fredag 8 januari 2010

Bonde söker fru - en kärlekshistoria

IsabelAnderspili.jpg
Bild med tillstånd från TV4. Foto: Johan Idering/TV4.

För er som liksom jag missade programmet Bonde söker fru - en kärlekshistoria, dvs vad hände efter kamerorna hade släckts ned - höll förhållandena och giftermålen? Fyra säsonger av Bonde söker fru har lett till fyra bröllop och flertalet samboförhållanden. Och visst vill vi veta hur det gick sedan..

TV4 kl. 17.55 eller så ser du det här.

Ikväll ser du även denne deckare (missade tyvärr att tipsa om första avsnittet) kl. 21 i SVT1.

♥ Mia

12 kommentarer:

Jannicke sa...

Her i Norge heter det programmet
Jakten på kjærligheten.
Jeg er ivrig seer, kjempekoselig program ;o)

God fredag, Mia.

Klem J.

mali-mo sa...

Godt nyttår kjære du!

Jeg ser på kjærlighetsbøndene her i Norge....litt romantikk er jo inspirerende i hverdagen, selv om det er på TV. og selvsagt ønske rman seg happy ending ;) Har blitt bondebryllup, og også bondebabyer he ri Norge ;)

Her tiner jeg frosne vannrør med minus 12 utenfor..brrr. Men FOR en nydelig vinter! Jeg hater regn, så det er et paradoks å bo i Norges mest regnfulle by. men denne vinteren har vært utrolig. En måned med snø og kulde er svært uvanlig her.

Vi rømmer forresten en tur bort fra kulden..håper på å finne igjen litt overskudd...

Ønsker deg en god helg!

♥ A Cup Of Emilia ♥ sa...

Jag såg programmet och det var verkligen intressant att se hur det hade gått för dem :) Kramar från Emilia

Théa & Linnéa sa...

Du lämnar så bra TV-tips. Morden i midsommer är en starkt favorit så det bara måste jag se...
Ha en bra kväll
/Karin

Popprinsessan sa...

Roligt att det funkar att hitta sin själsfrände i ett konstruerat läge som ett tv-program.

Tina // Peppar och Vanilj sa...

Jag föredrar deckaren jag....men kärlek är ju iof aldrig fel!

Ha en fin helg!

K R A M // t i n a

Nordingården sa...

Tack för ännu ett bra tips, såg det just på daton!!! Och vilken fin och god korg nedan!!! Mari.

Mamma C sa...

Tack föt tipset, för det ena har jag redan missat.
Kram mamma C

Janne sa...

Ja her i Norge har vi jakten på kjærligheten:) Det er et fint program alltid koselig med litt LOVE:)

Ha en varm og god helg.


Klemmer fra Janne

Sari sa...

Hejsan!
Tack för din hälsning!
Ja, nu är jag igång med jobb igen efter min föräldraledighet. Dock inget nytt jobb egentligen. Jag är på samma skola fortfarande, men i ett annat hus och med en del nya kollegor och en ny klass, så mycket är ju nytt ändå!
Ha en fin helg!
Sari

Emma - inredning och annat kul sa...

Är det inte fantastiskt, trodde jag aldrig när jag hörde om programmet första gången.

Synd bara att Roger inte kan hitta en brutta :)

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon