måndag 22 mars 2010

Tävling



Med anledning av att jag nu passerat 500 000 (jösses) så får det ju förstås bli tävling för att fira det! 500 000 = fem vinster till fem lyckliga vinnare.

1:a pris är en vacker handgjord lykta i keramik med texten Skymning (min personliga favorit)
2:a pris är 2 ljusblå kuddfordral
3:e och 4:e pris är en söt skylt med texten jardin (=trädgård på franska) och ett frökort skogssmultron
5:e pris är en söt skylt med texten jardin (=trädgård på franska)

Alla priser kommer från vår butik elliscorner.com. Största tävlingen någonsin i Hem och Lyckas historia tror jag faktiskt och en tävling i vårens och förnyelsens tecken helt klart! :-)

Som vanligt vill jag att ni med blogg länkar till tävlingen, låna gärna bilden och skriv i kommentarerna att du är med och tävlar. Ni utan blogg vill jag att ni skriver hur ni brukar betala (om du varierar dig, välj det du oftast väljer) när ni handlar på nätet (faktura, förskott eller kort) och glöm inte att ange din e-mailadress!

Tävlingen pågår till och med den 12:e april. Lycka till!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Mia

135 kommentarer:

Huset utanför stan sa...

Stort grattis till dina 500 000 besökare! Vilka jättefina vinster du lottar ut! Jag vill självklart vara med och tävla och länkar från mig. Hoppas du får en fin start på veckan! Kram

My coastal home sa...

Grattis!!! Jag vill gärna vara med och tävla och länkar från min blogg! Må så gott! Kram Jackie

Kristin sa...

Hej!
Grattis till så många besökare! Vilka fina priser du lottar ut!!!!

Jag använder nästan alltid mitt kort när jag köper något från nätet. Vi har coop-visa och får poäng på varje inköp, därför säger min man att jag skall göra så :o)

/ Hälsningar Kristin
amalia72@hotmail.se

Pia sa...

Stort Grattis med de 500.000 besökare! Er självklart med och tävlar, och länker från www.danskeindretningsblogs.blogspot.com:-)

KRAM

Åsa sa...

Ett jätte GRATTIS till dina 500 000 besökare, riktigt häftigt. Men det är ju klart att du har så många med tanke på hur inspirerande du är o vilken härlig butik du har :)
självklart vill jag vara med o tävla o länkar från min blogg
grattis o ha en bra dag
kram

Mom´s kitchen sa...

Men GRATTIS!!! Så kul!!!!
Jag är med igen och hoppas att jag kan få den lycka ännu en gång och får påfyllning av fina ting från Ellis Corner! Så glad jag blir! Inlägget om vinsten är framme, om ett par minut ;)
Länkar :)
kramar Olg@

Anna sa...

Ett stort grattis till så många besökare!

Vill självklart vara med och tävla så jag länkar från min sida.

Ha en underbar vårdag!
Anna

Camilla sa...

Stort Grattis till dig! Tänk den gången jag kan skriva så...fast det lär nog dröja x antal dusssin år...hehe Men som sagt grattis till dig, och jag har länkat till tävlingen på min blogg så klart!
Fortsatt lycka till med dina nästa 500 000 = )Jag är med på tävlingen 1 000 000 oxå =0P!!!

Kram C

Mamma C sa...

Grattis till alla besökare. Givetvis vill jag vara med och tävla om dessa fina priser. Så klart länkar jag hos mig oxå.
Ha en bra vecka.
Kram Mamma C

miolann sa...

Jag är gärna med och tävlar. Länk finns i vår blogg. Ha det så bra!

Anna B (Dec74) sa...

Hej!

Stort grattis till 500 000 besökare!! Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg här: http://annaskortoscrap.blogspot.com/2010/03/tavla-med-hem-och-lycka.html

Stor vår-kram!
Anna

suzan sa...

Hej!
Stort Grattis till alla dina besökare, självklart vill jag vara med och tävla.

Varmkram Suzan

suzan sa...

