onsdag 5 maj 2010

One more slice





Bilder: Mia

Så kom den då äntligen, lite senare än ni andra som redan bloggat om era One more slice av Leila Lindholm men så snålar jag och väljer gratis porto med någon dag extra i leveransen. Och faktum är att tack vare presentkort när jag fyllde år, min stående rabatt hos Adlibris och den fria frakten så har jag inte betalt ett öre för min bok denna gång - härligt :-D

Härlig är boken också förstås, en naturlig fortsättning på A piece of cake som varit min väl tummade bibel och numera har jag nog två, får se vilken som kan tänkas gå som segrare ut ur striden - det kan bli en tuff kamp! Massa smarriga recept, underbart inspirerande bilder och jag blir sugen på att baka!

Det vore häftigt att få göra en egen bok med mina mat- och bakfavoriter med egna fotografier och egen styling, kanske kan bli en dröm att infria och sälja i butiken, skulle ni köpa den? ;-)

Mia

15 kommentarer:

Smått å Gott sa...

Jag lägger in en beställning på "din" bok direkt!! Måste köpa Lelias först bara. Må gott.//Maria

MITT VITA HUS sa...

Åh ja det är underbar, man kan itne säga annat! Nu har man både gamla och nya testamentet;) Kram M

meandmyhome sa...

Åh! Måste få tag på den jag oxå!!
Kram på dig!!

Maliva`s verden sa...

Hei takk for tipset..dette er en bok jeg bare må ha;o)
Alltid koselig å besøke bloggen din. Takk for masse inspirasjon. Ha en fortsatt fin dag. Klem fra Maliva

Jannicke sa...

Fikk lyst på en slik bok, ja :o)

Klem J.

Brunkullan med Mosipperötter sa...

På min önskelista:)
Susanne

Inte bara mamma sa...

Den är såååååå fin. Vi älskar Leila hemma hos oss.

LiseLotte

Knitty, Vintage and Rosy sa...

How cute is that little cupboard with all the baked cakes inside!

Anonym sa...

Självklart!! Vore jättekul om du kunde förvrklige den idén!...ska köpa Lilas oxå, har alla de andra!
Kram Nttan

Annas skattkammare sa...

Åhh vad fin den ser ut! Självklart skulle jag köpa din bok med.. =)
Kram /Anna

Mamma C sa...

Då är det värt besväret, om nu boken blev gratis för dig :-)
Kram Mamma C

Kia sa...

Åh har det kommit en till! Missat det. Jag har den första, har inte bakat så mycket från den men tycker den är så fint gjord.

signerat 71 sa...

MUMS - så sugen man blir!!!
kram J

kjersti sa...

Fantastiske bilder...
Gleder meg til å ta en nærmere titt på den:)

Klem Kjersti

Jes/Vita villa vila sa...

Måste ha
Måste ha
Måste ha

:)

Hoppas allt är bra! Kram/Jes