tisdag 22 december 2009

Julefrid

DSC_4562
Bild: Mia

är ju något vi alla strävar efter och jag vet inte varför men just nu spottar jag ut blogginlägg och finner ändå en slags ro i det. Lustigt men så är det! Det har blivit någon slags nedräkning till julafton för mig och då är det väl lika bra att glida med den känslan medan den håller i sig ;-) Faktum är att jag var så säker på att det var julafton på onsdag att jag liksom lyckats få en bonusdag :-D

Gårdagskvällen och eftermiddagen spenderades till julklappsinslagning. Passade på med makens när han inte var hemma och fortsatte med alla andras. Julmusik, ljus och glöggen var det väl det enda som saknades. Det blev dock en och annan skumtomte istället ;-)

♥ Mia

9 kommentarer:

Linruz sa...

Hihi ine så dumt med en dag extra.
Min hjärna fått för sig att det dagen innan i dag...hmm får hela tiden påminna mig själv om att det är i morgon.
Stor julekram Lina

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag har också en slags frid. Har några saker kvar, men känner ingen stress för det:)

Ikväll blir det stugan, och sen är vi klara för sista pysslet innan julafton:)

Önskar dig en underbar julhelg!
Kram Susanne

Pia sa...

Ha ha, ja du, jeg hadde også fått for mig, at julaften var på onsdag;-D Men supert med en dag extra:-)

Önskar dig og makan en riktig god Jul:-)

Jenny sa...

Nu väntar en mysig tid. Det är verkligen underbart! Vill önska dig en riktigt GOD JUL!! Sköt om dig och njut i massor! Stor KRAM

Jannicke sa...

Hehe,
enda en dag å glede seg da ;o)
Dagene går så fort uansett,
plutselig er det julaften!
Ha en fin bittelillejulaften!
Klem J.

Hwita Villan sa...

Tack Mia! Vad go du är. Det värmer verkligen :-). Tur att det är en stor belöning i slutändan, men sämre dagar är det svårt att hålla fokus på det.

Hoppas du får en underbar jul!

Stor kram M

kjersti sa...

Hei kjære du:)

Tusen takk for koselige kommentarer hos meg, det varmer:)

Så kjekt med en bonusdag da, det er vi nok flere som kunne trengt...;)

Ønsker deg og din en herlig jul med masse kos:)

Varm klem fra meg♥

Nattmia sa...

Skumtomtar är inte fel, me like :-P

Ha nu en bra kväll och njut av att det snart är jul..

Kram Mia

Designe sa...

Så fin! ...jag kan tyvärr inte känna nån frid än..har för mkt att göra ännu...längtar till julaftonsmorgon...då blir det lugnt! Kram :)