måndag 3 maj 2010

Bonde söker fru


Bild med tillstånd från TV4. Foto: TV4.

Ikväll kl. 20 kan vi stifta bekantskap med de nya bönderna i Bonde söker fru. Letar du efter kärleken kanske och finner en av bönderna intressant? Ta en titt hursomhelst vare sig du söker eller inte, underhållningsserien är inne på sin femte säsong och är fortfarande stor succé för TV4. Ikväll presenteras alla bönderna inför denna säsongen som spelas in i sommar och visas i höst. Och visst är det mysigt med alla kärlekar, romanser, vänskaper och bondebebisar (Jessica och Andreas fick en Emilia och Magnus och Emma fick en Thilde)!

Mia

3 kommentarer:

gamla skolan sa...

Ja ,jag tänker titta på det ikväll ! Inte för att jag söker en bonde , men det är kul att följa dom ! Kram / Susanne ♥

Jannicke sa...

Elsker den serien :o) Her i Norge heter den Jakten på kjærligheten.
Klem J.

Malin sa...

Jag ska försöka och inte missa det :) tittar inte på tv så ofta , eller det är i alla fall vad jag försöker intala mig

Kram Malin