måndag 2 november 2009

Tävling



Inneonline.se sponsrar bloggen med en tävling i ljusets tema för visst behöver vi både levande och elektriskt ljus så här års? Första pris är en ljusslinga med snöflingor, andra pris en adventsstjärna och tredje pris ett ljuvligt änglaspel. För att tävla svarar du på frågan hur många änglaspel från Pluto säljer Inneonline? Du finner förstås svaret genom att titta i deras butik. Skriv ditt svar i kommentarsfältet och har du inte blogg skriver du även din mailadress så att jag kan nå dig om du vinner.

Tävlingen avslutas den 16:e november kl 20. Lycka till!

120 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Fina vinster... nu får jag hoppas på tur.
Jag gissar på 10 änglaspel.

Ha det gott, kram Marie
PS. jag länkar så klart också

Bokmalen sa...

Jag fick det till 10 olika änglaspel. Håller tummarna nu att jag har turen på min sida.
Kramen, Maria

Pia sa...

Gissar på 10 olika änglaspil her også:-D Har självklart röstat på dig i Vi i Villas tävling:-)

KRAM

Smått och gott hos Lina sa...

Jag fick det också till 10st. Hoppas på tur :-)

Kram Lina

Iris sa...

De har 10 änglaspel!

Ett av änglaspelen kan man vinna på min blogg nu ;)

kram /iris

Annika- Jag Älskar VITT sa...

Hej,
Jag vill gärna vara med & tävla :)
Jag gissar på 10st änglaspel...
Jag har länkat från min blogg oxå.
Tack o mvh Annika

Villa Nordåker sa...

Tror också det är 10st.

Kram
Malin

Carita sa...

Åh, det lät ju som bra priser :) Jag är absolut gärna med :)
Svar: 10 st änglaspel.

Nu hoppas jag på tur! Ha det så bra :)

Stämningsfullt / En bit av oss sa...

Hej!
Jag vill vara med.
Svaret är 10 stycken!

Zun sa...

10 stycken olika

Nu håller jag tummarna för mig själv!!

Kram Zun

♥ mamman i huset ♥ sa...

10 stycken!

Vore härligt att vinna snöflingorna...

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag hittar 10 stycken (varav jag skulle vilja ha alla..hihi). Gillar den nya med älvor mycket. Men alla skulle passa mig som sagt.

Länkar självklart!

Susanne

En Mölnbobos Liv sa...

Jag hittar 10st olika änglaspel (superballa). Jag är gärna med och tävlar, skulle behöva lite belysning till sonens rum... skulle jag mot förmodan vinna ett änglaspel så lär det pryda sin plats i vardagsrummet.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-ljusslinga-adventsstjarna-eller-anglasp.html

info@annakarlsson.se

Nordingården sa...

Vilken fin tävling, jag som älskar ljusslingor och pappstjärnor!! Många häftiga sk änglaspel hade de med även om vissa var allt annat än änglalika: ) 10 fick jag det till! Fin webbutik! Och för att smöra lite till : ) så har jag röstat på dig i Vi i villa, Jag gillar din blogg med en mix av inredning, vackra foton, nyheter fr din butik samt alla kul filmtips du brukar ha!! Tjingeling!

Anonym sa...

Åhhh vad fin ljusslingan är jag bara måste vara med å tävla!
Svaret är att det finns 10st olika änglaspel i pluto serien!

Kramar Karin Larsson
mail: kartom74@yahoo.se

ps tack för all inspiration du sprider med din underbara blogg

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag har också räknat till tio.

Är gärna med och har länkat såklart:

http://evamar.blogg.se/2009/november/adventspynt-16-november.html

Helene sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar och länkar såklart. Jag säger 9 stycken olika sorters änglaspel. Jag kunde räkna till tio, men då var två likadana med hjärtan...
Kram,

Thi Anh Van ♥ sa...

