söndag 17 januari 2010

Lambi Unlimited Dreams av Emil Bertell



Bilder med tillstånd från Lambi/Metsä Tissues

Nu har den andra kollektionen i Lambis designsortiment kommit ut. Designen har gjorts av den finske illustratören Emil Bertell och han har inspirerats av sagor och drömmar och riktar sig till den inredningsintresserade.

Jag fick lite produktprover hemskickade och fick lite vårfeeling av de fina pastellfärgerna. Och pastellfärger är ju aldrig fel såhär års när man längtar efter den varma våren och det tycker jag man får av dessa rullar.

Toalettrullarna säljs i paket om sex stycken i rosa, cirkapris 30 kr. Hushållspappret säljs i trepack i färgen turkos och cirkapriset ligger också på 30 kr. Lambi Unlimited Dreams som kollektionen kallas finns i välsorterade livsmedelsbutiker från och med januari.


♥ Mia

2 kommentarer:

Maria sa...

Oj det låter väldigt fint. Som student så är dock toapapper inte något jag lägger ut extra för....men den dagen då jag blir ingenjör.....:)

Hoppas du haft en fin helg!
Kram Maria

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Lyx, härligt men hos mig är det beige-vitt som gäller, var på ett hotell i Sthlm där var det svart, coolt!
Ha det så bra!
Carin