måndag 20 september 2010

Jul



Bilder: Mia

Vi brukar lägga ut julen i månadsskiftet september/oktober (fånigt egentligen att skriva bruka när vi bara haft öppet i drygt 1 1/2 år) men i år så tjuvstartar vi lite och har börjat redan nu. Nästa vecka skickas nämligen inga paket ut så därav tjuvstarten och dessutom i gengäld har butiken två erbjudanden just nu - fina glasburkar och hättor att nyttja nu när sommarens bär syltas in och så rear vi ut en del julartiklar.

Men så kommer nyheterna in nu i jämn ström - bland andra har Walther og Co skickat oss hälften, Èn Gry og Sif har inkommit med en del och lite från Maileg. Både jul och fint att nyttja året om förstås!

Mia

10 kommentarer:

Wilda Stenlyckan sa...

Åå vilken söt kakburk! Måste kika in i butiken och kolla in alla nyheter :-)
Ha det fint!

Kram Sara

En liten bit kaka - Evelina sa...

Vad mycket fint! :) Tofflorna är ljuvliga! Föreslog för P att vi skulle fira jul hemma bara vi två...jag vill ha julgran! Får se om han nappar...

KRAM fina Mia!

Mamma C sa...

Ja, snart står julen för dörren och bankar. Det går otroligt fort tycker jag.
Kram mamma C

Lilla gårdshuset sa...

Åh nu får jag längtan nr 2 efter julen idag när jag ser dina bilder! Har bakat mjuk pepparkaka här hemma, så doften av den gjorde så att jag fick längtan nr 1 *blink*.

Kramis/Heléne

sandra sa...

Åh vad mysigt det ska jag kolla in!

Anna sa...

Mycket fina Höst/julsaker ni får in i butiken nu! Föll verkligen för den vita ljusstaken med texten "nu tändas tusen juleljus"! Får nog bli en beställning när den kommer in i butiken.

Anna sa...

..såg nu att det var en annan text på ljusstaken, när man ser något fint läser man snabbt. men lika fin är ljusstaken trots en annan text..

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh raring nu börjar det eländet hihi. Är ju ingen julmänniska men när det väl börjar närma sig så är jag där och pysslar för fullt. Hoppas att du mår bra/ Stor kram Anne

Drömmar och Lycka sa...

Så mysigt med jul, nu har vi något att se fram emot i höstmörkret :)

Ha det gott! kram L.

Camilla sa...

mmmmmm pepparkakor =0P

Snygg burk!

Kram Camilla