söndag 28 februari 2010

Lexington nätbutik

lexington.jpg
Screenshot av Lexington nätbutik

Natten till lördagen var inte alltför rolig, maken sprang fram och tillbaka till toaletten med magsjuka vilket gjorde att vi inte sov särskilt mycket någon av oss. Och nu har jag feber, var det ska sluta vet vi inte ännu, måtte jag slippa magsjukan så är jag tacksam!

Igår slog Lexington upp dörrarna till butik på nätet, välkommet trots att vi har nära till butiker här i Göteborg med deras sortiment. Handla hemifrån är alltid trevligt, slippa leta parkering, få ont i fötterna och slippa knô. Ett par handdukar till badrummet skulle inte sitta fel när man är sjuuuk :-D

Ni har väl inte missat att Brothers and sisters numera går i kanal 9 kl 20 på söndagar?

Mia

21 kommentarer:

Nilla sa...

...slippa "knö" ja :-)
Krya på och ha det bra.

Carina sa...

Hej
Vilken tur att man kan handla äntligen hemifrån. När man nu har bosätt sig på landet. Krya på er.
Häller tummarna att du slipper kräkan.
Kram CARINA

Signe 1 sa...

Wiihoo Lexington på nätet, jag gillar!!:-)

Kram Sofia

Vita ljuva tankar sa...

Eeeuuhhh...magsjuka är det bland det vidrigaste jag vet. Hoppas du slipper eländet!

Lexington däremot välkomnar jag varmt :)

Kram Linda

mitt skärgårdsliv sa...

Nätshopping gillar jag :) Krya på dig och hoppas du slipper magsjukan!!

mi-rachel sa...

takk fot tips.
håper dere blir friske begge to.

Marita sa...

Stackars er! Kräksjukan är väl i särklass det värsta som finns!!!
Vad bra att de har börjat sälja på webben, tack för tipset!! Jag gillar deras grejer.
Krya på er nu hela familjen!
kram, Marita

Peace of cake - Evelina sa...

Satt och dreglade där igår kväll...sååå sugen på att klicka hem överkast + soffkuddar :) Men köper i butik istället. Älskar den lilla extra lyxen med en fin påse osv :)

Hoppas M mår bättre snart!
kram evelina

ml sa...

Ååå va bra hade jag ingen aning om!!


http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se

fyra vindar sa...

hua lua..inge skojsigt me magsjuka..desto roligare me nätshoping..;)

ha d godis
miss sophie

Anna sa...

Krya på er!

Här har storprinsen också åkt på den vidriga magjukan!

KRam Anna

Nattmia sa...

Usch.. Magsjuka är inte kul :-( Hoppas du slipper det..
Nätbutiker gillas :-D

Krya på dig..

Kram Mia

Åsa sa...

krya på er nu allihopa :)

Tina sa...

Hej Mia!!
Fy, va trist!! Hoppas verkligen du slipper magsjukan.. inget kul. Ett tips är att ta NYTTIGA TARMBAKTERIER inköpta i hälsokostaffär. Det kan hjälpa för att undvika magsjukan.
Jag sänder en varm KRYA PÅ ER kram
Tina

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Hoppas familjen börjar känna att de kan stå på benen....Nu ska jag titta in i Lexingons webbutik! Tack för tipset!
Carin

Stjärnor & Champagne sa...

Ja visst är det bra....På tiden tycker jag. Näe vad trist med kräkis. Hoppas att du inte får det, borde räcka med feber. Krya på er nu.

Kramkram Anne

Ljuva Lantliv sa...

Usch då!! Krya på er! Hoppas du klarar dig undan magsjukan. Kram Anna

Maria sa...

Hej!
Vilka bra tips du kommer med... Älskar Lexington och för en småstadsbo perfekt med nätshopping! vinterkräksjukan är inget vidare så jag hoppas att du slipper det...
Hälsningar
Maria

Linruz sa...

Ajaj inte kul med magsjuka.
Hoppas verkligen att du slipper det.
Kram Lina

Jungfrun sa...

Här hemma har vi också haft magsjuka... :( Hoppas du slipper den! Skönt att man kan pigga upp sig med lite Lexington! :) Kram kram ♥

Lilla gårdshuset sa...

Tack för tipset om Lexington på nätet. Är ett stort fan av deras frotté.
Kramis