söndag 20 december 2009

Nigella + Anna



Övre bilden med tillstånd från TV4. Foto: ID Dist/TV4.
Nedre bilden med tillstånd från TV3. Foto:
Thomas Engström/TV3.

Ingen har väl missat vem Anna Anka är? Nej, jag tänkte väl det. Missade de första avsnitten av hennes tvdebut i höstas av de svenska hollywoodfruarna men följde sedan programserien. Delar absolut inte hennes åsikter men måste erkänna att hon gör bra tv med sina vansinniga uttalanden och förlegade kvinnosyn (men så höll ju tydligen inte hennes äktenskap med Paul Anka heller). Får se vad hon hittar på i nya serien - Anna Ankas jul med start ikväll i TV3 kl. 20.

En annan tjej i rutan ikväll är Nigella som startar julmatlagningen och tipsar oss hur man gör det lätt för sig vid middagsbjudningarna i juletider. Produktionen är från 2008 och jag tror vi har sett dem förut (dock inte helt säker) men väl värd en extra titt tycker jag! Mycket inspiration alltså i TV4 kl 19.20.


♥ Mia

7 kommentarer:

Théa & Linnéa sa...

Ja, hellre Nigella än Anka... Sina åsikter får hon stå för själv, jag bara retar mig på tänderna...
Ha en trevlig söndagkväll
/Karin

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Tack för tipset, i julstämmningenn som råder är det lätt att missa tv shower:) Kram Mia

Stämningsfullt sa...

Hahha jag ska också titta på "ankan" ikväll. Måste ju se vad hon vräker ur sig :)
Kram!

Tulipa sa...

Hej Mia!
Nu bullas det upp med TV godbitar!
Det ska verkligen vara så när julen står för dörren och man vill gotta sig i bra program!

Kram Mariette

Mamma C sa...

Får väl kolla på Ankan, såg inte något pogram av henne när det gick.
Kram mamma C

Ljuva Lantliv sa...

Tackar för tipset. Ska bänka mig framför Nigella tror jag. Ha en mysig fjärde advent. Kram Anna

Vardagslyx sa...

Nej, ankan klarar jag bara inte av! Men Nigella gillar jag! Ha en skön TVkväll!

Kram Pernilla