fredag 18 december 2009

Mat, inredning och dejting



Bilder med tillstånd från SVT och TV4. Övre bilden till vänster, foto Sony.
Övre bilden till höger, foto Andreas Lundberg/TV4. Nedre bilden, foto
Elin Axelgren/TV4.

Ikväll är det mycket att se på tv, Ernst är tillbaka (mycket inspiration från den bästa inredaren på tv) liksom Monica (Ahlberg) (dock repriser från 2007 men tål absolut att ses igen) i rutan. Dessutom en bra film - Snygg sexig och singel med bra skådisar såsom Christina Applegate, Cameron Diaz och Selma Blair.

Monicas mat kl 19.30 i TV4, Ernst jul i TV4 kl 21 och samma tid men i SVT1 Snygg, sexig och singel.

Mycket nöje! ♥ Mia

4 kommentarer:

Skatan sa...

Men vilken tur! I kväll behöver jag tvärdö framför tv:n i soffan...det är bara en sådan där dag du vet... ;)

Kram!

Anna

Therese sa...

Här sitter vi bänkade med tända ljus och ska snart värma glögg och invänta Ernst - då kommer julkänslorna med buller och bång!!! Jag tänker dessutom passa på att tacka för den udnerbara Maileg Nissan som anlände idag som jag vann i ditt samarbete med Diana, vet inte om mamman i huset eller Luran blev gladas ;-) Nu är hon nerbäddad i sängen bredvid min prinsessa - TACK!

Varma kramar och en önskan om en fridfull 4:de advent.

Therese - Sockenvägens Söta

Drömmar och Lycka sa...

Mycket bra på tv idag, men jag kommer bänka mig framför tven för att titta på Ernst!

Ha en fortsatt mysig kväll!

kram L

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Ernst var så inspirerande ikväll, ja när är han inte det...
Fick många tips och det är ju kul.
Ha det så gott och tack för din leverans till mig. Har köpt bl a ett hjärta med knappar, så sött.
Carin i norr