lördag 5 juni 2010

1 + 1 = 3


Bild: Mia


Det är pirrigt, det är underbart men också nervöst och oroligt. Jag bönar och ber att det ska gå bra denna gång, att det lilla livet som gror i min mage ska få se världens ljus.

Om allt går bra blir vi mamma och pappa samt världens lyckligaste föräldrar om drygt ett halvår ungefär.

Sängen är gjord av min farfar för många år sedan till min faster och jag fick äran att få den för kommande tider och den kommer bli så söt till vår lille pojke eller lilla flicka när h*n blir större och ska natta sin lilla vän.

Mia

61 kommentarer:

Nilla sa...

Åh så glad jag blir för er skull! Bara positiva tankar, ni kommer att bli underbara föräldrar :)

Lycka till!
Kram Nilla

Hannis sa...

Mitt största grattis till er!!
Skickar så mycket positiv energi jag bara kan!

Kram Hannis

Villa Nordåker sa...

Åh Mia vad roligt!!!
Klart det går bra denna gång.

Kram
Malin

Fin säng.

Helene sa...

Vad roligt! Grattis till er båda!
Kramar, Helene

Susanne sa...

Grattis!
Ha en skön lördag

Kram

Marita sa...

Jätte stort grattis till er!!
~Marita~

Hem och Harmoni Marie sa...

Det här inlägget har jag väntat på minsann... :)
Så glad för er skull! Grattis!

Kram Marie

Stämningsfullt sa...

Hej!
Ååååå grattis kära du! Eller grattis till ER såklart!!!
Klart att det ska gå bra nu :)
Å vad glad jag blev för er skull nu :)
Kram!

MITT VITA HUS sa...

Stort grattis till er:) vad roligt:)

kram kram M

Pia sa...

Er det rigtigt!!? Åh, hvor glad jeg blir!!!!:-))Grattis grattis:-D

Og du - her er en som regner med at blive mamma igen den 1 Januari 2011om alt går bra;-)

Har mådd SÅ HIMLA dårligt de senaste 3 månader, så det har inte været så mycke aktivitet på bloggen....

Då kommer de 2 vinterbarn kanskje på samma tis?:-)

KRAM

Pia sa...

tid skulle det stå !:-)

KRAM

Livets njutning sa...

Åh, kära du. Vad glad jag blir för er skull. Skickar en mängd med positiva energi och tankar till er.

Kram Jenny

Annas skattkammare sa...

Sååå roligt! Blir så glad för er skull och håller alla tummar och tår!
Kram /Anna

Bodil sa...

Stort grattis! Den här gången kommer det att gå vägen. Det är jag säker på! Massor av grattiskramarfrån mig

Shyme sa...

Stort grattis till er!

Verra sa...

Nej men åhhh!! GRATTIS!! =)
Vad roligt för er. Håller alla tummar och tår för att det ska gå bra denna gång. Vilket jag är säker på att det gör! =)

Kram Verra

Jannicke sa...

Ååå, Mia! Nå ble jeg helt varm inni meg!
Denne gangen går det bra!
Dette var helgens beste nyhet!
Gratulerer med et lite liv i magen :o)
God klem fra J.

Peace of cake - Evelina sa...

Ååh...det här gör min dag! Mia, ni är så värda det här :)

KRAM!!

anna k. sa...

Vad glad jag blir!! Försök koppla bort all oro och tänk glada, vackra tankar! Positivitet föder positivitet!!

Som extra skjuts tänker jag fina tankar till dig!

Stor, stor kram!!

Jenny sa...

Nej, nu sitter jag här och grinar!=) Va glad jag blir att ni har försökt igen. Jag håller alla tummar för er. Stor kram från mig

Boviksmarinan sa...

Du ska se att allt kommer gå bra denna gång. Ta dagen som den kommer, ta det lugnt, inget stress. Ät bra, mkt frukt:-)& vila när kroppen säger så:-). Jag vet av egen erfarenhet.
Önskar dig all lycka!/Kram fr ett kallt norrland

Ljuvligt Hemma sa...

Ååååh vad glad jag blir... STORT grattis!!! Massa kram kramar till dig :)

Ett hus i vitt sa...

Åh Grattis vännen!! Blir så jätteglad för din skull :-). Jättesöt docksäng också. Kram kram från Anette

Kia sa...

Vad roligt!! Grattis! klart det ska gå vägen denna gång. Önskar er all lycka till.

Kia

My coastal home sa...

Varmt och stort GRATTIS! Kram Jackie

Popprinsessan sa...

Ett STORT GRATTIS! Så roligt att läsa den goda nyheten!!

minks sa...

Åh vad glad jag blir! Alla mina tummar hårt hårt för er!

Har du kommit så pass långt nu så kommer det säkert gå hela vägen!!

//Minks

Vardagstugg sa...

Vilken underbar nyhet! Grattis!

