måndag 8 mars 2010

Stjärnkockarna och Svenska Hollywoodfruar



Bilder med tillstånd från TV3. Övre bilden foto: TV3/Anders Hugo.
Nedre bilden foto: TV3/Ulf Berglund.


Matälskande kändisar som Alexandra Pascalidou, Wille Crafoord och Martina Haag tävlar i vår i den nya programserien Stjärnkockarna där de granskas av en sträng jury bestående av Melker Andersson, Edward Blom, Tom Sjöstedt och Lisa Förare Winblad. Ikväll, TV3 kl. 20.

Så gör Svenska Hollywoodfruar säsongspremiär och ni som inte tål Anna Anka bör nog titta på något annat. Hon finns nämligen med även i vårens program tillsammans med Maria Montazami och de nya fruarna - Suzanne Saperstein, Päivi Hacker och Lena Jolton som alla lämnat Sverige för kärleken och lyckan i USA. TV3 ikväll kl. 21.

Mia

6 kommentarer:

Patricia sa...

Ah roligt med hollywoodfruarna, är ju så otroligt störigt men ack så underhållande! Såg förresten Maria Montazami på Åhléns i sthlm för ett par dagar sen... hon höll på att gå ner i rulltrappan som gick upp från undervåningen... blev lite knas där! / Patricia

mammaxtre sa...

Jag måste erkänna att jag ska titta på Hollywoodfruarna i kväll. Det de representerar är så galet långt från mig och mitt liv som man kan komma :-)

lottens vita och gröna sa...

jaaaaaaa såklart ska här tittas på fruarna, bästa underhållning, haha!
varmkram lotten

Stjärnor & Champagne sa...

Vill se vill se.....Men jag valde Saltön. Hoppas att allt är bra med dig.Stor kram Anne

Gottegrisen sa...

Det går inte att låta bli att titta, men Anna Anka är ju bara för hemsk!!!

mammaxtre sa...

Nu har jag sett programmet och kan meddela att jag inte kommer att följa denna serie. Finns inga ord för dessa kvinnor.

Osmakligt av Anna Anka att prata om sina barns far som hon gjorde. Näpp, inget mer Hollywoodfruar för mig.

Stjärnor& Champagne, du gjorde rätt som valde Saltön :-)