måndag 14 december 2009

Påminnelse tävling


Tävlingsbild med tillstånd från Pronto/Electrolux

Så en påminnelse om tävlingen där du kan vinna en Ergorapido-snygging från Electrolux genom att ladda upp en bild på deras hemsida där du visar den del av ditt hem som du är extra stolt över. Tagga ditt bidrag med hemochlycka_dittnamn för att jag lättare ska kunna se att du är med och tävlar, skriv en kommentar i tävlingsinlägget och vips så är du med och tävlar! Dessutom har du chans att vinna det europeiska priset.

Jag väljer ut den vinnare med det i mitt tycke bäst inredda hemmet den 21 december. Vill du tipsa om tävlingen går det fint att låna tävlingsbilden.

Lycka till!


2 kommentarer:

Anonym sa...

har du fått din juklapp ännu?

undrar din hemlige vän.:)

Hwita Villan sa...

Mmm... blir lite sugen, men just nu känns inte mitt hem som något jag vill visa upp... totalt kaos och ingen tid att fixa. MEn när den här sabla foglossningen börjar ge med sig - då jäklar ;-).

Ha en bra vecka!


Kram M