tisdag 22 december 2009

Grattis


Tävlingsbild med tillstånd från Stämningsfullt.

Vanja, Stämningsfullt som vann Ergorapidon i tävlingen! Jag valde Vanjas bild för att den är helt i min smak och därmed vann på syftet med tävlingen att delta i kampen om Sveriges bäst inredda hem där jag hade äran att ta ut den bild jag ansåg kvala in. Vanja har inrett med en blandning av gammalt, nytt och nött med vit bas där hon valt att kontrastera det vita med det svarta i den gamla skänken och tavelramen. Milt för ögat men ändå något spännande i rummet. Välbalanserat och genomtänkt!

Tack till er som deltog och tack till Pronto Communication/Electrolux!

♥ Mia

4 kommentarer:

Théa & Linnéa sa...

Hej! Tittar in och önskar dig en God Jul. Så fin bil, håller med dig i valet.
/Karin

Karna sa...

Grattis, så tøft det var...

Dona blogg sa...

Vill bara önska en riktigt god & glad jul!

KRAMAR
Pernilla

Stämningsfullt sa...

Hej!
Å det var inga dåliga ord det! Tack så hemskt mycket! Gissa om jag längtar efter att få dammsuga nu, haha :)
Hoppas du får en fin dag.
Kram Vanja!