söndag 20 december 2009

Keramik

DSC_5152

Äntligen men ändå lite före utsatt tid, trodde inte att det skulle komma in något från Monica Johansson förrän en bit in på det nya året med tanke på hennes skadade handled och allt hon behövde jobba igen. Men - en rolig överraskning blev det med en stor låda full med påfyllning av små kronor och stora hjärtskålar. Dessutom en nyhet - stora kronor, vackra som krukor eller större ljuslykta. Du finner dem förstås i butiken.

Grattis lilla mamma på födelsedagen!

♥ Mia

5 kommentarer:

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Åh dom är underbara Monicas saker, själv än äger jag bara två kronor men jag är så lycklig för dom:) Ha en underbar söndag Mia:) Kram kram

"anntherese" sa...

Ser att du gillar heminredning. Då kanske min site är något för dig? På anntherese.se kan du välja bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Fototavlorna passar utmärkt som present eller julklapp till den som gillar heminredning och design! Jag säljer även vackra vykort och inspirerande fotoböcker. Välkommen in på ett besök!

♥ A Cup Of Emilia ♥ sa...

Tack så mycket :) Vilken fin keramik. Monica är jätteduktig! Ha en fin advent. Kramar från Emilia

Fröken Fräken sa...

Jag har satt ytterligare en krona på önskelistan inför jul.. vi får se vad herr Fr.. ä-hum, Tomten kommer med!

Karin Rosa maränger sa...

Åh så fin hjärtanskål!