tisdag 16 februari 2010

Tävla!



Nu i februari är det Hem och Lyckas födelsedag vilket jag ju brukar fira och ska absolut göra i år också förstås. Och fira = tävling!

För att vara med och tävla lämnar du en kommentar och du som bloggar länkar även till detta tävlingsinlägg (låna gärna tävlingsbilden). Har du inte blogg vill jag att du skriver varför du läser min blogg och glöm inte att ange din mailadress.

Tävlingen pågår fram till och med 2 mars kl 19 och eftersom jag den 12:e februari firade bloggens tredje födelsedag och nu därmed gått vidare in på det fjärde bloggåret blir det fyra priser. 1:a pris är en helmönstrad krona från keramiker Monica Johansson, 2:a pris är en söt ask medan 3:e och 4:e pris är en härligt löddrande grekisk olivtvål. Fina saker man gärna unnar sig själv alltså och samtliga priser kommer från Ellis Corner.

Lycka till!

Mia

196 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer så mye med dagen!!! HURRA, HURRA, HURRA! Hem och Lycka er en underbar blogg!!

Stor klem
Anette:)

Teres sa...

Grattis!

Klart jag vill vara med att tävla.
Jag läser din blogg för att den inspirerar mig till att "dona på" och få massor med inspiration till renoveringar och inredning i vårt hus. Du har varma och fina bilder som ger mig lycka...

Kram Teres

Heléne sa...

Jag älskar inredningsbloggar och din är en av dom jag gillar och följer med stort intresse.
Sen har jag handlat från din fina affär också och kommer säkerligen att göra igen.
Kul att bloggen "fyller år" i februari. Jag fyller år idag.:)
Jag har ingen egen blogg men man vet aldrig. Kanske skaffar en till slut.
Varm kram o ha en trevlig kväll!
Hälsn. Heléne

Hem och Harmoni Marie sa...

Denna gången måste jag bara ha tur :)

Grattis till tre år som bloggare... jag sluter upp till sällskapet i maj.

Ha det bäst, kram Marie
PS. Länkar som vanligt i högerspalten

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis grattis!!
Så fina vinster du lottar ut! Jag vill såklart vara med och testa lyckan :)
Länkar i högerspalten!
Kraaam!!

Marita sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!! Jag länkar så klart till din tävling!
kramar, Marita

Smått och gott hos Lina sa...

Hej!

Vill såklart vara med och tävla :-)
Lägger in länken i min blogg ikväll.

Kram Lina

Johi - drömmar om vanilj sa...

Jag vill tävla och länkar såklart. Kram

monikanen sa...

Grattis!!!
Jag läser din blogg och blir inspirerad :)
Vinsterna är ju jättefina.Nu är det bara att hoppas.....

Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Annas Lycka sa...

Grattis!!! Hurra hurra....

Jag vill så gärna vara med i din fina tävling, länkar hos mig.

Varma kramar Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen...Vill gärna vara med och jag länkar. Varför jag läser din blogg? För att den är du, en tjej som jag inte känner men delar med sig av sitt liv på ett inpirerande sätt. Alltid fina bilder som man blir glad av. Ja det är din blogg Mia.
Kram till dig Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Hm jag skulle ju inte skriva varför, jaja nu har jag gjort det iaf hihi.

Kramkrma Anne

Gottegrisen sa...

Vill gärna vara med och tävla. Har länkat.

//Linda

Lavendeldoft och vitt sa...

Oj, redan inne på fjärde året!!! Jag minns att din blogg var en av de första jag började följa...
Klart att jag vill vara med och tävla, så jag länkar direkt!
Kram Linda

erica sa...

hej hej. Vilken mysig blogg!

jag bloggar också, om mitt liv som unga mamma och fru=)

och inredningsgalning och matgalning, hehe...

Kram

Hannah sa...

Hurra Hurra för Hem och Lycka!
När jag läser bloggen så drömmer jag mig bort. Jag har mitt drömhem perfekt utstuderat i mitt huvud och nästan All inspiration kommer härifrån!

En dag så hoppas jag på att förverkliga mina drömmar.
Kram Hannah
hannah.se@hotmail.com

Mamma C sa...

Hipp hurra och stort grattis till dig. Klart man vill vara med i din tävling.Givetvis så länkar jag mig.
Kram Mamma C

Lottaspace sa...

Visst vill jag var med! Har inte på länge deltagit i någon tävling.
Har länkat! Nå ja har ju en blogg, men jag kan ändå skriva att jag läser din blogg för att den är så vacker, personlig och mänsklig!

Kram, Lotta

lyckebrants lycka sa...

Hej!
Vill gratulera så mycket!!
Hittade din blogg genom stjärnor och champagne.
Jag blev mycket berörd av det sorgliga som hänt er.

Jag har sett de där ljuslyktorna men inte var man kunde köpa dem.
Nu vill jag naturligtvis vara med i tävlingen.
Länkar gör jag ju.

Ha en toppen tisdagkväll.
Kram
Rose-Marie

Pia sa...