♥ 10 ubersöta änglaspel ^-^

Doften av nybakat pepparkakor och lussebullar, julgranen klädd i röda kulor, ljusstakar som lyser upp rummet, snöflingor som faller ner från skyn. Det är vad jag kallar för jul :)

hååååååållllller tummarna! HÅRT! XD

monia sa...

jag är med! Det finns tio stycken på sidan, men två stycken ser exakt likadana ut - fast dom har olika namn? Så det blir lite svårt det här, är det en kuggfråga kanske?;) Jag säger iallafall 10 st eftersom det faktiskt finns 10 stycken på sidan!

har länkat dig här:
http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavling-hos-hem-och-lycka.html

kram moniasundgren@hotmail.com

Heyli sa...

jag vill vara med! 10 stycken änglaspel blir mitt svar :)

Lavendeldoft och vitt sa...

jag vill gärna vara med och tävla!!! 10 änglaspel kunde jag hitta på deras sida.
*håller tummarna*
Kram/Linda

suss sa...

Om inte matematiken spelar mig ett spratt så är det 10 olika änglaspel!!
= )

Elin Gustafson sa...

Rätt svar är 10 st!

Jag är naturligtvis med och tävlar eftersom jag älskar allt som har med julen att göra!

Har länkat till dig i min JULBLOGG!
http://julaftonsmorgon.blogg.se

Åh vad det hade varit underbart om jag vann. Hihi!

Ha det bra!
MVH Elin - Julbloggen

Nattmia sa...

Ja jag håller ju med alla här om att det är 10 olika..

Jag länkar oxå till dig från min blogg..

Kram
Mia

Pyssel och Trams sa...

Jag får det också till 10 st änglaspel!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Ida sa...

Mitt svar är 10 änglaspel!

Candyheart_123@hotmail.com

Kramar

Lina sa...

10 olika änglaspel säljer dem (:

linastaffansson@hotmail.com

Anonym sa...

10 stycken änglaspel hittar jag, och jag är självklart med och tävlar :)
Mvh // Therese
tny82@hotmail.com

Cissan sa...

Hitta 10 änglaspel hos pluto..
håller tummarna jättehårt nu!

massa kramar cecilia

cecilia_nortoft@hotmail.com

ANNIKA sa...

Svar; 10 st
Är nu med och tävlar och håller tummarna..finfina vinster...
gustafsson.57@hotmail.com

Maria sa...

Jag vill absolut vara med och tävla om de fina priserna! Jag svarar att de säljer 10 olika änglaspel.
Kram
/ Maria

PyretPepsi sa...

Vilken härlig tävling. Vill gärna vara med. Jag har kunnat räkna till 10 änglaspel (Pluto).
Har länkat!
http://pyretpepsi.blogg.se/2009/november/vinn-julstamning-hos-hem-lycka.html

MonaA sa...

Åhh vilka fina vinster! Jag är gärna med och tävlar!
Var in på hemsidan och hittade jättemycket fina saker! Änglaspelen jag hittade var jättefina allihop, och det var totalt 10 st.
Jag länkar från min blogg, och håller tummarna!

Kram
Mona

Postadress Torslanda sa...

Jättefint! Jag vill vara med och tävla. Mitt svar är 10.

Emelie sa...

Jag är gärna med och tävlar! :D

Det finns 10 änglaspel.
Har länkat på min sida: http://davidminprins.blogg.se/2009/november/tavling.html#comment

Hoppas jag vinner! :D
Ha det bra!

Dahlarna sa...

Hej!

Vilken fin tävling!

Jag har länkat:
http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-fina-ljusprodukter-hos-hem-och-lycka.html

Mitt svar på frågan är:
10 olika änglaspel. På bilderna är det bara 9 olika varianter, men enligt texten 10!

Ha det så bra!

Anonym sa...

hej hej!
jag är med. 10 olika änglaspel finns.
martina_holst@hotmail.com

Anne B. sa...

Svarar 10 st änglaspel.

Sköt om dig!

abackman66 at hotmail.com

Erika-Fotoblogg sa...

10 st

Julflickan sa...

Vilka fina priser! Mitt svar är 10 änglaspel. :)

Susanne sa...

Hittade 10 st änglaspel från pluto på inneonline.

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, jättefina vinster! 10 st hittade jag också.

mvh Nanna
nannaeatlive.se

AnnaC sa...

Åh, jag behöver verkligen lite ljus i vintermörkret =) Jag får det till tio olika änglaspel. Håller båda tummarna hårt!
acwse@hotmail.com

Jenny sa...

Hej! Den julstjärnan skulle passa i vårat vardagsrums fönster ;)(blink, blink Mia) Jag får det också till 10 st. Håller tummarna! Kram jenny

Jultider sa...

