fredag 3 september 2010

Nytt från Maileg och lagerrensning


Bilder: Mia

Tack för alla grattishälsningar, de värmer!

När jag skriver detta inlägg sparkas det hej vilt i magen, mycket passande :-D

Lite nytt och sött har kommit in från Maileg och dessutom de första julprodukterna men de sistnämnda visar jag inte ännu ;-)

Nyheterna finner ni i butiken!

Lördagarna de 4:e och 11:e september kör vi en lagerrensning i gårdsbutiken (utanför Kungälv) mellan kl. 10-14, kanonpriser och massa fint som ska bort för att göra plats för höstens nyheter. Nu imorgon första dagen alltså!

Mia

2 kommentarer:

Mitt vita hus sa...

Åh miiiisigt:) Skulle gärna tänka mig vara gravid igen:) Kul med nyheter i shoppen:) Kram M

Boviksmarinan sa...

Hej!!
Skönt att höra att de finns fler som längtar efter lite jul. Inhandlade min första julpryl i veckan, zink JUL ljusstakar kommer visa dessa på min blogg. Så snygga!!
Ha en härlig helg!!Kramis