga trasor till 5 vinnare. Vill du vinna en förpackning skriver du en kommentar till detta inlägg och glöm inte att ange din mailadress! Vinnarna dras 29 oktober och meddelas per mail.

Mia

80 kommentarer:

Pieni Lintu sa...

Oj, dom är ju jätte söta!!!

..kan man tävla om man bor i Finland!!?

- PieniLintu



pienilintu (at) gmail.com

Hem och Lycka sa...

PieniLintu - det går fint!

Helen sa...

Smart att använda dem till cykelsadeln!

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar om dessa söta disktrasor, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Annas Röda hus sa...

De var mycket fina! Ska absolut ha sådana i mitt kök, eller varför int någonannanstans att rengöra med, då de börjar säljas i butikerna, hoppas bara att de kommer att säljas i Finland oxå..
nu hoppas jag på tur i denna tävling :)

anna_puh@hotmail.com
Kram Anna

Stämningsfullt sa...

Sötas var de också!
Jag vill gärna vara med och tävla om en förpackning :)
Kram Vanja!

Helene sa...

Hej Mia!
Jag är gärna med i din utlottning av de söta disktrasorna. Skulle bli finfint i köket!
Hoppas att allt är väl med dig och babyn!
Kram, Helene
helenecarlsson@comhem.se

Mamma C sa...

Jag som cyklar dagligen året runt. Klart man vill vara med i din utlottning.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Godkväll!

Wow så söta de är och praktiska. Vill gärna delta i tävlingen med en lott.

Trevlig helg!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Sofia sa...

Hej!
Är gärna med och tävlar!
Sött att ha i köket...eller under stjärten.
:)
MVH/Sofia H.
sofiahagild@hotmail.com

A House With A View sa...

Åh så himla sööööööööta! Vill självklart vara med i utlottningen! Hoppas hoppas hoppas på tur!!!

Stor kramiz aka

a.house.with.a.view@hotmail.com

Nanna sa...

Superfina! Självklart vill jag vara med o tävla!

Spacegirl sa...

Jag är gärna med och tävlar :-)

Spacegirl_@spray.se

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!
Läste att ni skulle kolla upp om det är en tös eller en gosse i magen, så spännande!
Hoppas att du mår bra nu och slipper sådan där hemsk smärta! Jag vet hur det känns och hur orolig man blir och man är inte stursk då man står där med telefonen i handen och ringer 112 för att de inte svarar på sjukstugan man ringer till. Huvva!

Jag vill gärna vara med i tävlingen. Länkar på min blogg också.

Trevlig helg på dig!
Kram Sara

Emma sa...

Vilken bra tävling. Jag är gärna med. Disktrasor behövs alltid och går det till gott ändamål är det ännu bättre. Ända och diskbänk,hmm,ja =) iceblueeyes_85@hotmail.com /Emma

Kari sa...

Fine kluter og fin farge. Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Kari :-)




karisolen (at) hotmail.com

Josefine sa...

Jag är gärna med och tävlar. fr0stskadad@hotmail.com

Ingaredstoka sa...

Jag vill gärna vara med och delta i din tävling av de snygga Wettextrasorna....
Susanne

Maria sa...

Jag vill vara med =)

maria@it4unet.se

Lillan sa...

tack för tipset. disktrasor går alltid åt och smart tips det där med cykelsadeln! självklart vill jag vinna. och har självfallet länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/disktrasor.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg!!

Piddersfru sa...

Vilka fina trasor, dessa vill jag vara med och tävla om! :-)

piddersfru@gmail.com

Hem och Harmoni Marie sa...

Sicka sötisar... Vinner jag ingen här så får jag nog ändå inhandla en förpackning.
Gott ändamål också.

Mysig helg till dig!
Kram Marie

emelie, elliotts mamma o gravid me nr 2 sa...

jag är gärna me o tävlar =)

emjo_83@hotmail.com

Ann-Christine sa...

Så söta! Jag är gärna med och tävlar :)
acwikberg@live.se

ANNIKA sa...

Jättefina ...
Jag deltar och håller tummarna stenhårt.
gustafsson.57@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är gärna med och tävlar om de söta trasorna! :D

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

Kia sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar om dessa.

Kia
kia@modins.nu

Anne B. sa...

Är gärna med. :)

Johi sa...

Mer wettex åt folket ;-) Jag vill tävla! Kram

Therese sa...

Jag prövar gärna lyckam för här spills välling, mjölk och andra drycker i ett av mina busbarn... sist blev det dessutom en kissolycka *ler* så trasor behövs alltid :-D

Kram Therese - Sockenvägens Söta

Therese sa...

bjarstig@live.se är min adress om jag skulle ha tur, glömde den!

Therese - Sockenvägens Söta

Inga-Lill sa...

Vill vara med och försöka vinna! :) Jättesöta. famwarnil@hotmail.com Inga-Lill

Gugis Pärlor sa...

Så söta! Hjärtan går ju hem i alla lägen...

Kram till dig!

Hemma hos sa...

Jätte härliga..och rosa!
Klart man vill vara med och tävla :)
Mvh MALIN
malin_aura@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Är jättegärna med i din utlottning av dessa söta disktrasor!

Hälsar
Jessica i Borås

jessicaebbe@yahoo.se

Hanna sa...

Hej! Kika gärna in på min blogg och spana in min höstoutfit, senaste fotoprojekt och lite annat smått och gott. http://wordsbyme.se är adressen. Trevlig kväll!

Linda sa...

Åh jag vill vinna, riktigt fia dessa ju!=)
lindali__88@hotmail.com

Anonym sa...

