onsdag 31 mars 2010

Leila Lindholm + Anna Anka



Bilder med tillstånd från TV4 och TV3. Övre bilden, foto: Magnus Fond/TV4.
Nedre bilden, foto: TV3/Thomas Engström.


Efterlängtad är Leilas säsongstart av hennes program Leila bakar som äntligen startar ikväll där hon inleder med att ge oss lite tips inför helgen såsom påskmuffins med chokladägg, belgiska våfflor och saffranssabayonne. Ikväll, TV4+ kl. 21. (Missa inte hennes bok som kommer ut i april och intervjun med henne som du kan läsa här.)

Dessförinnan träffar vi Anna Anka som nu gör tvprogram på att leta efter den perfekta assistenten som hon behöver inför sitt nya liv som frånskild från Paul Anka. En kvinna man inte kan låta bli att titta på trots att man retar sig på henne.. Anna Anka söker assistent i TV3 kl. 20.

Missa inte heller säsongsstarten av Arga snickaren i kanal 5 kl. 20.

Mia

9 kommentarer:

Mamma C sa...

Leila ska jag inte missa i allafall.
Kram mamma C

Smått och gott hos Lina sa...

Bra tips! Ja, kanske inte Anka, men de andra :-) Ska kolla vad jag kan hitta på nätet. Saknar de svenska tv-kanalerna.

Kramar Lina

Signe 1 sa...

Ja Anna Anka måste man ju bara se, det kan ju gå hur som helst;-)
Kram till dig!

Sofia

Signe 1 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
isacathrine sa...

Bakeprogram, det hørtes ut som noe for meg altså!
Tror jeg må sjekke igjennom de svenske TVkanalene jeg har igjen og sjekke om den rette finnes:)

Ha en fin kveld:)

Hemlängtan interiör & design sa...

Hej!
Din blogg är alltid lika trevlig att besöka!
Men hur gör du dina hjärtan i texten?
Skulle bli såå glad om du ville lära ut!
Glad Påsk!
//Marie

♥ Fyra årstider sa...

Tack snälla för det tipset..sitter vid tv.n nu och laddar. Glad påsk.
Kram Lotta

Villa Solgården sa...

Hahaha, vi har SVT och tv4 - otroligt men sant! :) Jag får längta efter Leilas bok istället!

GLAD PÅSK!

Sanna

Hemmets ljuva stunder sa...

Hej hej!

å jag missade leila bakar men jag tittade på anna anka jag kan inte låta bli...hi hi hi...

Trevlig att hitta hit här har jag inte varit

Kram Lisa