Yes - jeg er SJÄLVKLART med och tävlar!! STOOOORT Grattis med dagen:-D

Har linket på højresiden på begge mine blogs:-)

KRAM

Anonym sa...

Hej"
Jag läser din blogg för att den är vacker och inspirerande, ger mig vardagslyx varje dag!

KLart jag vill tävla!
Mia i Uppsala

Théa & Linnéa sa...

Grattis!
O,ja jag vill gärna vara med och tävla och visa upp det i högerspalten på min blogg. Lätt att tala om varför jag läser din blogg: du är en sådan inspirationskälla!
Må så gott
/Karin

Peetu-76 sa...

Gratulerar till bloggen!! :) Kikar in var dag, härliga ideer har jag plockat..

Nattmia sa...

Gratulera till de fyra åren..
Så klart vill jag vara med och tävla.. Länkar från min blogg..

Kram Mia

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna! :) Jag läser dig därför att jag älskar din touch ;)kram

Signe 1 sa...

Superfina priser! Och GRATTIS till butiken♥ Jag är med och länkar såklart!:-) Kram Sofia

clea sa...

underbara priser! :-)
jag är jättegärna med och firar dig och din fina blogg!
jag har länkat i min blogg:
http://cleaclea.blogg.se/2010/february/2-mars-fyra-vinster.html
kram, clea

Limetwig sa...

En sån söt ljuskrona den vill jag vara med och tävla om! Jag länkar till dig! grattis till ett år med butiken! Åse

Engelska Villan sa...

Hej svejs!!
Jag älskar Monica Johanssons porslin!!
Jag är med o tävlar o länkar från min blogg.
Kram Anna

Verra sa...

GRATTIS!!

Åhååå vilken tävling! Detta får man ju inte missa! =)
Och du...jag diggar din blogg. Den är så fin och intressant. Beklagar igen för ert MF. Hoppas inte jag skrivit nåt dumt innan. Jag vet ju själv hur ni känner. Har upplevt detsamma. Hoppas detta blir ett år då ni plussar igen ;-)
Länkar från mig!
Kramar verra

Bella sa...

Go kväll!!

Självklart vill jag vara med i tävlingen :) Så fina priser!!

Läste ditt inlägg om sorgen efter erat hjärtebarn och jag önskar att jag hade några bra ord att skriva för visa hur illa berörd jag blir, känner omtanke och vill trösta på bästa sätt även om jag inte känner dig mer än att jag läser din blogg, kan nog inte föreställa mig hur ont det gör att förlora något så efterlängtat, kan bara tänka mig smärtan och det är en smärta jag inte önskar min värsta fiende, tänker på er och önskar er all lycka i framtiden...

Många kramar Bella

Anonym sa...

Gratulerer!Bloggen er veldigt fin og inspirerende!
Klem
Katarina

Vintage House sa...

hej,
oj 4 år lika länge som jag:)
jag vill gärna vara med och jag länkar oxå.
kram sandra

millasv sa...

Hej,
jag vill gärna vara med i din fina tävling.
Jag kikar in på din blogg nästan dagligen och har så gjort i nästan ett år. Din fina blogg både inspirerar och berör. Jag är däremot väldigt dålig på att kommentera.. försöker bättra mig på den punkten.
Nu hoppas jag på turen.. och önskar dig all lycka.

Mvh
millasv

Tidsmästarinnan sa...

Halloj goa du!
Grattis till fyra år med en toppenblogg Mia!
Såklart jag länkar till din tävling, och hoppas på turen...!
Stor kram
Susanne

Jenny sa...

Hej gulliga Mia!
Vad kul med tävling för att fira Hem och Lyckas födelsedag(grattis grattis)!! Jag är gärna med o tävlar o håller tummarna hååårt o hoppas på vinst:)

Länkar från mig såklart!

Kraam Jenny

Kirsebær sa...

Gratulerer så mye!

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, har selvsagt også linket i min blogg. :o)

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Syster Yster sa...

Grattis till fyra år som bloggerska. Jag vill såklart vara medoch tävla och länkar med bild.

Kram
Anette

Anonym sa...

Hej Mia!
Har följt din blogg ett tag nu utan att ha gett några kommentarer men nu så ;) Följer din blogg för din inspiration och dina tips både av inredning och tvprogram. Du verkar vara en jätte go tjej Mia!
Läste inlägget om ert barn ni förlora om vill bara ge mitt stöd
Är gärna med o tävlar
Fyller ju år den samma dag som tävlingen avslutas så det vore ju en toppen present o vinna din tävling ;)
Kram
Anna "utan blogg" miss.fighter@hotmail.com

Anne B. sa...

Hej!

Jag läser din blogg för att jag är inredningsintresserad. Du har en bra kombination av snygga foton och lämpligt långa texter i din blogg. Varken för mycket eller för lite av det ena eller det andra. Din blogg har även allmänt ett fräscht utseende.

abackman66 at hotmail.com

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till en underbar blogg.Klart jag vill vara med och prova lyckan .Länkar från min blogg.ha en fin onsdag varmkram Rita

alegni sa...

grattis på födelsedagen! jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg.
kram
ingela

Jennie sa...

