onsdag 14 april 2010

Maison Belle



En av butikens storsäljare är serien Maison Belle från danska Isabella Smith och faktum är att priserna på flaskorna nu faktiskt är sänkta. Inte dumt eller? Inte tillfälligt heller utan det är dessa priser som gäller hädanefter.

Mina personliga favoriter är tvättmedlen och så badrumsrengöringen. Doftar vidunderligt gott och är så effektiva. Att man endast behöver 10 ml åt gången av sköljmedlet
(jämför det med andra märken då du nyttjar 35 ml per tvätt) gör det dessutom riktigt drygt. Miljövänligt dessutom och fina flaskor, kan inte bli bättre, vardagslyx!

Missa inte heller vårens tillfälliga rengöring, Spring med doft av gurka! Allt i butiken förstås.

Mia


20 kommentarer:

Fröken Machuna sa...

Jag har sett dessa flaskor och märke innan i flera bloggar. Nu är det nog dax för mig att testa.

De ser ju fina ut iaf :)

Fröken M

Peace of cake - Evelina sa...

Kommer absolut köpa på mig av både tvättmedel och rengöringssprayer när vi flyttar :)

Kram E

Sofia sa...

Har länge funderat på att köpa. Men funderar lite på vilken doft. Vilken föredrar ni?

jakt,skor,barn,inredning sa...

Jag har tyvärr inte provat än, tror jag missat nåt ;-) Nilla

Nettan sa...

Har inte tesat tvättmedlet än! Knske dags..om inte annat när tvättstugan är klar för å ha lite snygga flaskor på hyllorna!;-)
Ha en fin dag!
Kram Nettan

Smått och gott hos Lina sa...

Ja dom är verkligen toppen!

Fin bild, härligt med vår!

Kram Lina

Maria sa...

Åh jag älskar Maison belle! Är jätteförtjust i Spring-rengöringen, den doftar ljuvligt! En annan favorit som ni tyvärr inte har är tvålen. Den är jättebra och dryg! Hade min ett år innan den tog slut och då användes den dagligen!

Keramikfatet fick jag i present av sambons familj och det kommer från keramikern KatarinaK (katarinak.se) i hemstaden Piteå. Hon gör fantastiskt mycket vackert och är en stor favorit här hemma!

Jag få väl passa på att önska grattis i förskott!
Kram Maria

seasons of my house sa...

Thank god for google translation! I thought it was something to drink :o))
Karin

mitt skärgårdsliv sa...

Så fin bilder, måste nog ta och pröva tvättmedlet! God fortsättning på dagen!

♥ Fyra årstider sa...

Har aldrig provat men flaskan ser så fin ut. Dags för matlagning
Kram Lotta

Mamma C sa...

Kanske ska ta och testa detta nu. Har bara sett det på bloggar runt om kring.
Kram Mamma C

Lilla Blanka sa...

Hej goa Mia!

Nu blir jag nyfiken på att prova!
Dessutom är ju flaskorna så himla söta ♥
Hoppas att allt är bra med dig...kraaaam!

Mia

Drömmar och Lycka sa...

Hej! Maison Bella har så underbara produkter, har inte köpt det på ett tag. Jag får passa på och köpa diskmedel och köksspray av dig sen till det nya köket. Då måste jag ju ha nytt o fräscht ;)

Hoppas allt är bra med dig annars och ha en fortsatt bra onsdagskväll! kram Linnéa

kjersti sa...

Duften av sol og sommer...:)
Klem Kjersti

Stämningsfullt sa...

Hej!
Å vilken fin bild du har tagit!
Jag har inte testat Maison Belle men har varit sugen på det länge.....Kanske dag snart d`? :)
Kram!

Jenny sa...

Hej Mia!
De är så härliga dessa produkter (o snygga förpackningar;)), har testat sköljmedlet, doftade underbart!

Ha en bra dag!


Kraam Jenny

Carina sa...

Hej

Vilken underbar idee att sänka varorna lite.

Nu kanske man kan kosta på sig en
Ha en underbar dag
Kram

Sally och jag sa...

Å vad kul med lägre pris! Måste genast utnyttjas:)

Kramar från
Sally och jag

Anna sa...

Kan inte annat än hålla med, produkterna är fantastiska! :)
Har provat tvättmedel och badrumsrengöring och doften håller i sej!
Så nu blir det nog att fylla på förrådet ;)
Kram/Anna

Therese sa...

Underbara produkter! Min favvo är den för Stainless steel, det är det enda som hjälpt kylskåpskladdet ;) Synd för butiken att flaskan är ganska dryg då...!