tisdag 25 maj 2010

Canon EOS 550D


Screenshot från Smartson

Att jag tycker det är kul att fota kanske inte kommer som någon överraskning, tror jag skrivit det förr? Jag har ingen talang eller större kunskap men gör så gott jag kan och därför nappade jag på det erbjudande som Smartson har just nu, dvs jag anmälde mig som testpilot till att testa nya Canon EOS 550D. Det vore kul att få testa! Om jag kommer med som testpilot eller ej vet jag inte men jag gör ett försök. Vill du också göra ett försök att bli en i panelen och få behålla kameran efter anmäler du dig här.

Mia

1 kommentar:

ias Corner sa...

Hej hej!
Det är en helt ok kamera! Min sambo har "storebror" Canon EOS 7D och är suuupernöjd! En del av hans foton ligger uppe i hans egen blogg om du vill titta in. (Hittar den på vänstersidan av min, under Min blogglista). Hoppas du kommer med i testpanelen!

Kram ia