Oj, jag glömde. Jag länkar förstås till din sida.// Suzan

Anonym sa...

Va kul Mia att du har SÅ många läsare :D Jag betalar ALLTID med kort (om det går såklart) Tycker inte om när man väljer faktura för mig är det att handla för pengar man inte har. Knäppt jag vet haha ;) /Caroline

c_klasson@hotmail.com

Sofie sa...

Oj, vilka priser! Jag är gärna med och tävlar :) Har länka till tävlingen på min blogg.

Och grattis till alla besökare! Förstår att du vill fira det :)

Mvh, Sofie

Fynda och Fixa sa...

Skojigt med så mååånga besökare!

Jag är gärna med i din utlottning av de fina priserna och länkar från min sida.

Stämningsfullt sa...

Hej!
Oj grattis till alla besök!
Självklart vill jag vara med och tävla om så fina priser. Länkar som vanligt i högerspalten :)
Kram!

Hoppas du mår bättre nu!

Sanna F sa...

Vilken mysig blogg du har!
Grattis till så många besökare. Vilket härligt sätt att fira ... Jag vill gärna vara med i den fina utlottningen. Jag har en blogg, men den är endast för inbjudna. Jag länkar där... men skriver även hur jag brukar betala när jag handlar på nätet. Jag har ett speciellt kort där jag inte har så mycket pengar på eller om det går så betalar jag med pay pal!

Nattmia sa...

Grattis till alla dina besökare..

Jag vill gärna vara med och tävla om dina fina vinster och länkning sker i min blogg..

Kram Mia

ANNIKA sa...

Grattis till så många besök!
Är med och tävlar och hoppas på tur denna gång...
Brukar förskottsbetala när jag handlar på nätet.
kram
gustafsson.57@hotmail.com

LiseLotte sa...

Vilken fin lykta, den vill jag vara med och tävla om.
Jag länkar.

agnes och vendela sa...

Är gärna med o tävlar om så fina priser. Länkar gör jag naturligtvis!
Grattis o kram från Agneta

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Jeg blir gjerne med i trekningen, har linket på bloggen min.

Klem

Verra sa...

Wow!! Vilken tävling! Klart man vill vara med här ju! =) Jättefina priser.
Länkar från mig. Kram Verra

Jennie sa...

Grattis till alla dina besök!! Jag är självklart med i din tävling, har också länkat från min blogg!
Ha det gott i vårsolen som äntligen tittar fram. Kram Jennie

Anonym sa...

Gratulerer så mye med over 500 000 besøkende!

Jeg pleier alltid å betale med VISA-kort. :o)

Mvh Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Arcturasidyll sa...

Kul med en tävling!! Såklart vill jag vara med och tävla. Jag har länkat fint i min blogg!

/Cissi

Anna sa...

Grattis till alla besökare!
Jag är gärna med och tävlar i din tävling. Länkar i min blogg.
/Anna

Carita sa...

Grattis till alla besökare ^^
JAg är gärna med i utlottningen. Har länkat här: http://turkost.blogspot.com/2010/03/5-priser.html.

Ha det gött!
turkost@gmail.com

House number 15 sa...

Grattis till alla besökare!!
Vilka fina priser du lottar ut igen och naturligtvis tar jag en lott. Länkar även.

Kram Christina

Pillan sa...

Grattis! Åh du har alltid så fina utlottningar! Självklart är jag med och har länkat med bild i högerspalten på min blogg. Hoppas du får en bra vecka. // Pillan

Smått och gott hos Lina sa...

Grattis till 500 000!! Wow!

Jag vill gärna vara med och tävla :-)

Kram Lina

Hem och Harmoni Marie sa...

Klart man vill vara med! Och denna gången ska jag ha tur... :)
Grattis till halvmiljonen!!! Helt otrolig siffra...

Kram Marie
PS. Länkar så klart också.

