måndag 7 december 2009

Vem har Sveriges bäst inredda hem?


Bild med tillstånd från Pronto/Electrolux

Electrolux har startat en tävling där man letar efter Europas bäst inredda hem. Jag har blivit tillfrågad att stå värd för en lokal version av tävlingen - Sveriges bäst inredda hem. Tävlingen pågår till 21 december och därefter kommer jag att välja ut en vinnare som får en Ergorapido. Såhär gör du för att delta och då har du också chansen att vinna det europeiska priset:

1. Ladda upp ditt bidrag på http://www.ergorapido.com, gå till Vinn och Skicka bidrag.
2. Under Smeknamn taggar du ditt bidrag med "hemochlycka", t.ex: "hemochlycka_dittnamn". Detta för att jag lättare ska hitta ditt bidrag.
3. Klart! Jag väljer en vinnare i min smak och annonserar det här på bloggen.

Skriv gärna en kommentar här i kommentarsfältet när ditt bidrag ligger uppladdat!

Visst vore det kul att städa ut julen med en riktigt snygg Ergorapido, missa inte chansen!
Vill du tipsa om tävlingen får du gärna låna bilden ovan.


12 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Wow, grattis! Kul för dig att få en sådan uppgift.

Tack för kommentaren i min blogg.
Kramar Lina

Drömmar och Lycka sa...

Hej! Oj så spännande, grattis vad roligt. Ska bli spännande att se vem som tar hem vinsten.

Ha en fortsatt underbar måndag!

Linda i Lönnbacka sa...

Hej!
Vilken fin tävling du står värd för :)

Ska bli spännande att se vem vinnaren blir!

En sådan dammsugare hade passat fint hemma hos oss med småbarn, men det finns så många finare inredda hem än mitt.
Så jag önskar alla andra tävlande LYCKA TILL!

Jag ska baka lussebullar nu i veckan och har nu fått så många tips på olika varianter på lussebullar från olika bloggar, så ska bli ritkigt kul att testa även några med vit choklad!

Ha det gott!
Kramar Linda

Madeleine sa...

Jaså, har du också en sådan burk. Den är fantastisk!!! Mmm, du har fikat lussebullar ser jag. Vad gott. Jag tar och smakar en tror jag. Hihi.

Kram Madeleine

JENNIE sa...

Den här tävlingen skulle jag vilja vara med i men jag förstår inte riktigt. Ska man ladda upp bilder? Hur många? Sen så ska du välja det hemmet som faller dig bäst i smaken? =)

mail: jenniesplace@live.se

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Hej gumman! Kul, grattis:)

Jag laddade upp ett bidrag..men läste inte riktigt instruktionen..så nu står det bara Brunkullan med Mosipperötter i smeknamnsrutan, och inte ditt också.....suck! Hoppas du hittar dit ändå, eller tycker du jag ska ladda upp en ny bild och göra rätt denna gång;)?

En bild från julpiffad storstuga blev det.:)

Kram Susanne

Elin sa...

Häftiga dammsugare! :)
Har alltid velat haft en..men har hört så blandade kommentarer av dem :/

Ha en trevlig lucia.

Stämningsfullt sa...

Hej!
Nu har jag lagt in ett bidrag men det blev nog "fel" med namnet.... Det kommer nog bara att stå Stämningsfullt. Hoppas att bidraget gäller i den här tävlingen ändå?
Kram!

JENNIE sa...

Jag är med! =)

Mitt bidrag heter hemochlycka_jennie =)

Hoppas du hittar det!

nikita sa...

jag är med hemochlycka_nikita
om du vill se fler bilder på rummet så gå in på www.nikital.blogg.se/hemmahososs
eftersom de bara gick å ha me en bild.

mvh nikita
bananen_nikita@hotmail.com

Anna sa...

Nu har jag lagt upp mitt bidrag under smeknamnet hemochlycka_annau Hoppas verkligen jag vinner då detta är något som vi verkligen behöver hemma, men tyvärr inte har kunnat avvara pengar till i vår julbudget

God jul! :) /Anna

Hem och Lycka sa...

NU ÄR TÄVLINGEN AVSLUTAD!