Jag är med och tävlar och jag gissar på att det är 10 änglaspel :)

Anna S sa...

Tom jag lyckades få det till 10 änglaspel :)

//Anna

asamuelsson79@hotmail.com

Linnéa sa...

Gärna med och tävlar.
10 st olika får jag till.

pudeln sa...

Hej!


Vilka annorlunda änglaspel det fanns hos dom! 10 st fanns det. Tom. en med djävular hua.

Håller tummarna nu att jag har lite tur=).

Kram Pudeln

Anonym sa...

10 st finns det.

lenahansson86@hotmail.com

J & L sa...

Jag fick det till tio stycken, jag hoppas att det är rätt.. Håller tummerna! :D

Mom´s kitchen sa...

De var ju 10 spel eller hur ;)
Jag vinner denna gången! Hurra!!!=))))
Tack för tipset

Lillan sa...

fina saker! ja självklart önskar jag mig lite ljus i mörkret! svaret är föresten 10 st...

maiL: litenmentuff@live.com

Gabbies sa...

Nu har jag räknat till 10 st änglaspel, alla minst lika fint som det andra =).
Länkar i bloggen.

Hoppas på tur!

Ha en bra kväll!

.lina sa...

10 fina änglaspel,
jag tror ej att jag har fel.

;D

Pysselglad sa...

10 st änglaspel är det.
Så fina vinster.
Mvh
Annelie

Susanne sa...

Mitt svar är också 10 st änglaspel.
Hoppas på tur!
gotland(at)speedmail.se

Anna-Lena sa...

Hej!
Jag räknade dom till 10 stycken.
Hoppas på turen att vinna ett.
Kommer ihåg att min mor hade ett sådant när jag var liten,
så det skulle vara skoj att ha ett igen.
Länkade i min blogg med,
http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/t%C3%A4vla_hos_hem_och_lycka

Anonym sa...

Såklart att jag vill va med!
Enligt mig borde det vara 10 olika änglaspel.
Nu håller jag tummarna!
Kram Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com)

Gottegrisen sa...

Vill också vara med. Får det till 10 stycken.
Har länkat.

//Linda

Hwita Villan sa...

Hej Mia!

Jag fick det till 10 st! Nu hoppas jag att jag räknade rätt och att jag har en himla tur :-).

Kram M

Lotta Fröjd sa...

Självklart vill jag vara med och tävla! Behöver extra mycket ljus nu i höst- och vintermörkret.

Svar: De säljer 10 olika änglaspel.

Här har jag även länkat:
http://deliquate.blogg.se/2009/november/ljus-i-morkret.html

Kram

Jen sa...

vill gärna vara med och tävla, mitt svar är 10 st änglaspel.

Ha det gott! / Jen

jagochmitthem sa...

Jag får det till 10 st.

Vill gärna vinna dessa fina vinster.

Kram Annette

Lillemor sa...

Hej! Jag får det till 10 st änglaspel.
Skulle vara roligt om man vann
någon av de fina vinserna.

queer as in fuck off sa...

Jag räknade till tio fina änglaspel!

Vilken fin blogg! :)

Mag sa...

10st olika!

Hoppas, hoppas på lite tur!

Kram Magdalena

Tävlings tips sa...

Hoppas på att jag har tur och vinner (helst 3:e priset ;)
Jag hittade 10st ängelspel

Länkar här http://tavlingstips.blogspot.com/2009/11/vinn-lite-ljus-i-hostmorkret.html

ANKI sa...

10 st söta ÄNGLASPEL har de!!!
jag vill ju jättegärna vinna!!!

Tova sa...

Svar: 10 stycken änglaspel :)

Min mailadress är: ectricgirl@yahoo.se

Kramar

Plusresan sa...

Hej hej!
Jag är gärna med och tävlar =)

Jag får det till 10 änglaspel.
Har länkat till tävlingen på min blogg.
http://plusresan.blogspot.com

linda sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag fick det till 10st änglaspel. Har länkat i bloggen

http://familjengranberg.blogg.se/2009/november/vinn-ljusslinga-adventsstjarna-eller-anglasp.html

Hoppas på tur :)
Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Linnea sa...

Jag fick det till 10 änglaspel!