Självklart är jag med och tävlar.. Och jag länkar också! Kram Jennie

Ann-Sofie sa...

Hej! Klart jag vill vara med och vinna dessa fina saker. Jag läser din blogg för att din stil stämmer så väl överens med min egen, i botten new england men uppmjukad med en romantisk lantlig stil.

Hälsningar Ann-Sofie
(mail ansi_72@hotmail.com)

Annas skattkammare sa...

Hej! Grattis till hem och lycka på födelsedagen! Klart man vill vara med och tävla om så fina priser.. länkar såklart!
Kram /Anna

Helene sa...

Hej Mia!
Brukar kika in här dagligen för att njuta av dina fina bilder och din inspirerande blogg. Är gärna med och tävlar och länkar såklart!
Kram, Helene

Pillan sa...

Grattis! Klart jag är med och tävlar om dessa underbara priser. Länkar i högerspalten i min blogg. // Pillan

Huset utanför stan sa...

Stort grattis! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Länkar såklart!

Sköt om dig! Kram

Jenny sa...

Å vilken underbar tävling! Har alltid önskat mig en sån krona :) Hoppas på tuuur :) Länkar givetvis! Kram

Therése sa...

Vilken toppenbra tävling, Monica Johanssons kronor är ju underbara! Länk finns i min blogg!

Jag har följt din fina blogg ett tag nu och det jag har fastnat för är nog stämningen - det är liksom en må-bra-känsla när jag klickar in här! Keep it up! :-)

Kram Therése

Karin / Livsluft sa...

Hej, och ett stort grattis till ditt fjärde år på bloggen!Det är en så fin blogg du har!
Jag är gärna med och firar dens födelsedag, och länkar förstås med bilden i min blogg.
Ha en underbar och fin vecka!
/Kram Karin

Lilith sa...

Grattis! :) Kul med en tävling, vill gärna vara med! Kronan är jättefin och de nadra vinsterna lät också helmysiga, så jag hoppas jag har turen på min sida nu, har aldrig vunnit något i någon tävling på bloggen... Länkar från min blogg! :)

Anonym sa...

Grattis, grattis!
SÅg din blott på en annan blogg!
Är fötsta gången jag är här inne,men hoppas att man har tur iaf.
Länktar från min blogg! så har man dubbel tur.,....kanske :)

Kram kram

Jenny sa...

Grattis, grattis!
SÅg din blott på en annan blogg!
Är fötsta gången jag är här inne,men hoppas att man har tur iaf.
Länktar från min blogg! så har man dubbel tur.,....kanske :)

Kram kram

Hwita Villan sa...

Såklart jag vill vara med och tävla Mia! Tänk att du bloggat så länge... Kul att du har fortsatt (jag hoppas du ska frtsätta länge till :-)).

Såklart har jag länkat.

Stor kram M

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till 4-årsdagen!!!
Är allt som oftast inne och tittar men är sålig på att kommentera.
Vill gärna vara med i tävlingen och länkar i min vänster spalt.
Kramar:=)

Huset vid sjön sa...

Grattis på 4 års dagen. Det finns så mycket fint här.
Jag vill gärna vara med och tävla och länkar från min blogg.

Kram Cattis

Tanja sa...

Oj,den här tävlingen vill jag vara med i! :)
Har länkat från min blogg, i högerspalten.

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej Mia,
Grattis! Så kul att fylla 4!

Jag vill gärna vara med i din utlottning och jag länkar från min blogg Betongkrukan.

Hälsa gärna på mig! Hälsningar Monica

Jenny-Ann Andersson sa...

Hej. Jag läser din blogg för att få inspiration i mitt hem :) tack för allt roligt man får se och läsa här!
Kram Jenny-Ann

jenny-ann.andersson@hotmail.com

Millan sa...

Grattis till bloggen som hängt med så länge! En jättefin blogg som jag ofta återkommer till. Jag vill gärna vara med i utlottningen och har länkat med bilden, på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Anonym sa...

Vad kul med en tävling för att fira Hem och Lyckas födelseda!
Jag är gärna med och tävlar fastän jag inte har någon blogg.
Jag följer din blogg eftersom jag älskar inredningsbloggar, alla har olika tips och trix man kan anamma hemma. Inspirerande och fina bilder har du också!!

Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

Anna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Din blogg är min absoluta favorit bland inredningsbloggarna jag kollar in.
Jag får masvis med inspiration när jag läser härinne.
Bilderna som du har är så vackra ochså så bara det är en anledning att kika in!
Må så gott!
kramar,Anna

Lilla gårdshuset sa...

Jag vill ju gärna fira din 4-årsdag med att vara med och tävla. Har såklart länkat från min blogg.
HURRA HURRA HURRA!

Kramis/Heléne

Gabbies sa...

