torsdag 29 april 2010

Finn ett fel




När det packas upp varor till butiken så det viktigt att kolla att allt är rätt och i helt skick för att ni som handlar ska slippa reklamera en vara som kommer felgjord eller trasig från leverantören. Ett kanske inte så kul jobb alla gånger att dubbelkolla men det är skönt att kunna ställa undan sakerna i lagret och veta att de är ok.

Men kul kan det dock bli ibland ändå. Dessa grisar såldes fram tills nyligen (slut men finns numera i liten, randig variant) och när denna sötnos packades upp var det något som inte var som det skulle vara.

Ser ni felet..? ;-)

Mia

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag tycker det ser ut som att grisen saknar ögon.
Kan det stämma?
Tack för en underhållande och fin blogg!
Vänligen Madde

Idas och mina drömmar sa...

Godmorgon! Är det så att det saknas ögon på den lilla sötnosen. Tittade in på nyheterna i butiken, underbara som vanligt ;)

Kram Jessica

Camilla sa...

Tror kanske med att det kan vara ögonen...eller är det att den är ROSA och inte VIT?? hehehe

Kram Camilla

Beate i Husets Hjerte sa...

Har jo ingen øyne da stakkars..ble glad i den pga. det jeg..lille vennen...

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag tippar också ögon? Men så söt ändå!

Och tack rara, söta du för bannern!!!
Nu ska jag ta mig i kragen och lista ut hur jag gör dem själv:)
Tack för alla fina du fixat!

Kramar i massor
Susanne

Jenny sa...

Hej Mia!
Men har du fått en sändning blinda grisar??? Söta var de i alla fall men det hade väl varit roligast för dem om de kunde se hemmen de ska flytta hem till;)

Ha en bra dag!

Kram Jenny

Kia sa...

De blundar för de sover!

Jannicke sa...

...ja, stakkaren mangler jo øyne.. Så trist - en blind gris (hihi)

Ha en fin dag, Mia.

Klem J.

Maria sa...

Tack! NU är jag på benen igen!

Vilken söt lite gris, både med och utan ögon!! En riktig Bamse à la lotta på bråkmakargatan. En sån vill jag ha!! Undra vad sambon säger då....

Ha en riktigt fin dag!

Kram Maria

Nattmia sa...

Stackarn, han är ju blind..
Ett extra jobb måste det vara för dig att kolla igenom allt men uppskattas..Och det krånglar ju inte till det varken för dig eller kunden..

Kram Mia

Hem och Harmoni Marie sa...

Men lill-nasse saknar ju nog att titta med... stackarn!

Önskar dig en trevlig Valborg! Kram Marie

Tigris Predikantan sa...

Ögon kan det inte vara som saknas, för det är väl så att de finns där men är riktigt små?
:)

Anne B. sa...

Nä men var är grisens ögon?

Verra sa...

Ja den har ju inga ögon stackaren..=)

Kram Verra

jenny sa...

hihi gissar på att det är hans ögon som fattas, stackaren