åh de var fina, vill gärna ha dem i mitt hem
kram Jeanette

jeanette.jakobsson@nyland.se

Nyanser av vitt sa...

Jag vill gärna vinna en förpackning.min mail är: nyanseravvitt@gmail.com
kram Agneta

Nattmia sa...

Klart jag vill vara med och tävla.. Disktrasor behöver man ju alltid och snygga som förgyller i köket är ju inte fel..

Ha en bra fortsatt helg..

Kram Mia

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/disktrasor-2910.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

jag vill vara med i tävlingen :)
min mail: forcegren@hotmail.com

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning av Wettex-trasorna, dom är bara bäst tycker jag.
Ha det gott och ta väl hand om dig och bebisen.
Kramar Carina
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Oj äntligen vackra Wettex dukar! De är jättefina och jag vill gärna delta i utlottningen!

H Viveca/viveca.hindersson@pp.inet.fi

Johanna Andersson sa...

Två små katter hårar ner,
nu på hösten mer och mer.

Bordet måste torkas av,
därför vore jag glad om du mig nya disktrasor gav.

Disktrasor i detta hem viktiga är,
i den rosa blev jag riktigt kär!

johanna--andersson@hotmail.com

Maria sa...

Oj så fina! Hoppas på tur.

Lykkeliten sa...

Dere har så mange fine slike ting i Sverige! Jeg kjøper alltid noen med hjem, og vil gjerne være med i trekningen om disse.

Klem Lykkeliten

wencheil@online.no

Anonym sa...

Dom har jag missat, köper alltid alla nya wettex och det här är ju oxå till nått bra!! Så jag är jätte gärna med och tävlar! // Åsa

asatandersson@hotmail.com

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag är med och tävlar, helt klart! Underbart söta trasor, som verkligen gynnar något BRA! =)

Jag har länkat också: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/hemochlycka-29-oktober.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Kennert sa...

Wettexdukar är bra! Jag är med. Kennert kennertnilsson@hotmail.com

fröken kök sa...

klart jag e med. söta trasar till gott endamål

frokenkok@hotmail.se

Anonym sa...

härliga trasor! kan förgylla dagen lite extra...vill gärna va med å tävla hälsningar annapanna77@hotmail.com

Linda & Majken sa...

Är jätte gärna med & tävlar =)
Lämnar lite spår här av mig =)

Elin J sa...

Klart att jag är med och tävlar också!

*håller tummarna*

KRAM

Mamma Mia sa...

klart jag vill vara med så hjärtans fint i köket..kramiz

jagochmitthem sa...

Jag vill vara med och tävla. Så mycket som jag sölar, behöver jag många trasor :-)

Kram Annette

JoHaNNa sa...

vilka fina disktrasor :) dom skulle verkligen göra mitt städande mera kul :) och rosa är min favorit färg så det är jue ett extra plus..

håller mina tummar nu :)

Anonym sa...

Jag blev glad i hjärtat av dessa disktrasor. Tänk att man kan göra en disktrasa så dekorativ, den ser inte ens ut som en disktrasa.

Vill gärna vinna och få lite kärleksfullt fräscht i mitt kök.

Mvh. Elly

ellyedlundsnabelahotmail.com

(min webläsare tjorvar ibland men du förstår säkert min mail ändå).

Linda sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Mvh Linda
linda_lindberg@hotmail.com

Anonym sa...

jag är självklart med och tävlar :)
/mariettetrempenau@hot

Jenny sa...

jag vill gärna vara med och tävla :)

Anonym sa...

Vill oxå va me:)

mari.utan.e@hotmail.se

Märta sa...

Så söta disktrasor! Vill gärna vara med!
Märta
angsgard1@telia.com

Birgitta sa...

Vilka fina disktrasor. Vill gärna vinna en förpackning av dem.
birgitta.lekvattnet@telia.com
Kram Birgitta

bakformen sa...

Hejsan, är också med och tävlar om hjärtligt söta Wettex.

Diskbänken vill jag smycka
med en vinst från Hem och Lycka.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Daniela * Neliz sa...

Gör jätte gärna ett försök till att vinna dessa söta disktrasor :) de är ju urgulliga!

Daniela * Neliz sa...

glömde min mailadress såg jag:

mail@neliz.se

tack för chansen!

En helt vanlig Isabell sa...

Vilka söta! :-) Jag är med och tävlar.

Min mail är; bellybus@hotmail.com

Anonym sa...

Jag deltar gärna! Dom var ju så söta.

Hälsningar Sandra
Min mail: santtu_nyberg@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vinna dessa snygga disktrasor :)
vitabergenserik@hotmail.com

Anders sa...

Jag vill vara med. Disktrasor behövs alltid och fina är dem! Ska tänka på det där med cykelsadeln och barnstolen som också blir blöt. Ha De! anderslukas@hotmail.com

Bokmalen sa...

Ååå, sånna är jag gärna med å tävlar om...
ml35mhv(at)hotmail.com
Kramen, Maria

Anna sa...

Det är roligt att man sedan några år lagt ner lite tid på design av disktrasor. dessa var otroligt fina! jag är gärna med och tävlar!

Ha en skön torsdag!

Cathrine sa...

Åh vilka fina dom vill jag gärna ha hem i min postlåda.
cathrine.n@home.se
Kram Cathrine

Gottegrisen sa...

Vill vara med :o)

mol.hagberg@telia.com

//Linda

Monika sa...

Oh så fina. Jag vill jättegärna vara med. Hälsn Monika waring666@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill definitivt pröva lyckan :) De var ju så sööööta!

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Emma sa...

Jag är med! :)

(emmis_soet@hotmail.com)

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!