Först vill jag gratulera på 4 års dagen. Sedan anmäler jag mig till tävlingen. Har gjort ett inlägg här: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/february/krona-ask-och-tval.html

Hoppas på tur!

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Grattis på bloggfödelsedagen! Jag är gärna med i tävlingen och har såklart länkat på min blogg. Länken hittar du i högra sidospalten och jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Anna sa...

Vad fort tiden går och vad roligt att det går bra med internetaffären samt din blogg! Klart jag vill vara med och tävla när det finns fina saker att vinna. Din blogg och affär ger fin inspiration! Önskar dig en riktigt fin vår!

Caramel sa...

Jag vill vara med och tävla!

Har länkat från min blogg!/Caramel

Jungfrun sa...

Länkat & klart, hoppas nu på nåt underbart! Kram från Jungfrun.

lin72 sa...

Hej!

Grattis grattis på födelsedagen!

Jag följer gärna din blogg för att det ger mig inspiration och värme. Jag tycker dessutom att ni har så vackra bilder. Jag antar att ni/du tar dom själva.
Nu håller jag mina tummar!

Kram Linda

Lauras gård sa...

Grattis på födelsedagen! Jag är gärna med och tävlar om dina fina priser. Jag länkar till tävlingen från min blogg. Kram Stina

Birgit sa...

Jag är gärna med i tävlingen och jag länkar på min blogg också och du hoppas att Du piggar på dej.
Kram
Birgit

care69 sa...

Jag är gärna med!
Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/02/2-mars-vinn-krona-ask-tval.html

Fredrika sa...

Hejsan, självklart vill jag vara och tävla. Läser din blogg för den ger mycket inspiration! Nu ska jag kika in i butiken.
/Fredrika

Mira sa...

Jag vill gärna såklart vara med i tävlingen, fina priser också!

Länkar på min blogg.

Kram/Mira

Märta sa...

Vill gärna testa lyckan i din fina utlottning!
Jag länkar från min blogg och håller en tumme för tur!
Jag läser din blogg ofta men ger mig inte till känna så ofta. Förstår att ert lilla hjärtebarn för alltid finns i era hjärtan, men vill nu önska dig och din älskade att ni ska få kraft att ta emot varje ny dag.
Kram! Märta

Vita hjärtan sa...

Oj, så fina priser. Klart jag vill vara med. Länkat och klart =)

Kram Annemari

Linda sa...

Vill gätna vara med och tävla i denna toppen tävlingen. Hoppas på en massa tur :)

Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/tavla-om-underbara-priser.html

Kram Linda

Livet på kyrkstigen sa...

Hej, vill jättegärna vara med i utlottningen:) Länkar också!

Carolina S sa...

Har följt dig ett bra tag nu och tycker fortfarande att din blogg är lika inspirerande. Älskar och läsa om din inredning och tycker det är kul när du bakar en massa godsaker:)

Håller tummarna för min tur nu!

Elsa och Helena sa...

Hej! Vill jättegärna vara med på din utlottning:) Så fina saker du lottar ut:) Håller tummarna!
Välkommen att delta i min lilla utlottning!! Jag har länkat.
Kram Helena

Irene sa...

Gratulerar till jubileumet!!!

Självklart vill jag tävla om dessa fina priser...

Länkar med bild från min fengshuiblogg :-)

Kram

Lena sa...

Hittade hit genom tävligen från "feng shui- harmoni i hemmet".
Jag vill prova min lycka hos dej och vinna fina priser.
Jag länkar i högerspalten.

Camilla, blogg Smultronbo sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!

Jag länkar till tävlingen från Smultronbo.

Jag håller hårt i tummarna!

Kram Camilla

Sofie sa...

Först och främst vill jag gratulera och sedan tacka för din inspirerande blogg som jag ständigt besöker. Den ger mig många tips, råd och idéer!

Är gärna med och tävlar och har länkat på min blogg.

Kram, Sofie

Therese sa...

Grattis till er och er lyckade satsning, så skoj att det går bra med EC :-) Jag är gärna med i tävlingen, och har naturligtvis tipsat/länkat i min blogg Sockenvägens Söta, se inlägget "Att bara vara"

Många kramar,
Therese - Sockenvägens Söta

Annika sa...

Grattis och HURRA!!!!
Gärna med i din fina tävling. Har varit inne på din blogg av och till länge. Den inspirerar och förgyller mig.
Sänder dig varma tankar till dina svåra prövningar.
Ja livet är tufft för många just nu och vi behöver verkligen stöd och kärlek från dem vi har i vår närhet.
Många kramar Annika
aaforsberg@hotmail.com

Hojna Sandra sa...

Faktiskt första gången jag besöker din blogg. Brukar däremot surfa in i butiken och drömma då och då. Otroligt vackra saker!

Länkar till tävlingen och håller tummarna på en vinst! :)

Annah sa...

Hej kära Mia.
Vad kul med ännu en tävling. Och fina priser som alltid. Jag länkar till tävlingen i min blogg.
Och hoppas hoppas hoppas att det e jag som vinner ;)

Stor kram annah

Lotta sa...

