söndag 7 februari 2010

Grattis




Ellis Corner, 1 år imorgon måndag! Det firas förstås lite grann med 10 % på hela sortimentet (gäller ej förbokning av kommande nyheter) så passa på att fynda i webbutiken mellan midnatt till midnatt den 8 februari! Välj då förskottsbetalning eller fakturabetalning så fixas rabatten i efterhand.

Tack snälla svåger och svägerska med barn för den otroligt vackra orkidén och krukan som gavs som gåva till bemärkelsedagen!

Passar på att tipsa om Halv åtta hos mig i TV4 kl. 19.30 som går mån-tors med ett gäng per vecka som lagar mat och besöker varann samt tävlar om 15 000 kr. Inte nog med att vi får se smarriga mattips, dessutom får vi se hur de bor - inredning också! Måndagkväll får vi se systrarna Graafs mamma laga till middagen.

Mia

23 kommentarer:

Signe 1 sa...

Grattis grattis till ellis 1 år, ska spana lite där tror jag;-)

Kramkram Sofia

alegni sa...

grattis på ettårsdagen!
halv åtta hos mig tittar jag på så ofta jag kan - det är ett av mina favoritprogram just nu.
kram
ingela

Ingela la la sa...

Grattis! Att det redan har gått ett år.. jösses! Kul oxå förstås ;)

Ha en bra dag!
Kram

Cathrin sa...

Tänk vad fort ett år går. Grattis, det är en underbar butik du har!

Kram
Cathrin

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

STORT GRATTIS till 1-åringen Ellis Corner! Vad roligt! Din butik är underbar!

Stor kram Jes ♥

annashusidingtuna sa...

Grattis till ett helt år med ellis corner!
Kram Anna

Karin A sa...

Grattis på ettårsdagen Mia och Martin! :) Tänk vad ett år går fort. Tack för fint samarbete det gågna året.

Kram Karin

jakt,skor,barn,inredning sa...

Srort grattis till 1 års firandet ! Nilla

Johi - drömmar om vanilj sa...

Jättegrattis! Ska kika in i webbutiken under dagen. Kram

Bygatan sa...

Ja tänk vad tiden går...
Grattis på 1-års dagen!!

Ska kika in i butiken så klar:)

Ha en bra dag! Kram Lena

Tulipa sa...

Grattis! Tiden rusar på...

Jag och barnen gillar "halv åtta hemma hos mig"...Det är absolut ett plus att se hur de bor också!

Kram Mariette

Nattmia sa...

Grattis till ett års dagen.. Hipp Hipp Hurra!!!

Kram Mia

Nettan sa...

Stooort grattis till ett år..redan.. går så fort!
Älskar halv åtta hos mig..spesiellt å spana in hur d bor!;-)
Tack för gullig kommentar hos mig...hoppas att du snart får inreda en liten barnkammare!!!
Kram Nettan
ska spana lite i butiken...

Stämningsfullt sa...

Grattis grattis!!
Inte klokt så fort tiden går....

Smått och gott hos Lina sa...

Oj vad tiden går fort. Grattis till 1-åringen!

Kram Lina

Tezz från Kungens Kurva sa...

Stort grattis! Ska förstås spana in :)
Krukan ni har fått blev jag förälskad i direkt, den är så otroligt fin!

Jenny sa...

Hej Mia!
Grattis till ert första år med min favvobutik Ellis Corner:)

Tack för tipset om halv 8 hos mig, blev nyfiken på Mamma Graf;)

Ha en trevlig kväll!
Kram Jenny

anna k. sa...

Stort grattis till 1-års dagen, hoppas att det går bättre, och ännu bättre framöver!

(Blev lite avis på din fina botaniska tavla där... :)

Betongängeln sa...

grattis, grattis***
vad fort det går

köpte brandsläckare igår på rusta - efter tips från dig
very nice.
sitter så fint på väggen i hallen nu...
kram
annelie

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till 1 år, tänk vad tiden går fort!

Ha det gott, kram Marie

Jenny sa...

Stort GRATTIS på ettårsdagen! Stor KRAM

Sjabbig men chic sa...

Ja, stort grattis! Kan inte fatta att det redan har gått ett år. Helt otroligt!

Kram Lisa

FLOOSAN sa...

grattis i efterskott =)
Va roligt att det går så bra för er