Annelie

jagochmitthem sa...

Härlig nyhet!!! Ett stort grattis!!

Kram Annette

Vita ljuva tankar sa...

Åhhh vad roligt att höra! Det kommer att gå så fint så! Stort grattis och kram!

Själv får jag gå och snusa på min lille brorson som är en och en halv månad :)

Kram Linda

Mamma C sa...

Så roligt för er, grattis och det kommer gå bra.
Kramis mamma C

Wilda Stenlyckan sa...

Stort grattis Mia! Underbart att få läsa att du är gravid igen :-)
Jag håller alla mina tummar för er, hoppas du får må bra också!
Själv har jag bara 15 dagar kvar och sen får man väl gå över någon vecka också ;-)
Kram på dig! / Sara

Ullis/Leva på landet sa...

Ett stort grattis till er. Håller alla tummar jag kan att det ska gå bra denna gång.

Sköt om dig!
Kram Ullis

Lena Kristina sa...

*GRATTIS*

Hoppas att allt ´ska gå bra denna gång och håller alla tumar jag har för er alla tre

KRam LEna

Marits vita skrin sa...

Så glad så glad jag blir av att läsa ditt inlägg. Jag hoppades att det skulle vara det jag trodde när jag såg miniatyrbilden på min blogg.

Stort grattis till er, Mia. Jag håller alla tummar och tår.

Många kramar till er
Marit

Cecilia sa...

Ett stort GRATTIS! Det har jag väntat på, så kul för er!

Jessica sa...

Gud vad glad jag blir! Jag håller alla tummar och tår jag kan för er skull!

Stor kram jessica

mi-rachel sa...

så godt.
jeg skal og be en bønn for deg og den lille i magen.

kaos i ett vitt hus sa...

Åhh, va kul! Grattis till er och lycka till nu med lilla pyret som ligger å gror!! :)

Jonna sa...

Men ååh så glad jag blir för din/er skull! Ett stort grattis!
Jag ska också be en bön för att det går bra den här gången!
Kram från Jonna ♥

mammigranten sa...

Åh vad kul!
Stort grattis!
Kram

Anonym sa...

Men vad roligt! Stort grattis!!!!!

Kram Linda

Huset på kullen sa...

Stort grattis!

Kram Linda

Annas Röda hus sa...

Stort grattis till er! Håller tummarna för allt går väl!

Lycka till er!
Kram Anna

Min plats i solen sa...

Hej Mia!

Vilka underbara nyheter! :) Jag blir så glad för er skull och önskar er all lycka. Grattis! :)

Och du, det kommer att gå bra.

Sköt om er alla tre och ha en fin söndag! :)

Kram Lotta

Marita sa...

Åh vad roligt!! Så klart att det ska gå bra!! Tänk bara positiva tankar så ska du se att det går vägen! Sedan har du alla vi i bloggvärlden som sänder dig positiva tankar...då kan det bara gå bra!!! Grattis till er båda!
kramar i massor, Marita

Jenny sa...

Hej Mia!
Men åh vad glad jag blir för er skull! Stoort grattis,håller båda tummarna att allt går bra den här gången!


Största kramen!
Jenny

Lottaspace sa...

Oj grattis! Håller tummarna så hårt! Lycka till!
Kram, Lotta

StrandviksVillan sa...

Hjärtliga gratulationer!!
Har väntat och längtat att du skulle komma med goda nyheter :)

Sköt om dig och lilla magen!
Varm kram, Ann-Christine

Linn sa...

gratulera, kjære dere! Så fantastiske nyheter!

Anne sa...

Grattis!!!

Vita små hjärtan sa...

Grattis!!!!!!!!!!
Jag är så glad för er skull!!!!
Kram o kram

Therese sa...

All kärlek och lycka till er <3

Helen sa...

Grattis!! Vad roligt att ni ska bli tre:)

Varma lyckönskningar och positiva tankar till er alla tre:)

Limetwig sa...

Åh så kul att höra!!! Hoppas det går så som planerat, det är ni verkligen värda!
Ha det bäst! Åse

Jordgubbar med mjölk sa...

Åååh vad glad jag blir för er! Stoooort grattis!

Kram M

Jansson bygger hus sa...

Lykke til! Og gratulerer med et lite liv i magen! Selv venter vi en liten krabat i lsutten av oktober. Spennende! Klem

Maria sa...

Åh, så glad jag blir för er skull! Stort grattis till er!
Kram

Hwita Villan sa...

Stort stort grattis till er Mia! Jag håller alla tummar och tår för er, för det finns inget härligare än våra barn!

Stor kram M

Jes/Vita villa vila sa...

Min varmaste kram vännen!!!!!

Så underbart roligt ♥.

Så klart det ska gå bra!!!!

Kram Jes ♥

caroline sa...

Stort Grattis till er :) håller tummarna och tror att allt kommer gå bra den här gången :)