torsdag 2 september 2010

Ellis Corner - utsedd till en av de bästa!


Inscannad bild från Allt i hemmet nr 12 2010
, del av AiH:s urval

Som egen är det otroligt vad man kämpar och ligger i och då är belöningen ibland underbar när den är som denna - i senaste numret av Allt i hemmet (nr 12) så har de valt ut de bästa nätbutikerna i Sverige och Ellis Corner är en av dem! Vansinnigt roligt med tanke på att vi inte funnits mer än 1 1/2 år!

Tillägg:
Du anonym som (väljer att inte skriva ditt namn och dessutom solka glädjen lite för mig) inte tror att jag skriver sanning - jag har valt att endast scanna in sida 3 av 4 av reportaget i nyaste AiH där vår butik står med (det ser du under min inscannade bild) eftersom det annars blir för mycket men eftersom du misstror mig kan jag citera;

på utsidan av nyaste numret står det:
"Webbshoppa inredning - 55 bästa nätbutikerna"

som inledning till reportaget står det:
"Våra webbshopfavoriter - Sitt hemma i höstmörkret och klicka hem inredningsprylar, eller bara dröm dig bort en stund. Vi tipsar om våra favoritbutiker på nätet!"
osv osv.

Om du fortfarande inte tror mig rekommenderar jag att titta i tidningen själv när den kommer ut i handeln, jag har fått min tidigare eftersom jag är prenumerant.

Mia

22 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta men vart på sidan kan man läsa att det är de bästa nätbutikerna de valt. Vad jag kan se är det nätbutiker med olika stilar på inredning de listar!

Hmmm, men berätta gärna för jag har ju inte hela tidningen.

Hem och Lycka sa...

Anonym - läs mitt tillägg!

Vardagslyx sa...

Jag har fått tidningen, så jag har sett det med mina egna ögon;-)

Grattis!!!

Kram Pernilla

Jonna sa...

För det första vill jag säga GRATTIS! Jag är inte ett dugg förvånad att din butik är en av Sveriges bästa :)
För det andra vill jag säga att jag blir så arg och ledsen för din skull, att du åter igen får din glädje solkad av någon som (troligtvis) är lite avis...???!!!
Ska det vara så svårt att glädjas med någon?

Storkram till dig!
Jonna ♥

Ljuvligt Hemma sa...

Men vad kul... ni är verkligen en av sveriges bästa! Kram kram

Jenny sa...

Hej Mia!
Men ååh vad kul!! Ellis Corner ÄR ju en av de bästa o mysigaste nätbutikerna! Du ger en sån toppenservice o gör alltid det där lilla extra!

Har fått tidningen i brevlådan idag, ska genast kika!

Strunta i missunsamma kommentarer, de luktar illa..

Stor kram!

Jenny

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis Mia, jättekul!
Det är ni värda helt klart...ni är ju en av mina favvisar!

Ha det gott,
kram Marie

Tulipa sa...

Hej Mia!

Jag säger bara stort grattis! Jag förstår din glädje eftersom jag vet hur man kämpar på när det gäller att ha eget

Ingen ska ta bort glädjen och bekräftelsen på att ni är bra.
Det står ju där, och det räcker!

Kram Mariette

Dona blogg sa...

Grattis säger jag också! Är inte det minsta förvånad.
Fick senast i dag bevis på fantastiskt bemötande och otroligt god service.

Sköt om dig!
/Pernilla

Dona blogg sa...

Grattis säger jag också! Är inte det minsta förvånad.
Fick senast i dag bevis på fantastiskt bemötande och otroligt god service.

Sköt om dig!
/Pernilla

Kia sa...

Vad kul! Grattis! Måste kännas bra att få lite feedback så där.
Kia

en smula vitt sa...

Stort Grattis till den fina utmärkelsen och till din fina butik!

(Bry dig inte om de trista och missunnsamma kommentarerna. Kan man inte ens stå för det man skriver genom att fega och vara anonym så behöver man inte publicera nå´n kommentar.)

Var glad och stolt!
Kram på dig!
Petra/

Karin sa...

Vad kul!
Grattis, klart det känns bra att se sånt i en tidning efter slit och tid som man säkert lägger ner.

Strunta i fåniga anonyma kom. låt inte en sån tråkmåns ta glädjen från detta!

Jannicke sa...

Gratulerer, Mia!!! Klem J.

Anonym sa...

Jättekul för er!!!
GRATTIS :D

Jisses!!!!
Att man ORKAR!!!!!!
Den svenska avundsjukan.....

Ha en go helg
Kram Lily

En liten bit kaka - Evelina sa...

GRATTIS till dig, maken och Ellis Corner :)

Blev så glad när jag fick hem mitt fina paket igår!

Annika sa...

Grattis! Man förstår att ni ligger i för att få det att bli så bra. Ska handla mer så jag gynnar er - det är ni värda! Till Anonym: Skaffa dig ett liv!!! Glad höst//Annika

En känsla hos mig sa...

Vad roligt, Grattis! Det är du värd!!

Precis som många andra säger är inte jag heller förvånad, utbudet är helt i min smak. Jag har dock inte handlat direkt från Ellis Corner, utan jag brukar åka till Stinas butik med jämna mellanrum och jag kommer aldrig hem tomhänt :o) En riktigt mysig butik, och väldigt vänligt och trevligt bemötande.

Kram

Black Doggy sa...

Hej Mia!

Vad kul för dig och Ellis Corner! Jag brukar läsa din blogg ett par gånger i veckan och jag måste säga att din blogg är en av de finaste jag vet. Du har alltid någon liten twist och inspirerar mig massor!

Människor som är avundsamma och vill slå ner humöret för andra finns alltd, men bry dig inte, vi är massor som verkligen gillar dig, Ellis Corner och din blogg!

Kram!
Pia

Marie-Anne sa...

Hej!
Kul att du kom med i tidningen. Kan inte förstå hur folk orkar lämna så trista kommentarer efter sig. Men som jag brukar säga. What comes around goes around. Så sprider man missunnsamma kommentarer runt sig så kommer det bara komma tillbaka till en själv. Stort grattis från mig!

Gottegrisen sa...

Så kul! Grattis :o)

Jackie sa...

Stort GRATTIS!! Avundsjuka finns det gott om tyvärr! Kram till dig och fortsatt lycka med din fina butik!
Jackie