torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!


4214600502_3179de8450_o
Bild: maken

Året 2009 är snart till ända.

Året då vi öppnade
Ellis Corner, vår nätbutik som vi ömmar varmt om.
Året då maken fick ett roligt, stort och varaktigt fotojobb.
Året då kära farmor gick bort.
Året då vi fick uppleva den stora lyckan då vi blev gravida men glädjen förbyttes snabbt till sorg när barnet dog i magen, endast 7 eller 8 veckor gammal, i ett besvärligt missfall.
Året då en nära familjemedlem blev svårt sjuk.
Året då jag blev tillfrågad om inredningsreportage men som sedan ställdes in (självförtroendet damp rejält).
Året då jag blev (hassel)nötallergiker.

Ett år fullt av sorg och tråkigheter. I hopp om att 2010 blir ett år av lycka och glädje.. Gott Nytt År!

♥ Mia

21 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att 2010 blir ett riktigt bra år som kommer att bjuda på en massa kul saker.

Önskar dig ett riktigt
~GOTT NYTT ÅR~
Kram Ullis

marie sa...

Det där lät inte som ett roligt år och då kan ju 2010 bara bli bättre. Jag hoppas att det vänder och blir ett lyckosamt år för dig.
Gott Nytt År önskar jag dig
Marie

nikusia sa...

HAPPY NEW YEAR ♥

Call design sa...

Hoppas du får ett härligt gott nytt år!

Anna sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2010!

Vardagstugg sa...

Gott nytt år önskar jag dig!

Annelie

Pia sa...

Önskar dig alt godt för hela 2010!!

Stor kram Pia

Mira sa...

Jag önskar dig ett Gott Nytt År 2010!

Varma kramar/Mira

Ljuva Lantliv sa...

Mia, önskar dig allt gott på det nya året. Stor kram Anna

Jansson bygger hus sa...

Ønsker dere alt godt for 2010! Håper det blir et år først og fremst fult av latter, glede,lykke, kjærlighet, gode overraskelser og gode opplevelser sammen med venner og familie!Hilsen Elin J

Jannicke sa...

Godt Nytt År, Mia.
Håper 2010 blir et bedre år for deg...

Klem J.

Nattmia sa...

Jag tror på att 2010 blir ett ljusare år..

Kramar Mia

Villa Nordåker sa...

Gott nytt år Mia!

Kram
Malin

Lindhagens Anna sa...

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

Kram//Anna

alegni sa...

ni har verkligen fått er beskärda del av tråkigheter under året som gått. hoppas det nya året blir rena motsatsen! allt gott!
kram
ingela

Hwita Villan sa...

Ett gott nytt år till dig också Mia! Jag hoppas på stora framgångar i ditt liv under 2010!

Kram M

Stämningsfullt sa...

Hej!
Gott nytt år till er!
Och du, efter regn kommer sol....
Stor Kram!

LPW sa...

Gott Nytt År! Hoppas att 2010 blir ett fantastiskt år för dig!

kram Linda

Fransk inredning sa...

Ska absolut se denna serie,de är ju så bra! Hoppas att du får ett riktigt bra år i år 2010 Kram susanne

Anna sa...

Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år och att du får uppleva många roliga saker detta året.

Kramar från en av dina grannar :)

StrandviksVillan sa...

Önskar dig allt allt gott under det nya året 2010!

Varm kram,
Ann-Christine