fredag 10 september 2010

Slutspurt på rean och lagerförsäljning i gårdsbutiken


Bilder: Mia

Slutspurt på rean i nätbutiken (söndag sista dagen) och lagerförsäljningen i gårdsbutiken utanför Kungälv som är sista dagen lördag mellan kl. 10-14 och här fyndar du inte bara det vi haft på rea utan även saker ur övriga sortimentet till riktigt låga priser!

Söta små fossingar på söt liten S som modellat några gånger för Ellis Corner, ser fram emot de livliga små fossingarna som sparkar i min mage.. Måtte det gå fort till januari! ;-)

Och soldaten reas ut just nu!

Mia

7 kommentarer:

Skatan sa...

Hej Mia!

Länge sedan!! Allt väl? Så roligt att läsa att det sparkar i din mage :) Jag håller tummar och tår för att du skall få må bra hela vägen fram. Vilken spännande resa :)

Nu sätter jag punkt och önskar en riktigt skön helg.

Anna

Ida sa...

Önskar trevlig helg och hoppas du och magen mår bra och jag förstår att du längtar till Janurai! Kram Ida

Camilla sa...

Förstår din längtan... så ljuvligt att ha en liten bebis vid sin sida.

Trevlig helg.
Kram

Lilla Blanka sa...

Hej igen Mia!

Läste din kommentar igen om att du inte mådde bra.. hoppas det inte är nåt allvarligt..! *kram*

Läste så länge på din blogg och var inne på EC och sedan när jag skrev kommentar så var jag bara så glad att allt verkade bra med både dig och lilla bebisen i magen att jag inte kom ihåg kommentaren från dig :O

Kram igen

Mia

Jonna sa...

Så söta bilder! Förstår att du längtar :)
Jag vet att du inte skickar awarder vidare, men jag ville ändå, på något sätt, visa att jag uppskattar dig och ditt bloggande. Jag tar inte illa upp att du INTE skickar den vidare!
Blev dock lite orolig när jag läste "Lilla Blankas" kommentar om att du inte mår bra...
Storkram till dig! ♥

/ Jonna

sandra sa...

Vilken mysig bild! Hoppas er helg blir bra!

Malin sa...

Kolla min blogg, lägger upp bra/roliga youtube klipp :D