söndag 27 december 2009

Leilas Country Living



Bilder: Mia, ur första Leilas Country Living, 2009

Vädret spelar oss verkligen spratt fram och tillbaka med snöoväder som gjorde att min familj som skulle kommit ned till oss på annandagen fick stanna hemma, mer eller mindre insnöade. Synd men inget att göra åt. Vi får byta julklappar nån annan gång.. Insnöade är inte vi även om vi fått en del men ena dagen töar det och sedan vräker det på igen för att sedan bli kallare igen.

Från väder och vind till nåt helt annat - för oss som älskade Leilas tidning Leilas Country Living vill jag tipsa om att om du går in på tidningens hemsida och gör en intresseanmälan så får du erbjudande när tidningen kommer ut igen. Den kommer tillbaka men när är osäkert i dagsläget med tanke på Leilas mammaledighet. Men, den som väntar på nåt gott.. ;-)


Söndagsfilmen är denna, boken är kanon och filmen inte dum den heller ;-) Kl 21 i TV4.

♥ Mia

5 kommentarer:

mitt skärgårdsliv sa...

Så synd att din familj inte kom sig till er. Men som sagt vädrets makter kan man inget göra åt. Tack för tipset om tidningen ska kika in på sidan så jag inte missar när den kommer ut igen :) Filmen den borde jag se ikväll! Ha en trevlig söndag.

Mamma C sa...

Ja, nog är vädret lite lustigt ibland. Jag har oxå läst boken och tyckte den var bra. Kanske ska kolla in filmen oxå.
Kram Mamma C

Lavendeldoft och vitt sa...

Oj,ska kasta mig in på Leilas sida och anmäla mitt intresse! Jag tyckte tidningarna var så härliga! Hoppas det kommer en ny snaaart!
Tråkigt att din familj inte kunde komma men smart att ni tog det säkra före det osäkra. Jag kan inte riktigt förstå dem som ger sig ut och kör till varje pris i vilket väder som helst...!?!
Ha det gott! Kram Linda

Nordingården sa...

Hallå där Mia, tack för alla tips, dom är alltid toppenbra! Leilas stil, tidn, program och böcker älskar jag så det ska jag göra, anmäla mitt intresse! Och tack för tv-tips också, så jäkla bra!

God & Mysig fortsättning önskas fr Nordingården

LOTTA sa...

Hej! Tack för mysiga bilder och tips. Jag älskar också Leila, hennes böcker, program och tidning. Väntar på nästa nummer med spänning....Nu skall jag titta in i din butik och se om jag hittar något kul!
Ha det så bra! Kram Lottas Home