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla om dina fina priser! Handlar helst med faktura då jag fortfarande inte helt vågar lita på näthandeln
Mvh
Anna "utan blogg"
miss.fighter@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Tack för trevlig bloggläsning!! Dina fina priser vill JAG gärna vara med och tävla om.
När jag handlar från nätet vill jag handla på faktura, där är jag lite gammaldags och blir försiktig...

mvh Maria:-)
dejo@telia.com

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Vilka fina priser. Jag är gärna med. Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/march/fina-vinster-fran-ellis-corner.html

info@annakarlsson.se

Annica sa...

Hejsan! :D

När jag köper från nätet så brukar jag betala när paketet har kommit in till Okq8, mycket enklare tycker jag. :D


bloodsband@live.se

chanette sa...

http://darkbarbie.blogg.se/2010/march/vinn-home-styl-12-april.html

klart jag är med.. vilken dröm om man vann nu då jag och mina 2 gossar ska flytta till nyy

Filippas vita sa...

Grattis till dina besökare, 500 000 är MYCKET! Jag håller tummarna för att jag vinner, du har så fina priser. Jag länkar från mig :-)

AnnaC sa...

Stort grattis till alla besök! Fantastiskt roligt. Jag vill gärna vara med och tävla, men är tyvärr blogglös...
Jag betalar oftast med kort eller direktbetalning via banken. Håller tummarna nu för en av dom finfina vinsterna =)
acwse(at)hotmail.com

Cathrin sa...

Grattsi! 500 000 är nästan galet många. Men inte alls konstigt.
Jag vill gärna också få vara med och tävla om så fina saker. Länkar så klart från mig. Men jag kan ändå berätta att jag oftast betalar med kort över nätet när jag beställer grejer. Känns lättast och minst krångligt.

Kram
Cathrin

Helene sa...

Hej Mia!
Ett jättegrattis till dina 500 000 besökare!! Vilka fina vinster du lottar ut! Jag vill gärna vara med och tävla och länkar från mig.
Kram, Helene

Anonym sa...

Ett jättestort Grattis till den stora mängd människor som hittat till din blogg :)

När jag handlar på nätet väljer jag helst faktura.

Trevlig vecka!

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

Vintage Dreams sa...

Jättegrattis till 500 000 besökare. Vill gärna vara med och tävla om de fina priserna och har länkat hos mig.

Pernilla sa...

Grattis till alla besökarna! Jag är gärna med i utlottningen och har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/03/ellis-corner-124.html

Anonym sa...

Hej!
Grattis till dig! Så många besökare! Är med och testar med en lott.
När jag handlar på nätet betalar jag via faktura. Det funkar bäst för mig.
Kram

solig2@gmail.com

Anna sa...

Hej!
Jag är en av de 500 000 besökarna, har ganska nyligen upptäckt din blogg och tycker att den är fantastisk och inspirerande! Och givetvis vill jag tävla :-D
Handlar mkt på nätet och betalar alltid med kort!

Hälsningar Anna
allen.anna@telia.com

Therése sa...

Klart jag är med och tävlar, länk finns i min blogg. GRATTIS till dina första 500 000!! :-D

Kram Therése

Elvan sa...

Jätte många, stora grattis till alla besökare!
Vad häftigt.
Jag är mer än gärna med i din fina utlottning. Vilka superpriser(!)
När jag handlar via nätet brukar jag föredra att betala via min bank i stället för med betalkort. Lite av gammal vana och lite för att det, på något sätt, känns tryggare att slippa lämna ut alla kortnummer.
Falsk trygghet eller bara allmänt omodern/mossig; jag vet inte...
Ha det rart, hoppas våren kommer snart!/ Elvan

Peetu-76 sa...

Wow.. 500 000. Har funderat att börja me blogg, e alltså lite efter.. :)
Vill självklart va me o tävla, framförallt då priserna e så härliga!
Som svar på din fråga: postförskott e de som gäller för mig.

Peace of cake - Evelina sa...

Grattis!! :)

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla! Har lånat bilden och länkat på min blogg!

Kramar från Evelina

Nina`s Lantliga med Pamp sa...

Hallå där,
Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Jag länkar direkt!!
Kram, Nina

Hem ljuva hem sa...

