tisdag 2 februari 2010

Bloggerbjudande


Som ni kanske vet har maken haft tävling på sin blogg och vill tacka för visat intresse för tävlingen och sina tavlor genom att erbjuda er som läser hans blogg och min blogg rabatt på hans tavlor i butiken. Beställer du en canvastavla eller fototavla (alla storlekar) till och med torsdag 4/2 får du alltså 10 % rabatt. Välj då förskottsbetalning eller faktura i kassan så dras rabatten av i efterhand. Tavlorna finner du under fliken fotokonst. Fler motiv kommer längre fram i vår!

Mia


3 kommentarer:

jakt,skor,barn,inredning sa...

Tavlorna är underbara!

Ingela la la sa...

Nej, vilken miss! Hur kunde jag missa den tävlingen då... Sånt där måste du ju berätta för mig ;) Jag har ju varit lite frånvarande ett tag..

Hoppas allt är bra med er!
Tavlorna är underbara, mina absoluta favoriter!

Kram vännen

Livet i träsket sa...

Oj, jag har också missat tävlingen. Verkligen underbara tavlor! Vilken fin header du har - verkligen härliga bilder!
Kram!