lördag 28 november 2009

Tomten är far till alla barnen



De som har minne som en häst vet att jag tipsat om den förr men jag tycker den är helskön.. Ikväll, kl 20 i TV4+, lagom till advent om ni frågar mig ;-)

Onödigt vetande: För er som undrar varför jag sällan tipsar om program på kanal 5 - jag har "bara" presslogin till SVT, TV3 och TV4 och eftersom jag aldrig lägger upp bilder på bloggen som jag inte har tillstånd till, med respekt för upphovsrätten/copyright etc, blir det sällan tips från femman. Inlägg utan bilder är jättetrist. Men jag försöker att inte glömma att tipsa ändå om Greys, DH och Brothers and sisters t.ex, mina favvisar! :-D


6 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

En väldigt kul film... jag skrattar varje gång.
Blir nog att sätta den på inspelning ikväll... tack för tipset!

Kram Marie

Marita sa...

Jag fullkomligt äääälskar den filmen!! Kan se den hur många gånger som helst, lika bra varje gång!! Om jag bara kan övertyga familjen så ska vi se den vi också... maken är inte lika förtjust i den som jag är. Konstigt!
kram, Marita

Vardagstugg sa...

Tror det där är en av dom bästa svenska filmer som gjorts! Jag måste se den varje jul.. så jag ska bänka mig framför tvn ikväll med lite glögg o pepparkakor =) Tack för tipset

Annelie

Théa & Linnéa sa...

Vilken tur! Perfekt film att ha framför sig när jag stryker, det är bland det värsta jag vet och då lär jag skratta så jag glömmer hur trist det är... Tack för tipset!
/Karin

In my house sa...

Önskar dig en härlig Advent, med mycket gottit!!!! Kanske en liten skink smörgås =)=)

Kram kram j

Annas Lycka sa...

Hej söta. Den där stjärnan är underbar. min mamma har en likadan :)

En mysig advent önskar jag dig! Kram

Nu skall jag glutta in till Ellis... ;)