Grattis till dina 500 000 besökare. Ganska ny här så det lär dröja innan jag kommer upp i de siffrorna. Klart jag vill vara med om utlottnigen av de fina vinsterna. Har länkat och lagt upp tävling på min sida.
kram Anneli

Inas liv sa...

Jättegrattis till 50 000 besök!

Jag är såklart jättegärna med och tävlar, länkar med bild i min blogg och håller sedan tummarna för att lotten faller på mig.

Trevlig kväll!
/Ina

Livet på Vestergård sa...

Grattis till många besökare!
Jag vill gärna vara med och tävla.Länkar gör jag också :)
Ha det bra.Kram Kicki

Annas skattkammare sa...

Grattis till alla besökare! Vill gärna vara med i tävlingen och länkar från min blogg!
Kram /Anna

cat sa...

Grattis till ditt stor besökarantal!
Jag vill gärna vara med och tävla och länkar från min blogg.
Ha det gott. Catarina

Anonym sa...

Grattis til den höga besökssiffran , ej förvånande ;) Jag brukar betala mot faktura, tycker det är smidiggt!
Kram/en av ALLA dina besökare "Agge"

Noamaja sa...

Jag hinner ju inte med! Har missat din fina tävling! Självklart måste jag vara med och pröva lyckan:-)

Grattis till otroliga 500 000 besökare!

Kram,
A

Emma sa...

**Grattis till dina 500 000 besök, jag vill jätte gärna vara med & tävla, länkar självklart hit från min lilla blogg, ha det gott kramen/Emma**

Sara sa...

Jag vill vara med och tävla om dessa fina vinster.
min länk: http://inget-tavlingar.blogspot.com/2010/03/124-elliscornerse.html
//Sara
saralilla(a)hotmail.com

Sofie sa...

Åhh va kul för dig, men även för oss som får chansen att vinna. Jag är så gärna med och tävlar, jag gillar dessutom elliscorner väldigt mycket. Jag tar alltid faktura, har faktiskt aldrig testat något annat. Kram från sofie
sofie_nordis@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis!
Oftast handlar jag med kort när jag shoppar på nätet, enklast så tycker jag =)

Hälsningar
Emelie(emmi128@hotmail.com)

Anonym sa...

Oh, jag vill gärna vara med!! Grattis till alla besökare! Kul!

Jag handlar alltid mot faktura, smidigt, och man vet att man får hem rätt saker man handlat...

J

Sayjoanna@hotmail.com

Gabbies sa...

WOW 500.000 besökare det var verkligen inte dåligt! Grattis, grattis! Anmäler mig samtidigt till tävlingen. Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/march/5-vinster-1.html

Hoppas på turen!

*J* sa...

Är gärna med och tävlar. Länkar i bloggen.

/Jenny

Ann sa...

Vilka härliga priser. Betalar alltid med kort på nätet. /ann

Anonym sa...

Jaqg betalar alltid med visakortet.
Trevligt att få vara med och tälvla här!
Mvh maggis
maggis47@yahoo.se

Linda sa...

Hejsan!

Grattis till alla besök på din blogg! Jag e gärna med o tävlar om de fina vinsterna! När jag handlar på nätet betalar jag oftast med kortet.

Ha en bra dag!
/Linda

Moster och jag sa...

Grattis till alla besökare!!
Tävling..såklart jag vill vara med. Jätte fina priser. Håller tummarna att just jag hat tur.
Länkar också från bloggen.
Kram Maj-Gun.

Therese sa...

Grattis! Liksom alla övriga förhoppningsfulla vill även jag vara med och tävla om de fina priserna, speciellt skymnings lyktan är välkommen då just skymning är något man längtar till under de ljusa sommar månaderna här i norr... Har länkat http://lurans.blogg.se/2010/march/skymning.html

Kram!
Therese - Sockenvägens Söta

Hemma hos Bröderna Bus sa...