Hejsan! Gratulerarar till den stora bloggardagen.
Deltar mycket gärna i utlottningen och länkar med bilden från min blogg.
Lotta

Emma sa...

**Hejsan, grattis till 3:års dagen, jag vill jätte gärna vara med & länkar hit från min lilla blogg, ha det gott**

Ebbas änglar sa...

Ännu en 'ny' blogg att upptäcka =) Hittade hit via goa fina Therese-Sockenvägens söta.

Jag är gärna med o tävlar o länkar på min blogg. Välkommen dit ",

Må så gott!
Kram Malin

hemma på Hasselgatan sa...

Brukar titta in hos dig och vill vara med och tävla.
Jag är så svag för kronor i alla former.
Länkar till dig på min blogg.
Mvh, Agneta

Linruz sa...

Grattis kära MIa.
Det är klart jag vill vara med och tävla.
Jag länkar med din bild i sidopanelen på min blogg.
Kram LIna

Ljuva Drömmar sa...

Grattis!

Här hamnade jag på en ny fin blogg.
Jag vill gärna vara med i din tavling, jag länkar även från min blogg!

Kramar Maria!

Lena sa...

Grattis på 3års dagen
Läser din blogg för att få inspiration till mitt egna hem
lycka till

jenny sa...

vilken härlig tävling!
jag har länkat hit o lånat din bild här:
http://hyperballad-tavlar.blogspot.com/2010/02/tavling_18.html

jag har läst din blogg i evigheter, jag blir så glad av alla vackra bilder o så gillar jag tvtipsen också hihi

kraaam
brandt.jenny@gmail.com

Annas tävlingsblogg sa...

Jag har tipsat om tävlingen här

http://molnboanna.blogg.se/2010/february/krona-ask-och-tval.html

info@annakarlsson.se

LenaFia sa...

Så underbara vinster.
Jag är gärna med och tävlar och hoppas att jag vinner så klart.
Hälsar
Lena-Fia

Jeanette S sa...

Grattis!!

Självklart vill jag vara med och tävla. Har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar"

LenaFia sa...

Glömde att skriva varför jag läser dig blogg.
Jag hamnade hos dig av en slump för ca 1 år sedan. Har läst dig varje dag sedan dess och följt dig i allt som hänt. Jag läser din blogg eftersom du beskriver livet som det faktiskt är. Du verkar ärlig och rak. Den stil du visar tycker jag om och du inspirerar mig att fixa lite här hemma.
Hälsar
Lena-Fia

lena.idbrant@telia.com

Åsa´s Blåbär och Mjölk sa...

Hej där Mia!
Men varför har jag inte funnit dig förut???
Hittade hit nu via Jennys Hem och Harmoni. Glad är jag för det.
Jag vill absolut vara med i din tävling!!! Såå fina saker du lottar ut.

Länkar till din tävling gör jag också.

Önskar dig fina dagar,
Kram / Åsa.

Cathrin sa...

Hurra för dig och bloggen!!! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar självklart.


Kramar
Cathrin

Anna sa...

Oh ja jag vill gärna vara med och fira er födelsedag!

Jag länkar i bloggen!

KRam Anna

syster yster sa...

Detta vill jag absolut inte missa länkar givetvis i min blogg.
pakullen.blogspot.com

Hittade hit av en slump men kmr i fortsättningen att titta in då och då.
HA det gott i snön.

Therese sa...

gRaTtIs! Gud va kul att fira fira tre år som bloggare hoppas att de kommande tre åren blir lika inspirerande. Självklart vill jag vara med i tävlingen och länkar in till dig från mig. Kramar//Therese

agnes och vendela sa...

Din fina blogg följer jag och länkar också.jag älskar lyktor och denna är inget undantag, så därför vill jag vara med så klart!!!

kram Agneta

AnnaC sa...

Grattis! Jag är gärna med och tävlar jag också. Tycker du har en sådan fin och inspirerande blogg med jättefina bilder så jag läser den för att inspireras. Gillar din stil helt enkelt =) Har tyvärr ingen blogg, men jag håller tummarna ändå...
acwse(at)hotmail.com

Liza sa...

Stort grattis till din fina blogg!

Jag vill gärna vara med i tävlingen!
Jag är en ganska ny läsare av din blogg, men den har redan gett mig både inspiration samt flera ideer!

Mvh Liza

Liza297@hotmail.com

Erture sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicns.blogg.se/tavlingar

Sarah sa...

Grattis pa fodelsedagen!!! Tack for en inspirerande blogg! Sjalvklart vill jag vara med och tavla. Jag lankar!

Anonym sa...

Grattis!
Jag vill gärna vara med och tävla. Jag har ingen egen blogg, men anledningen till att jag besöker din är för att jag älskar de vackra bilderna och blir inspirerad av alla små tips!
/Kristin: hakr0003@student.umu.se

Jenny sa...

Grattis - tänk vad tiden går fort!

