fredag 5 mars 2010

Allt i hemmet


Scannad sida från Allt i hemmet nr 3 2010

Tack till er som lämnat fina hälsningar, de värmer både mitt hjärta och min familjs!

Mitt i det tråkiga och sorgliga fick jag se något som gjorde mig glad. I senaste Allt i hemmet nr 3 har det tipsats om våra tvättmedel från Maison Belle och det är andra gången så vitt vi vet (första gången var i Aftonbladets bilaga) som EC varit med i inredningspress utan att ha betalat eller anordnat tävling vilket känns hemskt roligt. Skulle ni se Ellis Corner nämnt i inredningspress någonstans får ni gärna berätta, det är svårt att ha ögon överallt.

Så säger jag grattis till Mom's kitchen som vann kronan från Monica Johansson, Clea vann asken och Therése samt Ingela (utan blogg) varsin olivtvål. Tack till alla som deltog och håll utkik, det kommer en tävling till om ett litet tag!

Trevlig helg! Och så säger jag ett offentligt grattis till min käre make som blir ett år äldre idag!

Mia


11 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Grattis Martin:) Och en tanke kram till dig Mia för din Morbrors skulle! Ha en fin fredag, kram Mia

Jenny sa...

Hej Mia!
Vad kul att ni nämns i Allt i Hemmet:)
Grattis till din käre make på födelsedagen!! Han fyller på samma dag som min lilla systerdotter Vera:)

Trevlig helg!

kraam Jenny

Nettan sa...

Grattis till maken!
Va kul att bli omnämd i tidningn sådär! Läste repotaget med stort intresse eftersom tvättstuge renovering står på tur här! Längtar tills dt är dags att införskaffa lite fint "piff"!
Ha en fin helg!
Kram Nettan

StrandviksVillan sa...

Grattis till mannen som har födelsedag och till utrymmet i tidningen! Kul!

Lantliv nr 3 sidan 7, men det visste du säkert redan eftersom det är en tävling.

Ha en fin helg tillsammans!

mitt skärgårdsliv sa...

Vad roligt att hitta överraskningar i tidningar! Grattis till din make och många kramar till dig! Ha en trevlig helg!

Jannicke sa...

Kjære Mia.

jeg har vært på fjellet, uten tilgang på nett... Så nå måtte jeg innom og gi deg en god klem. Så leit å høre om din morbror.. Føler med deg i sorgen.

Håper ellers du har det bra, søs.

God klem fra J.

Tina sa...

Hej Mia!!
Det känns som det är jag som ska tacka dig!! Tack för att jag får följa din blogg & ta del av alla dina fina saker & inlägg!!!
Grattis till de lyckliga vinnarna & Grattis till din make!!
Hoppas att ni får en underbar helg. Ni har MYCKET att fira nu... så roligt att ni fick vara med i tidningen!! Grattis till det oxå..fniss.. här blev det massor av grattis =D
Va rädd om dig!!
Kram Tina

Anna-karin sa...

Oj! Jag såg "ellis" i bilagan och blev faktiskt stolt! Grattis till det! Och grattis till din man också! Jag jobbar på mellan influensa och magsjukor... Snart kommer det ett paket på posten:)
Sköt om dig!
Kram och trevlig helg!

organic-lizzi sa...

Sååå kult at dere blir nevt der da:-)) Kjekt med gratis reklame...
Gratulerer sååå mye med Mannen din..
Suuuperfiiin dag til dere & fortsatt fin helg..
Stooor klem Randi

My coastal home sa...

Grattis till att ni nämns i Allt i hemmet och grattis till maken!
Håller utkik och meddelar om ni dyker upp någonstans!
Hoppas att ni får en härlig helg med solsken!
Kram / Jackie

Peace of cake - Evelina sa...

Åh det måste jag helt ha missat, vad kul :) En varm tanke till din morbror och ett grattis till M! Här firade vi svärmor igår!
Tänkte kolla..visst har ni några lyktor på uteplatsen? Letar efter mysigt utebelysning men hittar inga :)