torsdag 24 december 2009

God jul!



Bilder med tillstånd från SVT. Foto överst: Pennfilm.
Foto till vänster: Buena Vista. Foto till höger: Madeleine Söder.

Så äntligen julafton. Trots ett stick i hjärtat av sorg över vårt barn som aldrig fick se världens ljus, saknaden är extra stor en sådan här dag så försöker jag ändå mysa till dagens alla glädjeämnen.

På tv ser du bland annat Kalle Anka förstås kl 15, Karl-Bertil Jonssons julafton kl 19.30 samt Svensson Svenssons jul kl 20.30 - allt i SVT1. För oss som kan se NRK så tar jag gärna en titt på min storfavorit sedan mina unga år - Tre nøtter til Askepott kl 11.

God jul! ♥ Mia

8 kommentarer:

jagochmitthem sa...

God Jul!!!

Kram Annette

Jannicke sa...

GOD JUL, Mia.

Varm klem fra J.

Iris sa...

Hej! Jag kikar in och önskar en god jul!


kram /iris

Call design sa...

God Jul!

In my house sa...

God Jul Önskar jag dig, hoppas du äter massa gottit och får det lugnt å skönt! Kram kram josse

Linn sa...

det er et aldri så lite stikk i hjertet mitt også...

ønsker dere alt det beste for dagene som kommer, og for det nye året

MAY DREAMS COME TRUE.

*gode klemmer*

Pia sa...

Önskar dig og hela din familj en rigtig Glædelig Jul:-)

Kram Pia

Jes/Vita villa vila sa...

Mina varmaste tankar till dig Mia och förhoppning om en riktigt GOD JUL!

Kram Jes ♥