Vill gärna vara med och tävla. Länkar i högerkanten på min blogg.

Natalie sa...

Efter mycket motgångar i mitt liv önskar jag nu en vinst där jag kan känna mig lycklig.
Hoppas verkligen denna vinst kan förgylla min annars jobbiga vardag.

Linda sa...

hipp hipp hurra på eran dag!!

anmäler mig till utlottningen + att jag länkar:

http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/february/23-klockan-1200.html

kram Linda

Carita sa...

Grattis :) Jag är gärna med och tävlar. Har länkat: http://turkost.blogspot.com/2010/02/4-priser.html.

Ha en trevlig helg!

emelie björk emelie-bjork@hotmail.com sa...

Jag vill gärna vinna och vara med, jag läser din blogg för att jag blir så sugen på att fixa till här hemma, har just flyttat och har inet hunnit fixa till!

Anonym sa...

hej! jag läser din blogg för att få inspiration till mitt eget hem, en del bilder sparar jag i min dator för att kanske komma till användning och inspiration senare i livet. martina_holst@hotmail.com

Matilda Pettersson sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

Din blogg är verkligen som en explosion av inspiration! =) Jag vill alltid ändra om, förnya och starta upp nya små projekt hemma när jag läser din blogg och ser de fina bilderna.

Eftersom jag och min pojkvän precis har flyttat till hus så slukar jag ALLT som handlar om inredning och pyssel!

Älskar hur du skriver och utbudet/stilen i shoppen. Allt är precis i min smak!


matilda-pettersson@hotmail.com

Cissi sa...

Första gången jag hälsar på och jag kan lova att det inte blir den sista! Ljuvlig!

Villa Hemmet sa...

Åååh, mitt hem saknar en krona... finns inte en enda... *håller tummarna hårt*

kram på dig o grattis åt födelsedagen!

Jessica sa...

Vilken underbar blogg jag hamnade på! Har länkat till dig från min blogg och hoppas på tur!

Kram jessica

Mina Eviga påhitt sa...

Grattis till fyra år som bloggare!
Jag vill gärna vara med och tampas om dessa fina vinster. Länkar så klart från min blogg!
Ha en trevlig dag.
Eva

Anna-Carin sa...

ag läser din blogg eftersom jag älskar vit inredning...i din blogg kan man få en massa kul inspiration o tips! Mkt trevligt!!
annacarin1984@hotmail.com

Nina sa...

Gratulerar!
Vill gärna vara med i din utlottning och håller tummarna... ;O)
Önskar dig en härlig lördag kväll
Kram Nina

Marlene sa...

Grattis!!! Tycker din blogg är inspirerande är ofta inne och tittar,har en blogg men vet inte hur jag länkar hoppas på att få vara med ändå

Kram Marlene

StinasLoppis m.m sa...

Vill gärna vara med i tävlingen o länkar MVH //STINA

Rosida sa...

Älskar kronan! :D
Jag är med. http://beyondthesurface.blogg.se/2010/february/tavlingar-som-jag-ar-med-i-.html#comment

rosida@spray.se

fananda sa...

Hej. Älskar din blogg som är en ren ispirationskälla både mentalt och bildligt. Vill givetvis vara med och tävla

Laila sa...

En sån underbar liten vacker krona att kunna få njuta av . ♥

http://tillklippt.blogspot.com/2010/02/tavlingar.html

Fånga dagen sa...

Hej!
Vilken inspirerande blogg du har. Jag är verkligen glad att jag fann den. Och samtidigt som du har en tävling också, kul.
Jag vill absolut vara med för den lyktan var nog det sötaste jag sett på länge.
Har redan länkat så klart.
Jag återkommer snart
Kram Lena

Tina sa...

Hej Mia!!
Lämnar en liten hälsning här oxå om att jag gärna vill vara med i din tävling =))
Jag tog med mig bilden oxå =)
Varm kram Tina

Amalia sa...

Då vi precis har köpt hus känns det extra roligt att läsa din blogg och drömma sig bort hur man själv vill inreda!
Fin och inspirerande blogg!!!
Grattis
Hälsningar Amalia

Mom´s kitchen sa...

Jag är med !!!! :)
Länkar så klart!
kram Olg@

http://hemochlycka.blogspot.com/2010/02/tavla.html sa...

jag är med o tävlar!
gillar din blogg. och du har en härlig beskrivning av hur du blandar det ljuva vita m tuffa NE o det industriella!
länkat.

Anna sa...

Hej och Grattis!
Å vilken underbar blogg! Premiärbesök för mig idag men er butik har jag besökt många gånger för att drömma om hur jag vill ha det hemma.
Hoppas på vinst!
Här kommer det att bli fler besök, garanterat!

Kram
Anna i Enköping

Canan sa...

Grattis på födelsedagen! Vilken fin blogg och vilken generös utlottning. Är gärna med i utlottningen.
Har länkat i bloggen.

Anonym sa...

Underbart inspirerande blogg!!Fantastisk kreativitet!!
Har ingen bolgg men vill gärna vinna...miamagnusson@telia.com

Anonym sa...

