söndag 13 december 2009

Ljuvlig doft..

DSC_4617
Bild: Mia

Lite läskigt att outa sig på bloggen trots att jag varit med i Aftonbladet men nu vet ni som inte sett mig tidigare hur jag ser ut :-D

Angående mitt tips så måste jag ju först och främst förorda Maison Belles tvättmedel som du förstås hittar i vår butik men det använder jag faktiskt mest till sängkläder och liknande för att få en lyxig feeling utöver vardagen. Men till vardags måste jag tipsa om en ljuvlig tillfällig doft, minner lite om Yankee Candles Clean Cotton och doftar vanvettigt gott. Men - som med allt som är som bäst - så är det en limited edition..


Grattis Benita Schoultz och Syster Yster, ni vann varsin tomte! Maila mig era adressuppgifter så kommer de inom kort per post. Ni som inte vann hinner fortfarande köpa er tomte innan julafton. Tack till alla som deltog!

10 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Hej!

Tack för tipset, ska kolla upp det där. Flaskan var ju söt också :-)

Jag kanske är helt blind, men jag ser ingen bild på dig i din blogg? Var är det du outat dig?

Hoppas allt är bra med dig.
Kram Lina

Linruz sa...

Hihi kul vännen att få ett ansikte på personen bakom.
Visst känns det i bland lite läskigt att man lämnar ut sig så här. Men samtidigt roligt med.
Hoppas paketet kom fram helt och ok.
Ha nu en fin dag.
Stor kram Lina

Smått och gott hos Lina sa...

Jaa, det hade jag missat. Trevlig intervju.

Ja tack, vi hade det trevligt :-)

Kram kram

Filippas vita sa...

Då måste jag leta efter den doften. Själv har jag gett bort två mjukmedelsflaskor och tvättat om en tvätt med påslakan, de luktade som en parfymaffär!

Hoppas du får en fin vecka!

Krydda Livet sa...

Tack för din fina kommentar hos mig :) (Om sången).

Så den är en ljuvlig doft? Kanske man ska testa den nästa gång då :)

Kram Josefin

Hanna sa...

Den måste jag kolla efter :)
Får väl handla på sig ett litet lager isf :P

Ha en fin vecka!
Kram Hanna

♥ Fyra årstider sa...

Tack för tipset, dem måste jag kolla efter när jag kommer till affären nästa gång. Benita som vann tävlingen har gjort våran logga till förskolan där jag jobbar hon är så duktig.
Ha en bra dag..här är det fortfarande sjuk som gäller..puh
Kram Lotta

♥ Fyra årstider sa...

Oj..nu kom jag på att detta är fel Benita..det var inte meningen.
Kram Lotta

Syster Yster sa...

Åh jippi vad kul att jag vann!! Mailar mina uppgifter. Tusen tack!!!

Kram
Anette

Anonym sa...

ma sjekke:)