söndag 20 juni 2010

En blomma..


Bild: Mia


..till er som skrivit rara mail och till er som skrivit rara kommentarer, så snällt! Tänk att det ska vara så fånigt ändå att de otrevliga kommentarerna sätter sig så hårt medan de snälla är lite svårare att ta till sig? Typiskt svenskt eller?

Jag vägrar låta en enda person låta mig sluta blogga men jag får se hur pass personligt jag skriver i fortsättningen, det har jag liksom inte riktigt fått grepp om ännu och kanske nåt man får ta från inlägg till inlägg.

Och tack söta Anna för detta!

(Rean i butiken pågår till och med idag söndag så passa på att fynda innan det är för sent!)

Mia

10 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Absolut! Ta det som det kommer och känn efter vad som känns rätt.
Kul att du är tillbaka iaf :)
kram!

ias corner sa...

Härligt att du stannar kvar på nätet!! Sen gör du som du vill med resten!
Stor kram och ha en fortsatt härlig helg!
Kram ia

MITT VITA HUS sa...

åhhh Mia, jag förstår precis hur du känner, jag är där själv, jag älskar min blogg men fasen ibland blir det bara nog! Sluta inte dela med dig sluta itne blogga, tänk inte på det elaka men jag vet det är så jobbigt! Stor kram M

Maria sa...

Hittade din blogg för en vecka sedan och har förstått att du fått det kämpigt (och haft det kämpigt också), började tänka på en sång ("Anyway") av Martina McBride som jag tycker sååå mycket om och tänkte att texten kanske ger dig något också, precis som den gett mig mycket (om du har Spotify kan du även lyssna på den) =)

"You can spend your whole life buildin'
something from nothin'
One storm can come and blow it all away
Build it anyway
You can chase a dream that seems so out of reach & you know it might not ever come your way, dream it anyway

God is great, but sometimes life ain't good
& when I pray it doesn't always turn out like I think it should, but I do it anyway
I do it anyway

This world's gone crazy
It's hard to believe that tomorrow will be better than today
Believe it anyway

You can love someone with all your heart
For all the right reasons
In a moment they can choose to walk away
Love 'em anyway

God is great, but sometimes life ain't good
& when I pray it doesn't always turn out like I think it should but I do it anyway
I do it anyway

You can pour your soul out singing a song you believe in, & tomorrow they'll forget you ever sang, sing it anyway
Sing it anyway

I sing, I dream, I love
anyway"

Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Jag är likadan..tar åt mig vad andra tänker och tycker..men jag försöker att strunta i allt, men i detta fallet är det inte så lätt.
Kram Lotta

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei søte!
Jeg forstår akkurat hva du mener, det kan såre veldig å få stygge kommentarer! Men viktig å tenke over de fine og gode kommentarer, og de som setter pris på bloggen din. Jeg elsker bloggen din og er glad for at du vil være her videre :-)

Ha en underbar uke!
Klem Jorid fra Norge

anna k. sa...

Kära, kära Mia, jag hoppas att du väljer att låta oss alla följa med på din stora och fina resa, för vi som är helhjärtat med är betydligt fler än du tror!!

Stor kram!

Jonna sa...

Vad härligt att du väljer att fortsätta blogga!
Så fina pelargoner, jag älskar när de är vita :)
Ha en bra dag!
Storkramar från Jonna ♥

Annette sa...

Härligt att du är tillbaka!
Var dig själv och skriv om vad du vill. Jag kommer att följa dig och din lilla familj med glädje.
Trevlig midsommar!!!

Märta sa...

Skönt att du stannar kvar som bloggare! Låt inte de elaka tungorna få vinna över dig. Förstår inte hur man orkar skriva elaka saker till varandra. Det känns mycket bättre om man får ge lite glädje och rosor istället. Jag tycker att jag själv mår mycket bättre då jag kan ge lite glädje med en liten rad till någon.

Nu önskar jag dig en härlig sommar och att du ska möta vänliga bloggare i fortsättningen! Var rädd om dig!
Kramar! Märta