Hej
Vilken underbar ljuskrona den skulle jag vilja ha!!!!! Din blogg inspirerar och dina fina bilder piggar upp. Jag får lust att fixa när jag tittat in på din blogg.
sköt om dig
Britt
britt.jonesig@telia.com

. sa...

Grattis till de 4 åren!

Jag är gärna med och tävlar, och naturligtvis länkar jag från min blogg.

Kram Laila

Kreativa Bri sa...

Jag har nu länkat till den här tävlingen och till din blogg i min sidebar:)

Fin blogg du har!!!

//Bri

Linn sa...

hej hej! jag skulle vilja vara med i din tävling:D
jag länkar på min blogg garngrynet.blogspot.com =) ha det fint!/Linn

Carola L sa...

Jag vill vara med och tävla och har länkat http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/february/saker-fran-ellis-corner-2-mars.html

Tess sa...

Hej!
Klart man vill vara med och tävla : )
Länkar från min blogg http://pysselgiraffens.blogspot.com/

Tess

Hulda sa...

Åhh, visst vill jag vara med och tävla. Hoppas kan man ju alltid...

Hemma hos Razzel sa...

Jag tycker sååå mycket om kronan du lottar ut så jag håller mina tummar hårt!
Länkar också från min blogg!

Elin sa...

Grattis! Vill gärna vara med och tävla om så fina priser. Länkar hos mig...
Kram Elin

Helena sa...

Vad kul att jag fått upptäcka din fina blogg. Har genast lagt in den via bloglovin och blir en trogen följeslagare. Jag vill gärna vara med och tävla i din fina tävling och länkar genast till din tävling i min blogg! Grattis till födelsedagen!
Kram
Helena

bakom berget sa...

Vilken tävling! Här vill jag vara med. Tänk att vinna den vackra kronan....
Hej från Åsa
Länkar, så klart!

Pyssel och Trams sa...

Jag vill jättegärna vara med i din fina utlottning!=)
Länkar i högerspalten på min blogg.
Mvh Anna

Wilda Stenlyckan sa...

Grattis! Grattis!
Vilka fina priser från din fina butik :-)
Länkar på min blogg och håller tummarna stenhårt!

Kram på dig!

Eva sa...

Hej & Grattis!
Jag är ny läsare av din blogg som omedelbart berörde mig så starkt!
-Din bägare är inte halvtom utan tvärtom halvfylld!!
/Kram

Anonym sa...

Hej! Jag har ingen blogg men jag ar garna med iaf :) Jag laser din blogg for att den ger sa otroligt mycket inspiration sa enkelt ar det, haha!
/Maria (maria.bmast@gmail.com)

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar vinst. Jag är gärna med och länkar hos mig. Lägger även till mig som följare
Kram Agneta

Therese sa...

Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna! Jag har länkat med i höger kolumn på min blogg.

Mvh // Therese
http://tjalen.blogspot.com

LiseLotte sa...

Oooo så vacker!

Jag vill också vara med, länkar till min blogg.

KL sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag läser din blogg därför att jag får härlig inspiration :) Förstår inte vad jag gjorde innan jag fann in i bloggvärlden ;)
Grattis på 3års dan!
Kram Katarina 42066-1@telia.com.

Maj-Len sa...

Jag vill också vara med i din utlottning!
Soliga vinterhälsningar

mlaymark@gmail.com

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Vilka fina priser!!! Vill jättegärna vara med i din tävling. Länkar till dig från min blogg.
Ha det gott. /Ingela

Therése sa...

Grattis i efterskott och självklart vill jag vara med o tävla. Jag länkar med bild...
Therése

peistorpet@hotmail.com sa...

Hej !
Jag googlade vit lantlig inredning o hamnade hos dej !
Vilken underbar blogg du har !
Jag har tyvärr ingen egen blogg men vill jättegärna vara med i din fina tävling ..

Kram ingelapingela

Moster och jag sa...

Grattis till 4 års bloggande. Jag hittade hit via tävlingen, härlig blogg du har!!
Jag vill också vara med och tävla om de fina priserna. Länkar också med bilden från vår blogg.
Kram Maj-Gun.

Monica sa...

Grattis till 4 år med en fin och inspirerande blogg!
Vill gärna vara med och tävla och länkar i min blogg.
Kramar Monica

Susanne sa...

Grattis..Oj så vacker den skulle jag gärna önska mig ..Så jag är jätte gärna med i din utlottning och länkar hos mig..Susanne i Fare

Ingrid sa...

Då får man gratulera! :) Och det var verkligen jättefina grejer man kunde vinna, så det är klart jag vill vara med och fira :) Jag har länkat till tävlingen och elliscorner.com på bloggen:

http://p0llys.blogg.se/2010/february/tavla-om-flera-fina-priser.html

Kram så länge!

Erika sa...

Hurra hurra på din födelsedag!!! Vill gärna var med och tävla om de fina priserna, länkar och håller tummarna. Kram

Millah sa...

