söndag 2 maj 2010

Sommarens söta



Nu är Leilas One more slice högaktuell (väntar på min i posten) och ytterligare en rekommenderad bok är Sommarens söta av systrarna Eisenman som passar bra nu inför sommaren. Se en liten lockande somrig bit av boken i deras egna berättelse om deras senaste receptbok, just Sommarens söta som kom ut för nästan exakt ett år sedan. En riktigt kanonfin bok, underbara bilder och härliga recept för vår och sommar (funkar för resten av året också förstås)! Du köper den t.ex. här.

Mia

4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Verkar som alla köper one more slice så frun i detta hus får väl också lägga en beställning hihi. Nu har jag missat flera inlägg hos dig. Har inte orkat blogga på flera dagar. Vet inte vad det är med mig men jag är så trött på kvällarna. Maileg har såå mycket fint, suck...
Stor kram till dig/ A

Jennie sa...

Väntar också på One more slice med posten, ev kommer den imorgon.. Ska bli så kul att få baka hennes bakverk ur den nya boken :) Önskar dig en trevlig vecka, själv är det födelsedagsfirande för min far och jobb som står på min meny denna vecka, men ser nog mer fram emot nästa vecka då jag själv blir ett år äldre..
Kram J i Nyköping

Livet på Vestergård sa...

Ja den boken måste jag också beställa :) Bra att jag blev påmind!
Ha en fin början på veckan!

Mamma C sa...

Väntar oxå på den boken. Systrarnas bok har jag, den är toppen.
Kram Mamma C