Jag har skrivit om tävlingen på min blogg också!

/Linnea B, www.enlinnea.webblogg.se

Annika sa...

10 st änglaspel hittade jag.
Fina priser. Hoppas på tuuuuur.
Kram Annika
aaforsberg@hotmail.com

Kajsa sa...

Jag kan räkna till 10 st skitsnygga änglaspel!

Har lagt en smör-röst för dig på Vi i villa.. ;)

Bara att hoppas för fullt nu :D

Ha det fint! Kram Kajsa
(kajjsa@hotmail.com)

Fjällsnipan Sofia sa...

Hmmm.... jag gissar på 10st änglaspel. Dom är ju bara så fina.

Är gärna med och tävlar och länkar samtidigt på min blogg.

Kram sofia

Jeanette S sa...

Svar: 10 stycken

Nu håller jag tummarna :)

Carolina sa...

10 änglaspel! :D

vgokuv@yahoo.se

Mona Persson sa...

Vilken fin tävling!

Jag fick det till 10 st änglaspel.

Hoppas turen är på min sida! :)

monapersson81@hotmail.com

jessie sa...

Åh så fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Svaret på frågan är: 10 st änglaspel från Pluto säljer Inneonline.

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-en-ljusslinga-en-adventsstjarna-och-ett.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Anna Sk sa...

Hoppas på tur! Jag hittar 10 st änglaspel på hemsidan.

//Anna

annaskoglund@telia.com

Erika sa...

Vill gärna vara med och tävla och jag tror att svaret är 10 stycken. Jag länkar
Kram

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med i denna underbara tävling! ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-ljusslinga-adventsstjarna-anglas.html

Och jag finner 10 änglaspel på hemsidan.

Hoppas på tur! ♥
creylalive.se

Verra sa...

Hej!! Jag vill oxå vara med!
Och säger 10 st. =)

Kram Verra

Lena Olsson sa...

Jodå, det finns 10 olika änglaspel att välja mellan. Häxorna är min favorit, det är alldeles för få häxor till Jul!
Kanske lite vit magi kan få mej att vinna...

Natalina sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, jag tror att det är 10 olika änglaspel. Hoppas att jag vinner!
mail: natalina.asker@hotmail.com
Kram

Olivia sa...

Hej!!

Vilka fina vinster!! Jag är gärna med och tävlar.

Jag fick det till 10 olika änglaspel.

Jag har länkat till dig i högerspalten på min blogg.

Kram

mr22ga sa...

Hej! Vill självklart vara med även jag! Rätt svar är 10! Jag länkar också vidare så att fler hittar till dig och din fina tävling på: http://villduvinna.blogg.se/2009/november/vinn-en-ljusslinga-en-adventsstjarna-och-ett.html

Nu håller jag tummarna! Ha det bra så länge!
Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

Therese sa...

God morgon i höst/vintermörkret, hoppas du/ni myser med några tända ljus och en mugg med något värmande. Själv har jag tänt massor av ljus å myser, är hemm och sjuk idag, och läser då om gamla inlägg och isner att jag inte hakat på denna ljusa tävling! Jag brukar ju annars vara stadig medtävlare i dina utlottningar, så jag kan ju inte bryta traditionen ;-) Som i stort sett alla andra har jag räknat och fått det till 10 st - här är min länk http://lurans.blogg.se/2009/november/hem-och-lycka.html

Trevlig dag/helg!

Kram
Therese - Sockenvägens Söta

Anna sa...

Jag tycker att vi behöver massa ljus denna årstid! Underbart när det börjar närma sig julen! Självklart vill jag vara med och tävla hos dig! jag hittar 10st änglaspel i deras sortiment. Hittade där även massor av annat fint, inte bra att hitta massa nya webshoppar hela tiden =).
/Anna

Anonym sa...

Hej!

Inneonline har 10 st änglaspel från Pluto.

therese.lindh@hotmail.com

Mvh Therese

Syster Yster sa...

Hej!
Jag får det till 10 st. Coolt med dödskallarna även om jag nog föredrar änglar, stjärnor och de mer traditionella.

Kram
Anette

Anonym sa...

10 st. Superhäftiga ju!

vh
Monika
6048gustafsson@telia.com

Vardagslyx sa...

Vill vara med och tävla! 10 st tror jag det är. Jag länkar!