500 000, det är ju en halv miljon. Inte så konstigt tyckert jag för du har en jättefin blogg.
Jag är gärna med i din utlottning. Har nyss helfixat sovrummet och skulle mer än gärna ha den fina vinsten där- Skymning, det skulle ju bli kanon. Hoppas!!!
Ha en bra dag. Kram
ps, länkar hemma hos Bus

My Own Design sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Annika sa...

Jag är jättegärna med o tävlar!!

Här finns en länk till mitt tävlingstips på min blogg!:
http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/march/elliscorner.html

Kram Annika familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Vill vara med och tävla än fast jag aldrig ha haft turen att vinna..Men är man inte med ha man ingen chans..=) När ja betsäller saker på internet betala jag oftast med kortet.
(jessicaolofsson@hotmail.com)

Linn sa...

Grattis! Jag är gärna med och tävlar och jag har länkat från min blogg: http://linnspyssel.blogg.se/?tmp=26082314

Ha det bra!

Linn sa...

Grattis! Jag är gärna med och tävlar i denna härliga tävling. Jag har länkat på min blogg: http://linnspyssel.blogg.se/?tmp=26082314

Ha det bra!

Melkers Mamma sa...

Jag vill också gratulera till alla besökare! Jag hittade hit för första gången nu, men kommer nog kika in här lite då och då ;) Är självklart med i din tävling och har länkat i min blogg!

Kram, Jennie

Maj-Len sa...

Grattis till alla besökare!
Jag vill också vara med och tävla.
Det är fina priser du lottar ut :)

mlaymark@gmail.com

Elsa och Helena sa...

Grattis till alla besökare:) Jag är väldigt gärna med och tävlar om de fina vinsterna!

Länkar också//
Kram Helena

Anonym sa...

Oerhört många besökare som är här inne och blir lika glada som jag.
Jag betalar med faktura när jag handlar. Inte så bra men min enda möjlighet för tillfället.
Hälsar
Lena

lena.idbrant@telia.com

Anonym sa...

Grattis till så många besökare!!!

De gånger jag handlat på nätet har det varit förskottsbetalning.
Ha en bra dag!!
/hälsningar sofia
sofia781@hotmail.com

Anne B. sa...

Grattis! Det var många besökare!

När jag köper utomlandsifrån betalar jag helst via Paypal, annars förskottsbetalning.

abackman66 at hotmail.com

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och fira!!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Vitt o Vältummat sa...

Grattis till dina många besökare. Jag har länkat och vill så klart vara med och fajtas om de fina vinsterna:-)
Kram
Åsa

Cissi sa...

Jättefin blogg och en kanonbra tävling! Självklart vill jag vara med och delta :) Länkat till tävlingen har jag givetvis gjort:
http://smileatlife.blogg.se/2010/march/tavling-1.html#comment Hoppas din söndag blir bra! Kram

Märta sa...

Grattis till alla dina besökare!
Vill gärna vara med i din utlottning! Jag länkar från min blogg!
Ha det så gott!
Märta

evamar sa...

Stort grattis! Vilka härliga vinster!

Jag är gärna med och tävlar om dem och har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2010/march/fem-vinster-12-april.html

Mamma Mia sa...

jag brukar helst betala kontant om det går annars via min bank direkt till kontot, men nu vill jag ha chansen att vinna vackra presenter vem vill inte det

martina_holst sa...

hej hej!
jag är med. jag brukar betala med kort. smidigt och brukar inte kost extra.
fina vinster

Irma sa...

Jag deltar gärna!!! Länk:
http://soedermalmskan.blogspot.com/2010/03/hem-och-lycka-124.html

fananda sa...

Hej. Jag deltar gärna.ÄÄÄÄLSKAR elis corner. Brukar variera hur jg betalar.. varit skeptisk till att betala via över länge, men nu har shopoholicen i mej segrat övwer den rädslan:)
jessica.nylen@bredband.net

Therese sa...

Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna! Jag har länkat med bild i höger kolumn på min blogg.

Mvh // Therese
http://tjalen.blogspot.com
tjalens@gmail.com

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Kristin sa...

