torsdag 17 december 2009

Lite




nytt i butiken för främst de små men även något till stor.. (Det kan tyvärr inte garanteras att det hinner fram före julafton längre men mycket kan man ju njuta av även efter ledigheterna.)

Snart helg, skönt inte sant? Fjärde advent och på lördag ska jag och M på julkonsert, dessa härliga människor sjunger denna och andra låtar för oss (och några till)..
Det är så coolt att Shirley köpte några av mina artiklar på den tiden jag hade min hobbybutik, jag lever på den vetskapen än :-D

♥ Mia

9 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Ska bli spännande att se vad 2010 bjuder på i er butik.

Kram Lina

Bo med barn sa...

Så julevakkert det var inne hos deg nå. Håper du har litt tid til å kose deg:)

sinnlighet sa...

fint fint & fint

agneta

Tidsmästarinnan sa...

Hej goa du!
Ja! Hurra! Jag önskar mig Made by Mia till nästa år :-) Tror inte du behöver hotta upp något alls!
Kikar på allt fint och njuter...
Ta hand om dig i jul (men jag kikar säkert in igen innan!)
Kram
Susanne

Me sa...

Det blir mer fint nästa år...

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Det skulle va spännande att se vad du knåpat ihop i nytappning:)

Ha en underbar fredag!
Susanne

Drömmar och Lycka sa...

Hej! Mycket fint du fått in i butiken. Vad mysigt det låter med julkonsert!

Théa & Linnéa sa...

Härligt med julkonsert! Ska bli kul att se vad Made by Mia hittar på 2010, (2010 känns som ett avlägset tal... mer sience fiction) .
Må så gott
/Karin

Gnistrande snö sa...

Så fina bilder och grejer!!
Den lille i asken blev jag kär i, kanske man skulle köpa en sådan till sig själv ;-)

Kram