lördag 26 december 2009

En kyss

DSC_5054
Bild: Mia

gör dagen lättare och roligare, inte sant? ;-) Jag har här hängt upp vår mistel som jag inte minns varifrån den kommer men vi hade en liknande i butiken i jul, nu slutsåld. Hjärtgirlangen är mig kär och tycker den passar fint tillsammans med misteln :-D Den finns dock fortfarande kvar i butiken, både i rött och vitt, fin året om och inte bara i julgranen. De hänger på hängaren som förr fanns i farmor och farfars källare. Lite puts och den blev fin som ny, praktisk i hallen. Visst behöver vi lite kärlek och omtanke i våra liv!

Annandagen bjussar på starten av Stjärnorna på slottet, faktiskt bättre än vad jag trodde märkte jag vid lite zappande förra säsongen. Och med Kjell Bergqvist och Tommy Körberg kan det nog bli lite riv tror jag, värt en titt kl 20 i SVT1.

♥ Mia

16 kommentarer:

Lisa - Creations by Lis sa...

Önskar dig en fin fortsättning på julen :-)
Kram Lisa

Linruz sa...

Mysigt me en mistel man kan ta fram varje år.
Jag jobbar i kväll så nu är julefriden över men killarna mina är fortfarande lediga.
Ta had om dig min vän.
Kram Lina

Skatan sa...

Godmorgon Mia!

Lite mistlar här och var kanske inte vore så dumt efter all gigantisk trötthet det här året har burit med sig. Lite hjälp på traven menar jag, kan aldrig vara fel ;)

Aha, stjärnorna på slottet fastnade faktiskt också jag för i fjol. Trots tidigt skepticism...

Fortsatt god jul!

Anna

Mamma C sa...

Lite kärlek och omtanke gör en människa gott. Stjärnorna har jag faktiskt följt sedan det börja. Tycker det är jättekul och bra program.
Kram Mamma C

Ellas Inspiration sa...

Vill bara önska dig en riktigt mysig fortsättning på julhelgen!

Kram Karin

Ulrika sa...

Hej, jag var din hemlige vän.
Hoppas ljuset spred glädje.

Mvh Ulrika

http://gremlinsmamman.blogpot.com
och
http://snoflingansjulblogg.com

Prinsesse Elin sa...

Ha en fin fin romjul og takk for titten. Bloggen din er en inspirasjonskilde:)

Mange varme juleklemmer fra Elin:)

SOFIE sa...

Javisst behövs det kärlek :-)

Önskar en god fortsättning!

Kram Sofie

Lilith sa...

God fortsättning på julen, hoppas ni haft en riktigt fin och mysig jul! :)
Hihi, misteln fick mig att tänka på Icas reklam med misteln, haha! :D Då är nog din mistel finare! Och visst behöver vi alla lite kärlek, inte minst den här tiden på året!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Har ingen mistel tyvärr men pussar på min familj ändå :)
Hoppas ni har en mysig julhelg och god fortsättning!
Kram!

Maria sa...

God fortsättning!

Är riktigt förtjust i dessa vackra mistlar och har tänkt en längre tid att jag skulle göra min egen. Tyvärr kommer jag aldrig till skott....tur att det blir jul nästa år också! :)

Kram Maria

storeflittig sa...

Hei gode du!

For en nydelig kysseanordning! Vakre bilder du tar!!

GOD jul, og takk for hyggelig hilsen! Stiftepistolen er bare genial, jeg har allerede brukt opp 550 stift, hihi!

£lli£ sa...

***GOD FORTSÄTTNING!!***

mysigt!! den misteln kan man ta fram varje år;)) skulle behöva ha en här hemma hehe...

Varma kramar!!<3

Stjärnor & Champagne sa...

Bra när man kan ta fram den år till år...Jättefin. Kroken är fin.
Visst behöver vi kärlek i våra liv, hur skulle det vara annars!!!

Kram till dig/ A

Jenny sa...

Hej Mia!
Vilken fin mistel! Jag är så nöjd med min fina jag köpte från Ellis Corner innan jul, den hänger mellan köket o matrummet och några kyssar under den har jag allt fått till med sambon;)

Härhemma kollade vi på Robinson ikväll, får spana in reprisen av Stjärnorna på Slottet.

Ha en trevlig söndag,

kram Jenny

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Jag såg Stjärnorna på slottet och det var ett fridfullt program med rätt trevliga diskussioner och skratt. Därefter Stenhuggaren.
Skönt att slippa reklamen så man hinner mkt på 2 timmar med två fullspäckade program.
Ha en bra fortsättning på helgen!
Carin