Jag är gärna med och tävlar! Fina priser! När jag handlar på nätet handlar jag alltid med kort/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Annika- Jag Älskar VITT sa...

Hej,
Härligt fina priser i din tävling!! Dessa säger man ju inte nej till att tävla om!
Jag har även länkat från min blogg! Kram Annika

Monicas vita drömmar sa...

Grattis till dina 500 000 besökare!! och vilken fin blogg du har :)

Vill jättegärna vara med och tävla om de fina priserna

Länkar från min blogg

Hoppas på tur
Kram Monica

Anonym sa...

Hej.
Jag är gärna med och tävlar..
Har ingen blogg därför svarar jag på frågan.
Jag brukar nästan alltid betala med kort detta dels lite för att underlätta för mig att inte köpa för mycket..
//Natalie (natth807@gmail.com)

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå hallå...Stort grattis till dig vännen, förstår att du har så många besökare med din fina blogg. Vilka fina vinster!!! Jag vill mer än gärna vara med. Länkar, självklart.
Kramkram Anne

Amanda sa...

Grattis till antalet besökare! Det är verkligen värt att fira lite!

Jag har förståss länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/march/tavling-fina-priser-fran-elliscorner-124.html

Hu håller jag alla tummar och tår jag har! ♥
creyla@live.se

Jenny sa...

Hej Mia!
Grattis till 500 000 besökare, det är ju helt otroligt många!!

Vilken fin tävling, jag är mer än gärna med o länkar såklart från mig!

Ellis Corner är en av mina absoluta favvobutiker på nätet!!

Kraam Jenny

Livet i Plommonhuset sa...

Grattis till de otroliga 500 000 besökarna. Jättekul! Vill gärna vara med och tävla och länkar hos mig. Kram Sofia

cammie sa...

Grattis till alla besökare! =) Jag vill gärna vara med i denna otroligt fina tävlingen! mail: cammie85@hotmail.com. Jag har länkat tävlingen här: http://tipsblooggen.blogg.se/2010/april/tavla-och-vinn.html

Husetpaahaugen sa...

Fant denne bloggen, og butikken deres, på min lille 'surfe runde' i dag - SÅ mye FINT!
Herlig lykt!!!

Linker på min side!

kram
Annika

Anonym sa...

Hej!

Vill självklart vara med och tävla! Jättefina vinster!
Grattis till alla besökare på din härliga blogg!
Jag betalar oftast i förskott.

Glad påsk!
Malin

malinwennroth@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/04/12-april-vinn-lykta-kuddfodral-skylt.html

Fröken Eko sa...

Hejsan och glad påsk!

Jag vill gärna vara med och tävla :)
I högra sidospalten på min blogg har jag bildlänkat till din tävling, jag låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Paula sa...

Jag vill vara med och har länkat här http://tavlingstips.blogspot.com/2010/04/vinn-fina-priser-avslutas-124.html

Ett stort GRATTIS

Hjärtat Mitt sa...

Hej!
Vill börja med att önska dig en riktigt Glad Påsk.
Med de fina priserna är det självklart att jag vill vara med och försöka vinna :)'Jag länkar till dig.

Kram Mari

waldiiiin sa...

Grattis till besökarna! Det är en vansinnigt hög siffra!

Jag brukar oftast betala med kort, det är snabbt, smidigt och enkelt och man slipper fundera på det sen.

millasv sa...

Grattis till alla besökare!
Det är väl förunnat. Du har en jättefin blogg..
Självklart vill jag vara med i din tävling.
Jag har ingen blogg men jag hoppas på turen ändå.
Jag brukar betala med kort.. snabbt och smidigt, då är det klart och man behöver bara vänta.

Glad påsk till er

Mvh
millasv

milla_S74@hotmail.com

Ada sa...

Dzień Dobry

wara@poczta.forward.pl
pozdrawiam ADA

Josefin sa...

jag har aldrig handlat på nätet men jag skulle nog använt postförskott för det känns tryggast ;)



josefin2000@live.se

Lilli sa...

Hej! jag brukar med använda postförskott men ibland också med kort. :)



klevmarken_92@hotmail.com

suss sa...