Pernilla

Annica sa...

Hej!
10st änglaspel är mitt svar!Fin fina vinster håller tummar och tår;)
Annica

Sandra Gustavsson sa...

Hejsan!

Mitt svar i tävlingen är 10st änglaspel.

MVH Sandra

(gustavsson.sandra@gmail.com)

Anna sa...

Oja, jag vill vara med och tävla!!!
De säljer 10 olika änglaspel!

livetsomanna@spray.se

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej!
10 stycken - alltid spännande med utlottning!
Kram
Susanne

Linda sa...

Älskar Inneonline!
De säljer 10 st änglaspel från Pluto på sin sida.
Nu hoppas jag verkligen på lite tur.

Helene sa...

10 olika änglaspel säljer de.
Jag länkar också så klart, i min högerkolumn i min blogg
www.langborgsullevidal.blogspot.com

Hoppas på tur!
Helene

Lindaskrypin sa...

10 änglaspel har Pluto!

Jag länkar här:
http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/november/vintertavlingar.html

Nathalie sa...

Det är 10 stycken från Pluto!

här är ett inlägg om tävlingen: http://xnathalie.blogg.se/anewyou/2009/november/julkansla.html#comment

Designe sa...

Hej! Va härligt med tävling med belysning! Jag vill gäärna vara med och jag gissar på 10 st änglaspel! Hoppas på tur! Kram :)

AnnikaS sa...

Jag vill oxå vara med och tävla och min "gissning" är att det finns 10 olika änglaspel.

Länkar i min blogg.
kram Annika

Ida sa...

Jag tror de säljer 10 olika änglaspel från Pluto.

monikanen sa...

Jag räknade till 10 stycken änglaspel.Nu hoppas jag på tur.
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Kawwe sa...

Svar: 10 st :)

kawwe@hotmail.com

Anonym sa...

10 stycken!

/HP

loffe_5@hotmail.com

Love and Be Proud sa...

Hej!! Jag har också räknat till tio st!!

Är gärna med och har länkat såklart:

http://taevlingsbloggen.blogspot.com/

Har följt din blogg länge!!Inredningsfreak som jag är!! ;-)
kram, fortsätt med det underbara inspiration du förmedlar till oss!!

mari sa...

Jag har fått det till 10 st.
Superfina verkligen..

Mari

marikrantzmehmed@live.se

La Belle Époque sa...

Stämningsfulla ljus råder alltid bot på minsta mörker!

10 änglaspel i cool design fann jag på Inneonline.se

Kram
Anita

Susanne sa...

Klart jag vill vara med ,ser dom har 10 stycken fina o lite annorlunda..Jag länkar..Susanne i Fare

Ylva sa...

Är gärna med :)
svaret är: 10 st

Kramar
choklad@gmail.com

Michaela sa...

Jag vill gärna vara med! Hittade 10 st änglapel från Pluto.
länk: http://mumandme.blogg.se/2009/november/3-st-vinster-avslutas-1611.html

Jane sa...

Jag älskar änglaspel! Dom är så vackra. Jag fck det till 10 stycken. Hade förmodligen köpt allihop om jag inte klickat ifrån sidan :)

länkat:
http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/ljusslinga-mm

Ela sa...

10 stycken olika änglaspel säljer dem. Jag länkar till dig på min blogg så klart.& håller alla fingrar & tår;)
Kram Ela

Sandra sa...

Jag är med och tävlar och svaret på din fråga är 10 st.
:)

Min mail: sandra.fryc@hotmail.com

Caroline sa...

Hejsan, vill självklart vara med i en trevlig tävling som denna, jag gissar på 10 stycken och hoppas att det stämmer eftersom det var det jag kom fram till. har även länkat ifrån min blogg:

http://vetegatan.blogg.se/2009/november/lys-upp-julen.html#comment

min mail: f4ntastic@hotmail.com

Tack=)

Amanda sa...

Åh jag är gärna med!:)
Svart är 10 st!
Hoppas på det bästa nu^^
Kram

Dilara sa...

Hejsan Jag ick det typ till 10 st.. jag ska få ett ytt rum och jag skulle verkligen vilja ha dom där sakerna !! det skulle varit jättesnällt av dig! har lagt till dig på bloglovin!!+

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!