tisdag 5 oktober 2010

Höst



Tisdagstemat i Inspirationsfabriken är höstdekoration och något jag tycker är så vackert är rödvitt, nypon i en hjärtskål är väl vackert! Nypon är ju både fint och gratis ;-)

Önskar jag hade mer tid att sitta och fixa med bilder, lägga på texturer och testa lite men tiden är oftast det som stoppar mig...

Apropå höst är det extra mysigt när maken kom hem sent i måndags kväll när jag suttit och dreglat över alla bloggar som visat kanelbullar (kanelbullens dag) med en påse med - kanelbullar! Enkel romantik när den är som bäst och räcker länge för mig ;-)

Passar på att tipsa om onsdagens seriestarter - Bonde söker fru (kl. 20 i TV4) och Grey's Anatomy (kanal 5 kl. 21).

Mia

10 kommentarer:

Karin sa...

Fina, höstiga bilder.

Ja nu är man snart fast i serierna igen - härligt =).

Jannicke sa...

Deilig med hverdagsromantikk... :o)
og det er jo disse småtingene som rører mest :o)

Veldig fine bilder!

Klem J.

Hem sa...

Så fint!
Du tar otroligt vackra bilder som berör..

Stor kram, Annaleena

Nordingården sa...

Enkelt men mycket vackert... Mari.

Lilla gårdshuset sa...

Härliga bilder.

Så gulligt gjort av maken till sin gravida hustru *blink*. Små små saker men betyder så mycket.

Kramis/Heléne

Hem och Harmoni Marie sa...

Jättefint!
Vi var till affären efter jobbet i måndags just för att köpa kanelbullar... slut! Snopet...:(

Tur att du tipsade mig om kvällens seriestarter, jag ska iväg ikväll (snittblommekurs...yippie) Så nu får jag ställa in på inspelning...

Kramis Marie

sandra sa...

Åh vilken fin skål!

Annas skattkammare sa...

Jättefint! Det enkla är oftast det vackraste när det gäller pynt tycker jag.. =)
Kram /Anna

af nord sa...

Vilken vacker höstdekoration
Kram
Helena

Jenny sa...

Jag ä l s k a r vardags romantik. Allt från en extra lång kram på morgonen till en ros, bara för att. Min man är faktiskt riktigt duktig på det och ibland blir jag faktiskt förvånad. Kram kram