fredag 30 april 2010

House Doctor



Igår kom det in lite från House Doctor till butiken och om några veckor kommer det mer varor. Denna gång kom skärbrädor och emaljkrokarna, favoriter i repris alltså. Det var dock såpass många förbokningar på skärbrädorna att det endast finns ett fåtal kvar i lager i skrivandets stund men det kommer en laddning till i månadsskiftet maj/juni igen (HD har slut på dem just nu).

Första vitsippsbuketten fick jag från svärmor när jag fyllde år och dessa fick vara med på nya bilden för den stora skärbrädan, allt som funkar som rekvisita här hemma till bilderna utnyttjas;-) Vitsippor, vårens ljuvliga blomma!

Min och makens valborg går i lugnets tecken och vi ska mysa och äta gott. Om ni vill ha en mysig valborgskväll framför teven så rekommenderar jag säsongsstarten av Trädgårdsfredag kl. 21.30 i SVT2 och så denna film (sorry för dålig trailer) kl. 21 i SVT1.

Mia

10 kommentarer:

Jannicke sa...

Blir så fristet av alt det fine du viser. Et nydelig bilde!

ha en fin kosekveld!

Klem J.

Hanna sa...

Ha en bra valborgsmässoafton.
Kram
Hanna

ANETTESHUS.COM sa...

Fantastisk herlig og vårlig bilde:)

Ha en underbar helg!!

Klem klem
Anette:)

Bralliz sa...

Heej Mia!
Ååå, vilken fin bild!
Verkligen HQ!
Ha en toppen valborg!
Kraaam Alice ♥

Annas skattkammare sa...

Vilken fin skärbräda och vitsippor är ju helt underbart! Har varit på traktens äng idag och njutit av alla vitsippor bland de gamla ekarna.. =)
Trevlig helg!
Kram /Anna

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Här blir det också mys efter en god middag! Vädret avskräcker från uteliv! Har just kollat in tv:program och funnit ett och annat.
Fina saker i butiken!
Carin

Ullis/Leva på landet sa...

Underbar bild. Låter som en skön kväll.

Ha en riktigt skön Valborg!
Kram Ullis

Hulda sa...

En helt skjønn header du har laget deg, så vårlig og søt. Flotte foto. Likte også veldig godt bildet i innlegget ditt. Veldig vårlig og fint! :)

Dicksonska våningen sa...

Mina rengöringsmedel från Maison Belle är så bra! Luktar jättegott!

Hoppas att du får en trevlig valborg. Ville bara tipsa om en utlottning jag har på min blogg.

Kram Annika

MITT VITA HUS sa...

Åh kul, ja skärbrädorna finns här hemma men jag skulle gärna ha ett par till då de är superbra när man vill duka upp lite smått å gott:) kram på dig Mia hoppas du haft en fin valborgskväll:) Kram M