Jag är absolut med :)

Kramar

ullis sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen.

House number 15 sa...

Grattis till 3 årsdagen! Jag vill inte missa denna chans till tävling. Vilka fina priser!

Länkar så klart!
Kram C

s.m.i.l.e sa...

Grattis! Jag har länkat, håller tummarna och önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Nilla sa...

Hej

Vill gärna vara med och tävla.
Ha en bra dag !!

Mvh Nilla

FinaElina sa...

Hej. Gratulerar! Jag är hemskt gärna med i din tävling. Här hittar du min länk till din tävling:http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2010/february/1a-4e-plats-priser-fran-ellis-corner.html
Kramar

I en röd liten stuga /Annika sa...

Hej & grattis :)

Klart att jag vill vara med och lägger en länk inne på min blogg.
Nu ska jag bara hålla tummarna :)

Helena sa...

hej och GRATTIS!!

jag vill gärna vara med i din tävling!!

Håller mina tummar hårt *ler*

Har länkat:
http://lottiec.blogg.se/?tmp=27162347

Kram Helena

evamar sa...

Äntligen har jag lite mer ork att länka och kommentera. Jag vill gärna vara med och länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/february/krona-ask-tval-2-mars.html

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Amanda sa...

Grattis på födelsedagen! ^^

jag vill absolut vara med och tävla i denna underbara tävling.

Har såklart länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/february/tavling-flera-fina-vinster.html

Hoppas på tur! ♥

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Grattiskramar till dig bakom bloggen. Du har en supermysig blogg.
Såklart vill jag gärna vara med i din tävling. Länker hemma hos mig. Kram

Hem ljuva hem sa...

Hej ! Jag är ny i bloggvärlden men hemtam i inredningsvärlden. Klart jag också vill vara med och tävla om den jättefina kronan. Mycket fina ideér och bilder på din blogg.
Kram Anneli

Pilo sa...

Stort grattis! Jag vill såklart vara med i tävlingen trots att det är lite sent. Lägger en länk och håller en tumme!

Livet hos Lind sa...

Hej!

Jättefin keramikkrona! Är gärna med i din tävling = )
Grattis till ditt fjärde påbörjade år!!

Ha de så bra!

Caroline

ElinArmour sa...

Jag är gärna med & tävlar :)
Har länkat här:
http://elinarmour.blogg.se/tavling/2010/february/tavling-hos-hem-lycka.html

Min mail:
elinpantsar@hotmail.com

Kristin sa...

Vilka fina priser, dom vill jag såklart vara med och tävla om!
Jag länkar i högermenyn på min blogg.

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

jag är gärna med och tävlar om dessa fina saker!
Ska länka hit också!

mvh M

e@ sa...

Hej nykomling på denna blogg har haft lite annat för mig. Vilken sida du har jättemysig och självklart vill jag också va med och tävla. Sista minuten hi hi, välkommen till min nybörjarsida.
STOORT GRATTIS TILL ÅRSDAGEN.

kommer att länka till dig ifrån mig.

kram från en okänd kanditat

e@

Elvan sa...

Hej!
Grattis på 3-årsdagen!!
Jag "tittar in till dig" då och då för jag tycker om din stil och din blogg fungerar därmed väldigt väl som inspirationskälla. Sen upplever jag den som så ljus och fräsch något som jag uppskattar mycket, inte minst nu när vi (fortfarande) är inne i den mörka delen av åren.
Som bonus har du ju nu, dessutom, en mycket fin födelsedags-utlottning man inte vill missa.
M v h/Elvan

Camilla sa...

GRATTIS på dagen, så klart vill även jag ta chansen och vara med och tävla.

TEFROSSA sa...

Grattis grattis!

Det här måste man ju vara med på, så fina vinster!

Jag lägger in en länk i min blogg i elfte timmen... har även en tävling där ifall ni får lust..

Kram
Lena

Annica sa...

jag är jätte gärna me och tävlar!!! jag länkar så klart!
ha en fin dag

BiZen sa...

Grattis!
Vilken trevlig blogg jag hittade, kommer att titta in igen och igen.
Vill gärna var med och tävla om de underbara vinsterna.
Länkar förstås.
Ha en fin dag! //BiZen

Anonym sa...

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna och grattis till din jättebra blogg!!!'
Du inspirerar!!!!
sköt om dig
Britt
britt.jonesig@telia.com

Jenny sa...

Hittade faktisk hit precis just nu! Så nu jag skyndar mig att skriva att jag vill vara med och tävla! Sedan ska jag kika runt vidare här, ser vid första titten ut som jag kommer gilla den här bloggen mycket och kika in mer framöver!

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Anonym sa...

Tack för en fin och inspirerande blogg! Får jättemycket ideer från dina fina bilder. Älskar din butik å vill köpa allt, hihihi...
Önskar ett fint & lyckligt 2010!
Kram, änglar finns...

Millan sa...

Har du avslöjat vilka vinnarna är ännu, jag hittar inget om det nånstans?