måndag 1 mars 2010

På efterkälken



Bilder: Mia

kom visst köksöbilderna i inlägget om köket. Men ni har ju sett denna flertalet gånger tidigare med olika views i hyllan som jag köpte redan som tonåring och då var den klarblå. Att vitt är favoritfärgen här hemma kan knappast ha gått er läsare förbi förmodar jag ;-)

Nu är det veckan med massa seriestarter, tjohoo! Först ut är CSI i kanal 5 ikväll kl 21 och följs av Desperate House wifes kl 21 och så sprillans nya Cougar town kl 21.55 (Courtney Cox från Vänner) båda tisdag kväll. Mycket nöje! :-)

Mia

27 kommentarer:

Peace of cake - Evelina sa...

Ni har det så fint hemma :) Hur funkar Kitchen aid att baka med tycker du? Vill ha en men har hört att den är lite klen när man bakar ex. bröd eller stora bullsatser?

Skatan sa...

Hej du!

Allt väl idag? Här håller det faktiskt på att sluta snöa...äntligen. Kanske är det bara en retsam paus ;)

Härliga bilder från ett personligt kök! En vacker dag, då åker vårt 70-talselände ut med besked. Basta!

Sköt om dig,

Anna

Anna sa...

Jag gillar dina termosa skarpt! Ljuvligt våriga o somriga med för den delen!

Ha en skön vecka!
Kram Anna

MITT VITA HUS sa...

Jättefint ju:) Ja cougar town får man itne miss;) Ha en underbar dag, stor kram Mia

Karin sa...

Jättefint på bilderna - gillar!

Vilken snygg bloggdesign. Gör du själv??

Nettan sa...

Så himla mysigt! Den där hyllan ä verkligen fin..perfekt ställe att ändra å fixa lite på!
Ser så fram emot alla favvoserier igen! Riktiga TV kvällar framigenom!
Kram Nettan

Skomakarstugan sa...

Ni har ett jättegulligt kök!

Yes! Nu börjar äntligen "Desperate Housewives" - den enda serien jag följer - och direkt efter den kommer "Cougar Town" som jag måste kolla in om jag också vill följa. Den verkar väldigt rolig, men man kan ju inte följa allt som går på tv, och så måste man ju sova också *hehehe* och ibland ska man ju upp kl 5 på morgonen och då kan man ju inte sitta och uggla framför tv:n halva natten! Hahaha!

Ha det gott!
Kram, Annica.

Ullis/Leva på landet sa...

Hyllan är ju så fin. Passar så bra i ert kök. Hoppas att ni mår bättre idag, är ju inte kul att vara sjuk.

Ha en bra vecka!
kram Ullis

Johi - drömmar om vanilj sa...

Tack snälla för den fina vimpeln i det fina paketet som kom idag! Ska blogga om det imorgon.Kram

mitt skärgårdsliv sa...

Så snyggt du har det i köket. Blicken fastan på den gamla köksvågen så snygg!! Ha en trevlig kväll!

Lilith sa...

Hyllan är jättefin! Och Öcon Cacaoburken där på hyllan gillar jag också - har alltid varit svag för gamla burkar! :)
ha en fin vecka! Kram från mig som går runt och snörvlar och snyter mig, uff...

Blogg by Maliin Stoor sa...

Fina bilder!!


Hoppas du klarade magsjukan!


Må gott

Maliin

Hem och Harmoni Marie sa...

Gillar ditt kök! Ljust och öppet...

Sopsetet tycker jag är så fint, gissar att det är från Iris hantverk?
Har ni dessa på E.C?

Kram Marie

mysbella sa...

Vilken fin blogg du har! :)

www.mysbella.blogg.se sa...

Vilken fin blogg du har! :)

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken tur att jag inte blir ett dugg avunsjuk på din kitchen aid... Hade varit så jobbigt annars *hihi*. Åh, vill oxå haaaaa!
Kram/ Anna

Fyra årstider ♥ Fotoblogg sa...

Mia..visa din hylla om och om igen. Jag älskar ditt hem.
Kram Lotta

Dona blogg sa...

Jag tycker köket ert andas charm! Kul med en hylla som hängt med nästan hela livet :)

Hoppas du mår bra.
Varma kramar Pernilla

Signe 1 sa...

Superduperfint har ni i ert kök!!:-)

Jihaaa, finally DH ikväll, längtar!!;-)

Kram Sofia

Cathrin sa...

Den hyllan är så fin! Och jag gillar brödburken, måste in och kika efter om den finns i din butik. Hoppas du mår bättre nu.

Om jag inte slipar skåp i kväll, blir det definitivt i tv-soffan man hittar mig!

ha en fin dag!
Kram
Cathrin

viktoriaK sa...

Fina bilder..jättefin hylla!

Ä N G L A H Å R sa...

Så fint skulle jag också vilja ha... Fin blogg du har!

/Änglahår

Mina dagar sa...

Så himla gulligt kök du har! Jag blir glad av bilderna! Tänker på hur glad du blir då som får vistas i det :D

Må så gott!
/Kram
Eva

Emmeline sa...

Heisann:)

Jeg er så begistret for bloggen din, masse fine bilder til inspirasjon. Har lagt deg til i min internasjonale nye bloggliste og stikker innom hver dag for å se om det er noe nytt--også når det ikke er det:) Flinke svenske jenter eller tjeier heter det kanskje? Dere tar så fine bilder og er så FLINKE:) Superinspirerende syns jeg! See u around:)

LisaMarie sa...

Hej! Jag hittade nyligen till din blogg och den är så fin! Speciellt bilderna på ditt kök med den fina hyllan har jag fallit för. Jag undrar om jag får låna den till min blogg och länka till dig?

Jag ser att du helst vill ha mejl om såna här saker men jag hittade inte din mejl nånstans, antagligen är jag tillfälligt blind :p

Popprinsessan sa...

Men vilken tur att du finns och har koll på alla serier! Jag har helt missat att Brothers & Sisters går på söndagar nu!! Tack!!

Kära Stina sa...

Å va fint ni ser ut att ha det! Älskar också vitt - det håller i längden och så kan man få in lite färg på småsaker. Bra när man tröttnar fort också och vill förändra :) Ha en bra onsdagskväll! Kram Kerstin