Det beror på hur jag betalar via nätet. Är det ett företag jag känner väl, så brukar jag betala med kort, eller via faktura om den möjligheten finns.
Hoppas jag har turen med mig i denna tävlingen då det var så fina vinster!
= )

Anonym sa...

Jeg betaler vanligvis med Visakort. :)

Ha en fin uke!

(olanordmannsen@gmail.com)

Vaktmästarn sa...

Hej! Jag provade nyss att skicka en kommentar, men det verkade inte fungera. Försöker igen... jag vill gärna delta i din tävling och har länkat med din bild från min nystartade blogg http://anvantonytt.blogspot.com/

Kram Outi

Linda sa...

Hej & vilka fina priser du lottar ut, vill gärna vara med!

länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/april/124-flera-vinnare.html

kram Linda

Linda sa...

glömde min mail: linlar78@ spray.se

Livet på kyrkstigen sa...

Grattis, vilket besöksantal! jag vill gärna vara med och tävla länkar från min blogg!

Susanne sa...

Stort grattis,,ja det var många besök..många vill vara med i utlottningen ser jag och kanske chansen är liten men jag gör ett försök..Så fina saker..Jag länkar hos mig,,Susanne i Fare

Erica S sa...

Kul med flera priser och stort grattis till en halv miljon besökare inte illa!

Har länkat till tävlingen från min blogg så nu får man hoppas på turen!

// Erica

erica@stocksjo.se

Hildas Hem sa...

Grattis till alla dina besökare. Var stolt !!!
Jag vill gärna vara med och tävla och länkar givetvis.
Kramar

Karolina sa...

Hej!

Vill gärna vara med och tävla, älskar tävlingar :) och hoppas naturligtvis på lite tur nu också!
Jag betalar nästan alltid i förskott.

Vårhälsningar Karolina

karolina_damberg@telia.com

Laila2207 sa...

Grattis med 500 000 besøkende. Du har en kjempefin blogg, takk for masse inspirasjon:-) Jeg har ingen blogg just nu, men har lyst til å starte med blogging igjen.
Supre premier!!

Alexander och Maxime sa...

Länkat och klart!

Hoppas...!

Ha en fin dag!

/M
www.maxiander.se

Hege-Annie Simonsen sa...

Wow! Gratulerer med SÅ MANGE besøk på bloggen!!! Jeg vil gjeren være med i din giveaway - så flotte premier!! Tusen tkk for muligheten til å vinne!!

God søndag! Klem, Hege

AnnikaS sa...

Grattis till alla besökarna! Jag har länkat i sidebaren i min blogg, så nu hoppas jag på tur.

Mia sa...

Hej! Grattis till 500 000 besökare! Har precis hittat till din blogg och butik med underbara grejer. Jag är med och tävlar och länkar i min blogg :)
Hälsningar Mia

Anonym sa...

Hej! Grattis får man då säga! Vill gärna vara med i tävlingen, är dock utan blogg... När jag beställer från internet föredrar jag förstårs faktura eftersom man känner sig mest säker då.. :-)
mvh/ Sofia
sophia_th@hotmail.com

Malin sa...

Härligt med en halv miljon besökare!
Du skriver en härlig blogg så man förstår varför.

Jag är utan blogg i detta nu, brukar betala med kort om jag litar på företaget annars blir det faktura.

malin.sundin@gmail.com

Strandkullen sa...

Hej! Vad roligt att du har haft såååå många besökare. Självklart vill jag vara med och tävla om så fina priser. Jag har just startat en blogg men vet inte riktigt hur jag länkar ännu så jag svarar på betalningsätt. Jag har aldrig handlat över nätet, men jag skulle nog ta mitt kort och direktbetala. Välkommen in till mig vid tillfälle. MVH Semlan

Anonym sa...

Stort grattis till alla besökare.
Jag betalar alltid med faktura, det är säkert och bra.
Hälsningar
Anita Persson, Kungälv

anita.m.persson@hotmail.com

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!