måndag 28 juni 2010

Blåvitt



Bilder: Mia


Det klassiskt vackra om sommaren är nog blåvitt, är det inte så? Vårt kök går i blågrått och vitt så därför försöker jag hålla mig till dessa färger där. De nya löparna i blåvitt i köket kommer från underbara Nyblom & Kollén på Stora Holm som är ett ljuvligt ställe att åka till med sin lagerbutik, gårdsbutik, café, restaurang och ytterligare en butik full med italienska delikatesser. Nu stänger de tyvärr snart för sommaren (fram till och med 3/7) men hinner du så ta gärna en tur dit ut i underbara omgivningar, tänk om man finge bo på det viset..

Mia

14 kommentarer:

Therése sa...

Snyggt och sommarfräscht!

Théa & Linnéa sa...

Visst är det sommarens färger. Talade om för maken att växthuset skulle gå i blått och vitt- han tittade konstigt på mig...
Må så gott
/Karin

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Ja blått är sommar! Vatten och himme.....
Hälsningar från solen i norr
Carin

Jannicke sa...

Ja, lys blå og hvitt er absolutt sommer for meg :o)
Nydelige bilder... og kjekt å følge med babyen din på sidebildet :o)

Klem J.

Mamma C sa...

Mycket snyggt, riktig sommar faktiskt.
Kram mamma C

Helene sa...

Jag brukar också åka till Stora Holm och kika då och då, alltid hittar man något:)Jag har en sommarutlottning hos mig just nu på temat Nyblom & Kollén - kika gärna in!
Hoppas att du och bebisen mår bra!
Kram, Helene

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Nydelig :-) Jeg får sommerfølelse av blå og hvit, det skal jeg få ordnet til mitt kjøkken også etterhvert.

Ha en fin kveld!
Klem Jorid

Villa Nordåker sa...

Ja blått och vitt är sommar!
Jag har ännu inte varit på Stora Holm, det får bli till hösten istället.

Kram
Malin

Maleviks Rosenträdgård sa...

Trädgårdsstad??
Håkan

Lilla gårdshuset sa...

Javisst är det fint med blåvitt till sommaren. Mitt kök går i dessa färger till sommaren.

Kramis/Heléne

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Visst är det så - blå-vitt är sommarens färger!

Jättefin löpare!

Stor kram Jes ♥

Loppisdagar sa...

Sommartider=loppistider ; )
Trevlig loppis med massor av fyndchanser för den som befinner sig i södermanland den 10-11 Juli
Mer info och bilder: http://loppisdagar.blogg.se

Janne sa...

Sommerfint:) Nydelig farger og bilder.

Ha en fin fin dag,
Klemmer fra Janne!

Stinas butik sa...

Det är så fint Mia!
Kram